در حاشیه تسخیر سفارت جمهوری اسلامی در استکهلم , نوبت جماران هم میرسد!

اعتراضات مردم در خارج کشور آینه ای است که روندهای سیاسی داخل را منعکس میکنند. این اعتراضات تمایلات مردم را بنحو روشن و برجسته ای نشان میدهند. اینجا خبری از پاسدار و بسیجی نیست. خبری از زندان و شکنجه نیست. از اینرو، سیر تحولات آتی با شفافیت بیشتری در شعارها ی مردم در اجتماعات خارج کشور قابل روئیت است. 

در دو هفته گذشته جریانات شناخته شده ای تلاش کردند مبارزه مردم را در چارچوب کشمکش جناح ها  نگه دارند. اینها، پیشتر هم، برای مضحکه انتخابات بازارگرمی کردند. پس از آن، به تحریف تمایلات واقعی مردم پرداختند. گفتند اعتراض علیه انتخابات است. گفتند شعار علیه جمهوری اسلامی ندهید. مردم را به سکوت دعوت کردند. به بهانه های مختلف، و از جمله به بهانه حفظ اتحاد و در واقع برای حمایت از یک جناح رژیم، تلاش کردند از شعارهای ضد رژیمی جلوگیری کنند. صفی برهبری مخملباف و مهاجرانی و فرخ نگهدار و با همکاری خیل توده ای ها و اکثریتی های بی آبرو و سایر مهره های ملی اسلامی موسوم به دوم خردادی و تیم های سازمان داده شده در میان دانشجویان بورسیه ای و همچنین سفارتی ها، بسیج شده اند که اعتراضات مردم را در چارچوب دعواهای جناحی و اعتراض به انتخابات نگه دارند. تا همینجا شکست خوردند. مردم از آنها عبور کردند. 

اعتراضات مردم در داخل روزبروز رادیکالتر میشوند. بالطبع، اعتراضات در خارج نیز به موازات حرکت مردم در داخل، بیش از پیش رادیکالتر میشوند. تاکتیک سکوت در اجتماعات رنگ باخته است. امروز در خارج کشور سرنگونی طلبان حرف اول را میزنند. اکنون شعار اصلی در اعتراضات مرگ بر جمهوری اسلامی است. این خواست اکثریت عظیم مردم ایران است که بطورشفاف در اعتراضات مردم در خارج کشور بیان میشود. 

اوضاع بنحوی خیره کننده در حال تحول است. کسانی که از درک تمایلات واقعی  مردم و روندهای سیاسی و اجتماعی در کشور اختناق زده ایران عاجز بودند و یا آن را عامدانه کتمان میکردند، غافلگیر شده اند.اکنون رسانه های  دست راستی چون سی ان ان و اکونومیست و نیوزویک و غیره نیز، از انقلاب در ایران سخن میگویند. شعارها بسرعت رادیکالتر میشوند. لذا، جای تعجب ندارد که تمایلات انقلابی و خواست سرنگونی رژیم در خارج کشور روزبروز جای بیشتری در اعتراضات پیدا میکنند.

اعتراضات مردم در خارج کشور تصویر روشنی از سیر تحولات آینده را ترسیم میکنند. تسخیر سفارت رژیم در استکهلم ، فقط پیش درآمدی بر وقایع زیرو رو کننده پیش روی ماست. دور نیست روزی که همه لانه های اوباش اسلامی در خارج کشور به تسخیر مردم در آیند. امروز استکهلم، فردا همه مراکز آدمکشان اسلامی در همه کشورها. امروز استکهلم فردا همه جا و از جمله جماران به تسخیر مردم در خواهد آمد. مردم در استکهلم آینده رژیم را ترسیم کردند. درود بر همه آنها!