جنایات حکومت اسلامی و یاوه گویی های سفیر حکومت رعب و وحشت در استکهلم؟!

bamdadpress@ownit.nu

 سفارتخانه ها و کنسولگری های حکومت اسلامی، به دلیل این که مراکز ترور و جاسوسی هستند باید تعطیل گردند. بنابراین، یکی از مطالبات اصلی اپوزیسیون سرنگونی طلب حکومت اسلامی در خارج کشور، تلاش برای تعطیلی این مراکز و به طور کلی بایکوت سیاسی (نه اقتصادی) این حکومت جانی و تروریست است. این اقدام سیاسی، هیچ خللی در کارهای اداری و رفت و آمد ایرانی ها به داخل و خارج کشور به وجود نمی آورد. زیرا همه کارهای اداری ایرانیان و دیگر مراجعه کنندگان را دفاتر اداری و مصلحت گذاری می توانند انجام دهند.

پس از تظاهرات نیروهای چپ و آزادی خواه ایرانی در مقابل سفارت حکومت اسلامی در استکهلم و ورود تنی چند از تظاهرکنندگان به این مرکز، رسول اسلامی سفیر حکومت ترور و  رعب و وحشت اسلامی در استکهلم، در گفتگو با رسانه های سوئدی و حکومت اسلامی، آن چنان به یاوه گویی افتاده است تا بلکه وحشی گری های حکومت شان را پرده پوشی نماید. او، کسانی را که وارد سفارت شده بودند، «خشونت طلب» و «تروریست» می نامد؟! در حالی که تمام مردم جهان نه امروز، بلکه از سی سال پیش تاکنون همواره از ایران اخبار و گزارشات سرکوب و کشتار، ترور و سنگسار، جهل و خرافات اسلامی از یک سو و مبارزه برای آزادی از سوی دیگر می شوند. جنایاتی که سران و نئوریسن ها و کارشناسان حکومت اسلامی آگاهانه بر علیه بشریت طراحی می کنند و توسط ارگان های سرکوب و ترور خود به مرحله اجراء می گذارند. بنابراین، سران حکومت اسلامی ایران از خمینی تا خامنه ای، از رفسنجانی تا احمدی نژاد، از موسوی تا محسن رضایی و غیره، به دلیل طراحی و سازمان دهی ترور و وحشت، سرکوب و کشتار، شکنجه و اعدام، سرکوب سیستماتیک زنان، سانسور و اختناق، خصومت و دشمنی با آزادی بیان، قلم، اندیشه و تشکل، تحمیل بی حقوقی بر کودکان، استثمار شدید مزدبگیران، و غیره شهرت جهانی دارند. از این رو، یک واقعیت غیرقابل انکار در مورد اعمال سیاست های غیرانسانی و ارتجاعی حکومت اسلامی، این است که هیچ شهروند ایرانی، در زیست و زندگی خود، احساس امنیت نمی کند و همواره حقوق شان توسط نیروهای سرکوبگر حکومتی مورد تعرض قرار می گیرد.

 

خبرگزاری حکومتی فارس، ۲۳ تیر ۱۳۸۸ – ۱۴ یولی ۲۰۰۹، گفتگوی مفصلی را با رسول اسلامی، سقیر حکومت اسلامی در استکهلم انجام داده است. وی در این گفتگو، تظاهرکنندگانی را که وارد این مرکز ترور شده بودند، تروریست هایی می نامد که فقط به فکر «منافع خویشند نه منافع ملت ایران»؟!

