“نظام مقدس” شما رفتنى است! پاسخ به میر حسین موسوى

میر حسین موسوى در بیانیه اى به تاریخ سوم تیر از جمله نوشته است؛ 

"اینجانب ضمن تشکر مجدد از اعتراضات مسالمت آمیز شما هموطنان خارج از کشور که انعکاس  وسیعی در جهان داشت از شما میخواهم که با استفاده از کلیه راهکارهای قانونی و وفاداری به نظام  مقدس جمهوری اسلامی، صدای اعتراض خود را در تقلب گسترده انتخابات به گوش مسئولین  کشور برسانید. من کاملاً بر این نکته واقفم که خواسته مشروع و برحق شما هیچ ارتباطی با فعالیت  گروههایی که معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیستند، ندارد. بر شماست که صفوف  خود را از آنان جدا کرده و اجازه سوء استفاده از موقعیت کنونی را به آنان ندهید.ا

۱۳۸۸/۴/۳

میرحسین موسوی"

این اظهارات موسوى جوهر خط جمهورى اسلامى از خامنه اى و شریعتمدارى تا موسوى و خاتمى و هواداران توده اى و اکثریتى آنهاست. از مسعود بهنود و مهاجرانى و نگهدار و سازگارا و کدیور و دهها سایت و رادیو و رسانه تلاش میکنند این تصویر جعلى را از رویدادهاى ایران بدهند که گویا وضعیت امروز در دفاع از موسوى و "نظام مقدس جمهورى اسلامى" ایشان است! گویا اردوى سومى وجود ندارد٬ مخالفین این حکومت وجود ندارند٬ گویا مردم در خارج طرفدار این اوباش هستند٬ و اگر فریاد نخواستن کل حکومت را سر دادند مورد "سو استفاده" قرار گرفته اند! حقیقت اما اینست که خود میر حسین و شرکا در خلوت خود این ترهات را قبول ندارد. این تلاش ارتجاعى شان براى بقا نظام است.  

میر حسین موسوى زمانى که همراه خامنه اى و خمینى در راس امور بود٬ فجیع ترین جنایات قرن بیستم را خلق کردند. نظام "مقدس" موسوى اگر بخواهد سرپا بماند٬ مستقل از اینکه چه قاتلى سکان آن را بعهده دارد٬ متکى بر جنایت و ترور و سرکوب به نام نامى قانون است. اتفاقا مردم میگویند این قانون تان را پاره کردیم و در سطل آشغال انداختیم. قانون را ما تعیین میکنیم. قانونى که برابرى و رفع تبعیض و رفاه و آزادى سیاسى بیقید و شرط را برسمیت نمیشناسد را باید دور انداخت. قانون شما انعکاس اراده طبقه حاکمه و ارتجاع اسلامى است. قانون ما انعکاس اراده طبقه کارگر و مردم آزادیخواهى است که میخواهند از این وضعیت نجات یابند. 

لطفا شما بیش از این از اعتراض واقعى مردم سو استفاده نکنید. مردم براى شما براى خیابان نیامدند. شکاف را در بالا دیدند و آمدند که همه تان را عقب برانند. شما نمیتوانید پاسخ خامنه اى و احمدى نژاد و برادران قاتل تان را بدهید. چاقو دسته خودش را نمیبرد و نوع شما بدون جمهورى اسلامى موضوعیت ندارید. اگر تاکنون "در صحنه" مانده اید صرفا به این دلیل است که زمان عبور مردم از نظام همه تان را بتاخیر بیاندازید. شما و هواداران سینه چاک تان در حال حاضر بسیار از اوضاع عقب هستید. کسى منتظر شما نمیشود و خط اتکا به قانون جمهورى اسلامى براى همیشه عمرش به پایان رسیده است. بادکنک را نمیتوان یک ذره سوراخ کرد. شماها نم نم بارانى خواستید که بلکه رژیم گندیده تان را کمى بزک کند. اما سیل آمد و دیگر کسى جلودار این سیل نیست. نه رهبر معظم شما و چماقدارنش و نه اردوى ورشکسته "اصلاحات دینى و یا حسین و الله و اکبر". بازى تمام شد!

این مردم پاسخ شما را همین امروز در خیابانها میدهند. "نظام مقدس" شما رفتنى است! راستش تاکنون زیادى هم مانده است. *