سران نظام و مزدوران توده ای از تصرف سفارت در استکهلم به وحشت مرگ افتادند!

با تصرف سفارت تروریستی رژیم جمهوری اسلامی بوسیله کمونیستها، انقلابیون و ایرانیان آزادیخواه شهراستکهلم، وحشت مرگ بر دل خامنه ایی، احمدی نژاد و کلیه سران رژیم اسلامی افتاد. تنها به فاصله چند ساعات پس از پخش خبر تصرف سفارت بوسیله مردم آزادیخواه این شهر، سران جمهوری اسلامی فورا و دستپاچه سفرای دولت سوئد را در تهران را فراخواندند  و وحشتشان را به آنها ابراز کردند. همزمان با علی خامنه ایی، احمدی نژاد و سایر جنایتکاران حرفه ایی در راس نظام، وابستگان و طرفداران هاشمی و موسوی، مواجب بگیران سفارتی و آقازاده های رسانه ایی شان در خارج کشور نیزبه رعشه افتاده، با وجود دندان قرچه کردن، نتوانستند رعشه ایی را که بر اندامشان افتاده پنهان کنند.

 سایت توده ایی پیک نت که گردانندگان آن در شهر برلین جزو مواجب بگیران سفارتخانه رژیم اسلامی در این شهر و همکاران وزارت اطلاعات هستند، بیشتر از بقیه بسیجیهای اینترنتی افسار بریده و به خود جرئت دادند، مبارزین و انقلابیون، کمونیستها و مردم آزادیخواه شهر استکهلم را عامل شریعتمداری و سعید امامی خطاب کنند. کسانی که خودشان بیش از سه دهه، همکار و هم کاسه تک تک جنایتکاران حاکم بوده اند. پرونده حزب توده سیاهتر از آن است که در این روزهای خروش انقلابی مردم، قمه چرخانی کند. جالب اینجاست که تک تک مردم ایران که خبر این اقدام شجاعانه را شنیدند با خوشحالی عمیق به حزب کمونیست کارگری و همه جریانات و نیروهای مبارز، انقلابی و سازش ناپذیر شهر استکهلم درود گفتند، عزم آنها را ستایش کردند. سایت پیک نت نتوانست خشم مشترک خود را با سران نظام از دیده پنهان کند. آنها به خود جرئت داده و حزب کمونیست کارگری را در باره تصرف سفارت رژیم اسلامی در استکهلم، مورد فحاشی قرار دادند. علت خشونت کلام لباس شخصیهای توده ایی در پیک نت بر علیه حزب کمونیست کارگری به عنوان ستون سازش ناپذیر مبارزه برحق مردم ایران کاملن فهمیدنی است. توده ایها به وحشت افتاده اند چون میدانند با تصرف سفارتخانه های نظام، سفره جنایتکاران حاکم از جلو آنها نیز جمع خواهد شد. میدانند که یکایک پرونده های جاسوسی و مزدوری آنها، با تصرف این لانه های جاسوسی به دست مردم انقلابی خواهد افتاد و رسوا خواهند شد. نگرانند! وحشت کرده اند! همین وحشتشان، نشان میدهد که لابد سنگینترین و سیاهترین پرونده ها را در بایگانی این سفارتها دارند. برای همین به سران نظام نخ میدهند تا نگذارند پرونده های مشترک جاسوسی و دست داشتن آنها در قتل و جنایت بر علیه مردم رو بشود. خوب میدانند که آغاز خروش انقلابی مردم ایران و نهضت عدالتخواهانه و انسانی مردم در خارج کشور بساط رژیم اسلامی را جارو خواهد کرد و پرونده تمام قلم به مزدان و گدایان سفارتهای این حکومت در خارج کشور را بزودی زود در پیشگاه مردم ایران رو خواهد کرد. پیام این انقلاب و این جنبش برحق مردم ایران به مزدوران حزب توده، جاسوسان و خودفروختگان این نظام همانی است که در خیابانهای تهران، شیراز و اصفهان و شهرهای دیگر ایران فریاد زده شده است. بهتر است تا دیر نشده دست از دشمنی با مردم ایران و مبارزه برحق آنها بردارند، خود را تسلیم کنند. دست از مزدوری و شراکت در جنایت و چپاول کارگران و مردم ایران بردارند. بدانند که دیگر ترفندهایی چون "مبارزه مسالمت آمیز" که هدفش فی الواقع مسالمت با جانیان حاکم و دشمنی با مردم ایران میباشد نمیگیرد. خشونت را تروریستهای جا داده شده و جاسوسان مرتبط با آنها انجام میدهند نه هزاران هزار پناهنده، فراری سیاسی، خبرنگار قلم شکسته، کارگر زبان بریده و فعال حقوق زن که از قفس حجاب و آپارتاید جنسی گریخته است. این لفاظیها دیگر نمیگیرد، سی سال مزدوری بس است. این حکومت را نه موسوی، نه احمدی، نه توده و نه اکثریت و نه هیچ سرباز گمنام و بدنام امام زمانی دیگر نمیتواند نجات بدهد.
توده ایها را همه مردم و فعالین و نیروهای اپوزیسیون میشناسند. توده ایی بودن الان دشنامی است که مردم به مزدوران حکومت میدهند. مانند لباس شخصیها! همه میدانند که این خط امامیهای مزدور چگونه برای مسلح کردن سپاه به سلاح سنگین هلهله میکردند. اگر جرئت دارند سیاهه نامه راه توده را منتشر کنند که فرزندان این مردم را در سال ۶۰ "ضد انقلاب" و "گروهک آمریکایی" معرفی و خواهان کشتار و اعدام آنها میشدند. سه دهه شراکت در جنایت، سه دهه شراکت در سازماندهی خفقان به اسم مبارزه ضد امپریالیستی، سه دهه دفاع از اسلام و ارتجاع سیاه به اسم همزیستی مسالمت آمیز در سازمان اطلاعات این جریان را پرونده سنگین کرده است. بهتر است در آخرین روزهای افتادن این حکومت قمه را جوری نچرخانند که به سر و کله خودشان بخورد! مسئولین سایت توده ایی پیک نت را همه میشناسند.
حزب کمونیست کارگری ایران به همراه مردم ایران، بساط این حکومت و ایادی و مزدورانش را جمع خواهد کرد.