توده ایها به دکتر مراجعه کنند! جمهورى اسلامى باید به شماها افتخار کند!

بازنشستگان توده اى متشکل در "راه توده و سایت پیک نت" که عمرى را در دفاع از جمهورى اسلامى سپرى کرده اند٬ اینروزها به هزیان گوئى محض رو آورده اند. قریب ١٠٠٠ نفر زن و جوان و حتى کودکان و افرادى که روى صندلى چرخ دار بودند٬ در مقابل سفارت جمهورى اسلامى بدون وقفه فریاد میزدند "مرگ بر جمهورى اسلامى و این لانه جاسوسى باید بسته شود" اعتراض کردند و جسورانه در پاسخ به لمپنیزم سفارتیها یک خواست دیرینه جنبش انقلابى را قدمى جلو بردند. تابلوى سفارت را پائین کشیدند و با ورود به داخل محوطه با دست خالى اوباشان مسلح به چاقو و چماق و کابل و اسلحه را گوشمالى دادند. این خبر مثل بمب در دنیا منفجر شد و پیامش این بود که داخل و خارج یک جبهه واحد است و همه میگویند رژیم قاتلین نمیخواهیم و باید برود. 

راه توده بى آبرو٬ که دوستان هم سازمانى شان میگویند ساخته و پرداخته دست اطلاعات رژیم هستند٬ اعلام کرده؛ "عوامل ج. اسلامی سفارت ایران در سوئد را اشغال کردند"!!! فرمودند که "عاملین شریعتمدارى و سعید امامى" اینکار را کردند و سفارت هم در این زمینه "همکارى" کرده است. این جماعت به وضعى افتاده اند که دائى جان ناپلئون در قیاس با آنها چرچیل محسوب میشود. این بقایاى ارتجاع اسلامى و اپوزیسیون زورکى٬ که در شکار انقلابیون در انقلاب ۵٧ وسیعا با اطلاعات جمهورى اسلامى همکارى کردند و هنوز میکنند٬ معضل واقعى شان اینست که فضا نباید در خارج رادیکال شود. نباید مردم بیشتر از حمایت از موسوى و رفسنجانى و خاتمى و خمینى و خامنه اى بیشتر جلو بروند. از نظر اینها یا مردم باید در "انتخابات" شرکت کنند و یا براى "اعتراض به تقلب در انتخابات"! اگر کسى گفت مرگ بر همه تان و جمهورى اسلامى قاتلین نمیخواهیم٬ از نظر اینها حتما "عامل جمهورى اسلامى" است! این هجویات البته جدید نیستند. در دوره خاتمى نیز هر اعتراضى به کل حکومت از نظر اینها توسط شریعتمدارى و خامنه اى "سازماندهى" میشد!

مردم انقلابى و پرشورى که دراین تظاهرات وسیعا شرکت داشتند به این جماعت تف هم نمى اندازند. در پاسخ به این جماعت اعلام میکنیم که همه سفارتخانه هاى حکومت تان را در خارج جمع میکنیم. نمى گذاریم امثال شما جامعه را پشت مشتى قاتل و جنایتکار بخط کند. نمى گذاریم٬ مطمئن باشید. شما یا کور و کر هستید و نمیبینید و نمیشنوید و یا مامور و معذور. "جنبش اعتراضى ایرانیان در خارج" طرفدار رژیم اسلامى نیست٬ علیه جمهورى اسلامى است. حقیقت اینست که معترضین روز جمعه که سفارت رژیم را اشغال کردند و چماقداران را گوشمالى دادند٬ شریفترین انسانهاى آزادیخواه بودند و شما که این حقایق روشن را وارونه جلوه میدهید حتما از امثال همین سفارتیها سفارش و خط میگیرید. آخر این شما هستید که سینه چاک به این سفارت میروید٬ به جمهورى اسلامى راى میدهید. این شما هستید که با سران رژیم در این کشور و آن کشور جلسه میگذارید و سفر سیاسى میکنید. این شما هستید که هر تلاش جمهورى اسلامى را با تحلیل هاى پوک و ارتجاعى بزک میکنید. این شما هستید که هنوز از نظام جمهورى اسلامى به شمول خامنه اى و شریعتمداریها و دیگران دفاع میکنید. 

اگر جرات دارید از لانه هایتان بیرون بیائید و در اجتماعات هزاران نفره هر روزه در سوئد و کشورهاى دیگر بیائید پشت تریبون همین حرفها را بزنید. باور کنید همین مردم با لنگه کفش و اردنگى بیرونتان مى اندازند. خجالت بکشید٬ شرم کنید٬ دست از این پرووکاسیون اسلامى بردارید!

٢٧ ژوئن ٢٠٠٩