حزب توده؛ خبررسانی یا تبهکاری!؟

در تب و تاب کشمکشهای جناحهای مختلف رژیم اسلامی برای حفظ این دستگاه ترور، حزب توده به شیوه ای غیرانسانی، سرکوبگرانه، چه بسا جنایتکارانه، به فضای سیاسی برای سرکوب اعتراضات بحق مردم و اپوزیسیون انقلابی، دامن میزند. ارگان غیر رسمی، به اصطلاح غیرحزبی این جریان رسوا، یعنی سایت اینترنتی " پیک نت"، در این زمینه مرزهای ملاحظات ظاهری را پشت سرگذاشته، نظیر سال وقوع حمام خونین ۱۳۶۰، با شدت و حدت و دریده گی افراطی، تحت پوشش حمایت از جناح ارتجاعی " اصلاح طلبان"، به آدمکشان حاکم برای تشدید سرکوب مردم، خط  و ربط میدهد.

———————————————-

" گزارش های پیک نت
تهران، دیشب تا صبح
پس از مناظره موسوی – کروبی"

قطعه زیر از مطلبی با عنوان بالا انتخاب شده است. 

" البته حریف هم بیکار ننشسته و در شمال شهر غروب که می شود یک کارناوال حداکثر ۲۰ ماشینه سازمان یافته راه می اندازد آنهم به تقلید از حامیان خودجوش سید و چند تا از این ماشین ها از ۳ پنجره غیر از راننده ۳ دختر تیپ طرفدار سید نصف تنه شان را بیرون آورده اند و عکس احمدی "نگو بلا بگو" را بدست گرفته اند و سوت می‌کشند. مثلاً غوغا راه می اندازند. وقتی این ماشین ها کم کم می رسند به میدان تجریش در دریای هواداران سید گُم میشوند و همدیگر را هم گم می‌کنند. این کارناوال های شبانه کجاست و ماشینی که ۴ تا بوق می زند و ۴ تا پوستری چسبانده کجا؟ "

این قطعه از مطلبی با عنوان بالا، از سایت " پیک نت" انتخاب شده است. طبق معمول خبررسانی تماماً تحریف آمیز و غرض ورزانه این سایت، نه نام نویسنده، نه تاریخ و نه منبعی برای این یا حادثه مشخصی که از آن صحبت میکند، در مقاله موجود نیست. نشانی سایت پیک نت:

http://www.peiknet.com/ 

نویسنده بی وجدان، زنان تحت سرکوبی را که فرصت را مغتنمم شمرده، اندکی با لباس دلخواه، با اتوموبیل حرکت کرده، " سوت میزنند" را، جزء طرفداران احمدی نژاد معرفی میکند، که " نصف سینه شان را بیرون انداخته اند"! این جریان سرکوبگر، حتی از حد اغماض هواداران موسوی هم برخوردار نیست و درروز روشن بدنبال اطلاعات دادن به مأموران رژیم، برای سرکوب زنان مخالف حجاب است. نتیجه اینکه چندین بار حتی موسوی هم به فراست افتاد، به مردم پیرامون رعایت مسائل " اخلاقی" تذکر داده، از " بد اخلاقان" شکایت کند. حزب توده آشکارا، دست به ارتجاعی ترین اقدامات، بمنظور چاپلوسی نزد اصلاح طلبان میزند، تا از خوان قدرت بعدی چیزی هم به آن برسد.

——————————– 

درمطلب دیگری در این سایت، بازهم بدون نام نویسنده، بی تاریخ و بی منبع، به این موضوع اشاره میشود و این گمان تقویت میگردد، که گویا کسانی که در خیابانهای تهران دست به کیف قاپی و دزدیهای هرروزه میزنند، طرفداران احمدی نژاد هستند که میخواهند جامعه را ناامن نشان داده و موسوی را مقصر جلوه دهند! تکه زیر این مطلب بی سرو ته انتخاب شده است. در اطلاعات منتشره از سوی " پیک نت"، اینطور وانمود میشود که گویا، این جریان صدها مخبر در خیابانها دارد، که مرتباً به این سایت خبررسانی میکنند! 

خیلی ساده، بیچاره مردمی که بیش از سی سال است، تحت فقر و برده گی این رژیم وحشی عذاب میکشند، از سوی مبلغین ارتجاع " توده ای"، بیکباره به عوامل حرفه ای احمدی نژاد، آنهم دو نفر با موتور سیکلت، در خیابان دست به قاپیدن نیم کیلو برنج از دست یک عابر پیاده فقیر میزنند! اندکی دقت در عبارات و اصطلاحات و نحوه تنظیم خبر، روشن میسازد که جاعل آن نه در ایران، بلکه حداقل ۲۵ سال است که در آلمان زندگی میکند، و هیچگونه اطلاعی از شرایط و فضای اجتماعی کشور ندارد. به جمله پایین دقت کنید:

" …اما تعدادی هم می‌پرسند که چرا این نوع سرقت‌ها همین شب انتخابات افزایش یافته است؟ آنان براین باورند که افرادی تلاش می‌کنند جو جامعه را نا آرام نشان دهند. …"

به نقل از مطلب کوتاه " سرقتهای جدید در تهران"، که حتی در ستون سمت راست سایت " پیک نت"، قرار گرفته، برای چندین روز برجسته شد.

———————————– 

" از یک پیام دریافتی

ستاد وبلاگ تحریم انتخابات
و علیه موسوی، درکنار مخابرات" 

" من می خواستم در تائید آقای رحمت که در ستون دیدگاه های پیک نت پرسیده بود چرا کسی راجع به کشتارهای ۶۷ از احمدی نژاد سوال نمی کند بنویسم:

باید رفت و دید آنان که این سوالات را از موسوی می کنند خودشان به کجا وصل هستند. الان در جنب اداره مخابرات یک سازمانی بوجود آورده اند که یکی از کارهایش ایجاد وبلاگ به نام اپوزیسیون و مخالف و طرفدار تحریم و امثال آنهاست. این وبلاگ ها تا انتخابات دو برنامه دارند. یکی تبلیغ تحریم دوم حمله به موسوی. بنابراین اگر می بینید ۱۰ زن را که می خواهند دید و بازدید نوروزی بروند می گیرند و به زندان می اندازند اما از آنطرف عده ای می روند در سخنرانی های موسوی و بدون ترس یک پلاکارد هم دستشان می گیرند که موسوی راجع به کشتارهای ۶۷ جواب بده! این قماش " دانشجویان "‌ هیچوقت سراغ احمدی نژاد برای پرسیدن کشتار ۶۷ نخواهند رفت."

تیتر بالا، به مطلبی میپردازد، که قطعه ای از آن در بالا آمده است. اینکه ادعای " پیک نت"، تا چه حد غیرانسانی و سرکوبگرانه است، هر فردی میتواند پیرامون آن قضاوت کند. در مطلب بالا، خیلی ساده، دانشجویان سوال کننده از موسوی، پیرامون جنایات دهه ۶۰ رژیم، و تحریم کننده گان انتخابات، به یک جایی " وصل " میشوند؛ و متهم میشوند که عوامل احمدی نژاد هستند. نویسنده مرتجع و رذل " توده ای"، طبق معمول به خبری اشاره میکند، که گویا کسی، همینطوری برایشان ارسال کرده است. مطلب فوق،  بدون نام نویسنده و مثل همیشه بدون تاریخ است. این حزب ارتجاعی باید اعلام کند، کدام وبلاگه