نیروهای چپ و آزادی خواه ایرانی در تظاهرات مقابل سفارت حکومت اسلامی، که موفق شده بودند با تصاویر ندا، شعارهای سرنگون باد حکومت اسلامی، زنده باد آزادی، زندانی سیاسی آزاد باید گردد و غیره وارد محوطه این سفارت شوند با یورش وحشیانه تروریست – دیپلمات های حکومت اسلامی روبرو شدند. دست کم دنده های خانمی با باتوم یکی از این جنایت کاران آسیب دید؛ به یک فعال سیاسی چاقو زدند و انگشت دست نفر سوم را شکستند. تظاهرکنندگان اسلحه کمری یکی از مامورین سفارت را که قصد تیراندازی داشت از دستش درآوردند و به خارج از سفارت آوردند. دو روز بعد این کلت که گلوله شوک آور شلیک می کند و کشنده نیست نخست به روزنامه اکسپرسن برده شد و پس از تهیه عکس و گزارش، سپس به پلیس سوئد تحویل داده شد. فعلا هم روزنامه اکسپرسن و هم پلیس سوئد، مساله اسلحه کشیدن مامور امنیتی سفارت به روی تظاهرکنندگان را راکت گذاشته اند. شاید در مورد آن اسلحه بررسی می کنند که آیا سفارت مجاز بود چنین اسلحه ای داشته باشد و یا نه؟ و یا این که مصلحت و منافع اقتصادی و سیاسی بین دو دولت سوئد و ایران، باعث این سکوت شده است؟! به خصوص رسول اسلامی، فرمانده تروریست – دیپلمات – تروریست های مستقر در سفارت، در گفتگوهای خود هیچ اشاره ای به مساله اسحله کشیدن یکی از تروریست هایش به روی تظاهرکنندگانی که تنها سلاح شان شعار دادن علیه حکومت اسلامی و حمل باندرول و پلاکارد بود، نمی کند؟! لابد حکمت مشترکی در امر مخفی کردن این مساله توسط سفیر حکومت اسلامی و پلیس و رسانه سوئدی وجود دارد؟ حکمتی که ریشه آن را باید در منافع اقتصادی و سیاسی دو کشور مورد بحث و بررسی قرار داد. این دولت ها همیشه حاضرند به خاطر منافع اقتصادی و سیاسی خود، به هر جنایت و سازش مخفی و علنی تن دهند!

حتی برای دولت های دمکراتیک غرب، معنی و مفهوم دفاع از حق و حقوق انسانی، اسم رمز پیشبرد رقایت های اقتصادی و سیاسی شان است نه به معنای واقعی دفاع از حقوق بشر!

دولت سوئد، رابطه اقتصادی و سیاسی بسیار نزدیک و تنگاتنگی با حکومت اسلامی دارد. دست کم یکی از نمایندگان ایرانی حزب حاکم «مدرات» در پارلمان این کشور، روابط بسیار حسنه ای با سفارت و مقامات ایرانی دارد و آشکارا نقش دلال اقتصادی و یا احتمالا نقش تبادل اطلاعات با مقامات سیاسی – امنیتی حکومت اسلامی را ایفاء می کند.

در هر صورت فعالین سیاسی ایرانی در استکهلم به ویژه فعالین چپ چاقوکشی و اسلحه کشی تروریست های حکومت اسلامی در سفارت به روی تظاهرکنندگان را از نزدیک دنبال می کنند و در تلاشند که تروریست های ساکن در سفارت ایران در استکهلم و به ویژه فرمانده آن ها رسول اسلامی را در نزد افکار عمومی سوئد، آن چنان رسوا کنند تا دولت سوئد مجبور گردد در این مرکز ترور را ببندد و دیپلمات – تروریست های حکومت اسلامی را اخراج کند و هم چنین به عنوان رییس دوره ای اتحادیه اروپا، بایکوت سیاسی حکومت اسلامی و بستن مراکز ترور آن در کلیه کشورهای اتحادیه اروپا را به تصویب برساند.

سفارت حکومت اسلامی در استکهلم، نه تنها جاسوسی علیه نیروهای مخالف حکومت اسلامی در سوئد را به عهده دارد، بلکه در سطح اروپا نیز در این رابطه نقش مهمی ایفاء می کند. زیرا تروریست و جاسوس های حکومت اسلامی به راحتی به سوئد و از آن جا به کشورهای دیگر رفت و