آنکه حقیقت را به دار آویخت معاون دادستان کل کشور شد!

جناب آقای سعید مرتضوی  در حدود دوازده سال پیش در شعبۀ  ۱۴۱۰ دادگاه مطبوعات رسما شمشیر خونین اسلام را  بدست گرفت وشروع به سر بریدن روزنامه ها و شکستن مچ دست قلم بدستان کرد .او زبان قلم را برید . چشم  حقیقت  را کور کرد . حقیقت را بدار آویخت   تا مردم  واقعیات را نبینند   و نقدی را نشنوند . تا فقط از طریق رسانه های فاسد کنندۀ  حکومت اسلامی مردم اوضاع را ببینند  . تا دولت اسلامی در آسایش و آرامش بتواند نیروی مخالف را سرکوب کند  وسم این نظام اسلامی را  به روی مردم بپاشند و بزعم خود جامعه را در قحطی اخلاق  و انسانیت  نگه دارد !؟ وگریه  وسیاهی و از خود بی خودی را مشق شب جوانان کند!؟ 

سعید مرتضوی مشهور به قاضی مرتضوی  یک خون آشام و یک جنایتکار است . یک قاتل است . قاضی ای است  که دستور صدها قتل را صا درکرده است  . این خبر که او را از این سمت  عوض کردند ، با شناخت از سوابق این موجود وحشی  در نفس خود خبر خوبی بود و انعکاس آن درمیان روزنامه نگاران  ودر میان آزاد اندیشان  خوشحال کننده  بود . و نشان از قدرت و اعتراض مردم علیه این نظام کثیف را  بشارت می داد. نشان  ازاینکه  عوض کردن ایشان بدلخواه  مسئولین مربوطه نبود . بلکه فشار قدرت مردم و اعترضات اخیر که رژیم را به سراشیبی سقوط  دارد هول می دهد بوده  است .  فشار قدرتمند مردمی که اسارتگاه کهریزک را حتی اگر موقتاً هم که باشد  تعطیل کردند. 

و در این دوران پر شتاب که  نظام اسلامی مورد تعرض مردم واقع شده  است و سران رژیم میدانند که  این خیزش اخیر فقط پیش پرده های یک انفجار عظیم اجتماعی را نشان داد ،از وحشت  فشاراین سیل بنیان کن ، پس از ۲۴ ساعت  جناب  خامنه ای به ریئس قوۀ قضائیه ندائی  داد و مرتضوی را  در تیم فدائیان رهبر سازماندهی کردند . جناب مرتضوی به پاداش زحماتی که در این دوازده سال کشیده اند و به پاداش خونهای ریخته شده به دستور ایشان ،  به جایگاه بالا تری ارتقا ء  یافت وساطور قصابی را نه تنها در تهران بلکه در سراسر کشور بدست گرفت  ورهبر قاتلان جناب خامنه ای چون مرگ را دمِ درِ حیات خود می بیند  تشخیص داد این اوضاع  در هم ریختۀ  مملکت ، بی رحمی قاضی مرتضوی را می طلبد ودر این رابطه  جواز قتل وکشتار آینده را به سینۀ او سنجاق  نمود.

آقای مرتضوی هم ، سیاستهای حکومتی را پیاده می کند  که  تاریخ سی ساله اش را اگر نگاه کنید جز قتل و خون ریزی و جنایت و فساد چیزی دیگری در آن ثبت نشده است . بنا براین رهبران رژیم بنای این حاکمیت سیاه  را بدست جلادانی مثل او می سپارند تا با قتل و کشتار و و حشیگری علیه  مردم این نظام را بزعم خود چند ماه دیگر سر پا نگه دارند. و این  مهره عوض کردنها  هم محصول  این شرایط و محصول نیازمندیهای روز رژیم اسلامی است. اما آن دوران دیگر گذشت و مردم نمی گذارند که جناب مرتضوی و همفکرانش حتی کوتا مدت هم که شده جامعه را بسوی تونل وحشت رهنمون شوند . باید قبل از اینکه   او حکم کسانی  را صادرکند مردم حکم بازداشت طراحان و برنامه ریزان  این نظام  فاشیستی را صادر نمایند و این رژیم را بزیر بکشند.                      زنده باد انقلاب . زنده باد انسانیت .