اقای رجوی فرصت طلب اگر همکاری با دیکتاتورها باعث «عذاب اخروی » میباشد ؟

مسعود رجوی که این روزها بوی کباب به مشامش  رسیده است و این باعث شده که بیشتر از گذشته سر از سوراخ موش خود بیرون بیاورد و اطلاعیه پشت اطلاعیه میدهد و بقول خودشان «موضعگیری » میفرمایند. ایشان تبری جستن منتظری از خمینی وهمچنین «حکم عزل خامنه ای »بدست منتظری را در یک «موضعگیری» مورد استقبال قرار داده است ومینویسد: بالاترین سرمایه دنیوی و اخروی منتظری در پیشگاه خدا و خلق همانا عزل او توسط خمینی دجال از منصب جانشینی, بخاطر اعتراض به قتل عام زندانیان مجاهد است. دست شستن از همکاری با ظلمه و حکام جور و ستم طبق تعالیم صریح شیعه جعفری و نصّ روایت امام صادق وظیفه هر مسلمان و مؤمن است. بنابراین عزل از جایگزینی تالی حَجاج بن یوسف در تاریخ معاصر اسلام و ایران , که خمینی سفاک و خون آشام است, موجب فاصله گرفتن از عذاب اخروی و آتش جهنم است

پس  از این «حکم الهی » که البته توسط «رهبر نوین وایدئولژیک » مجاهدین  یعنی آقای مسعود رجوی هم مورد تایید  قرار گرفته است این سوال باقی میماند که اگر وظیفه هر مسلمان ومومن است  که دست از همکاری با «ظلمه وحکام جور وستم » دست بشوید آقای رجوی همکاری خود با صدام حسین و«عهد برادری » خواندن با صدام حسین سفاک را چگونه توجیه میکند ویا همکاری با سازمان سیا وپنتاگون که به گفته سیمون هرش وهمچنین مجله مونیتور آلمان گزارش شده است ؟ البته بگذریم که ولایت فقیه مجاهدین خود دستش به خون مردم کرد عراق و همچنین به خون افراد سازمان خودش آلوده است و در واقع در صف «جوروستم » کننده گان تاریخ قرار دارد. ولی این برای من همیشه جالب بوده است که کسانی که خود نماد یک دیکتاتور با اعمال سفاکانه و همکار سفاکان بوده اند به  خانه خودی سری نمیزنند وبقول عوام توبره خود را نگاهی نمیکنند که پر از سفاکی است ولی برای دیگران داعیه دمکراسی و آزادی خواهی دارند مانند رهبران جمهوری اسلامی و مسعود رجوی .

ولی به مسعود رجوی باید گفت دیر آمده اید و آنچه به مشامتان میرسد  بوی کباب حکومت ری نیست . شما پرونده تان بسیار سیاه تر از منتظری ها میباشد زیرا اگر او به اشتباهات خود پی برده است وهزینه آنرا پرداخت کرده است  شما در کنار صدام حسین علیه مردم عراق وکرد و ایران اقدام کرده اید  ونه توبه کرده اید ونه  یک نقد  ساده علیه موضع گیریها و اعمالتان را انجام داده اید. پرونده شما در مقابل  همان خدایی که در نظر دارید که منتظری آمرزشش را میگیرد با همان منطق خودتان باید بگویم که شما را نمیبخشد زیرا که شما هم با سفاکان بوده اید وهم خود اعمال سفاکانه برای قدرت وحکومت ری کرده اید . اگر کسی هم باید در مقابل منتظری موضع بگیرد شما نیستید زیرا که شما خود دستتان خون آلود است .

در  ادامه بوی کباب هم باید به شما  گفت مردم شما را شناخته اند شما  نه اهل جنبش اجتماعی هستید ونه  اهل تظاهرات مردمی برای سرنگونی، شما در تعادل قدرت وبند بازی سیاسی بین قدرتها ورژیم دست را باخته اید وامروز دوباره سرک های متفاوت فرصت طلبانه میکشید و فکر میکنید که مردم ایران اعمال شما را فراموش کرده اید وفکر میکنید با اطلاعیه دادن وموضع گرفتن حتما «نقش رهبری »خود را بازی میکنید . شما در خیالات وتوهمات هخایی خود به سر میبرید که تا کنون واقعیات بارها سرسختی خود را به شما وتئوریهای خیالاتی شما نشان داده است واگر این بار یار جنبش های اجتماعی شده اید از سر بی کس وکاری است که کسی دیگر کالای شمار ا خریدار نیست و شما هم مانند احمدی نژاد مردم را «خاشاکی »میدانید که میتواند قایق نجات از بحران کنونی سازمان شما شود که مانند رژیم شما را گرفتارش کرده است . ولی همانطور که گفته شد این بوی کباب قدرت نیست که به مشام شما میرسد این داغ کردن … است که باعث توهم شما شده است ومطئنا یک  تودهانی تاریخی دیگر نیز در انتظار شماست تا تخیلات فرصت طلبانه سو استفاده کردن از جنبش مردم ایران از سرتان خارج شود . البته باید اذعان کنم که هیچ رهبری را به اندازه شما خیالاتی نیافتم البته بعد از شما احمدی نژاد و علی خامنه ای قرار دارند که مانند شما گرداگرد خود «حلقه نورانی» قدسیت میبیند وبهمین دلیل نیز به خود اجازه کشتن وبه کشتن دادن دیگران را برای  «اهداف الهی » خود را میدهند.

موضع  گیری مسعود رجوی در برابری موضع جدید منتظری

http://www.hambastegimeli.com/node/2955