اشکهای دورغین سران کشور های امپریالیستی برای ندا …

اشکهای دورغین سران کشور های امپریالیستی برای ندا ، ندا به صورت یک سمبل اتحاد راست وچپ برای سوار کردن نیروهای مطلوب بورژوازی برگرده زحمتکشان ،ندا تنها دیگر قربانی جنایت جمهوری اسلامی نیست بلکه قربانی بازی یک اتحاد شوم از رسانه های امپریالیستی ونئولیبراستی ونیروهای راست و چپ های فرصت طلب نیز میباشد

براستی باید ما دوباره خلق زحمتکش خود را به دامان بازیهای جهانی اینگونه بریم که در زمان قیام ضد سلطنتی به دست خمینی سپردیم که ماهیت ارتجاعی او را برای توده ها بسیار دیر روشن خواستیم بنماییم و زمانی که خمینی با حمایت همین بورژوازی جهانی که در آنزمان مساله وتضاد عمده اش کشورهای «سوسیالیستی »بود در جهت ایجاد یک «کمربند سبز » بدور شوروی سابق بود از خمینی به عنوان بخشی  ازاین «کمربند سبز»حمایت کرد وما نیز گفتیم که شاه بدترین است ودرمرحله اول باید اوبرود وبعد به مسائل میپردازیم وبعد شاه رفت وخمینی آمد و کردند آنچه را که سی سال است انجام داده اند. در آنزمان نیز خمینی در ماموریت الهی – بورژوازی خود با ماهیت «خورده بورژوازی» انقلاب توده ها را سرکوب کرد واز رشد وعمق آن جلوگیری کرد و به نام «حکومت مستضعفان» مستضعفان وبپاخاستگان آنها را به مسلخ برد تا در پشت پرده رسوایی « ایران گیت » برپا کند و بدروغ مرگ امپریالیستها را بخواهد ومرگ بر اسرائیل بگوید و همزمان سلاح با وساطت اسرائیل دریافت کند؟

تاریخ به ما درس نمیدهد ؟ که دوباره نبایستی چشمان خود را ببندیم و بدون هیچ شرط وشروطی بدون هیچ خط وخطوطی با شعار همیشه مورد پسند نیروهای راست «همبستگی » تود های مردم زحمتکش را نرده بان ترقی بورژوازی جهانی قرار دهیم ؟ امروز هم این گونه بنظر میرسد که برای رهایی از چنگ دیوهای جماران ومقیم تهران وعلیرغم شناخت ماهیت جریانها باز نیروهای سیاسی چپ مردم را به یک چاه دیگری که بورژوازی جهانی برایشان کنده است میبرند. من از خود سوال میکنم که چه شده است که اوباما که در افغانستان دستور کشتار کودکان وزنان را میدهد وتمامی کشورهای عاشق «آزادی» که برایش کودکان وزنان در عراق وافعانستان را کشتند و غرق در خون کرده وهنوز مینمایند امروز قلب شان برای ندا که با گلوله جنایتکاران سپاه پاسداران وعوامل بسیجی به زمین غلطیده است «بدرد» میآید؟ مگر کودکان عراقی و افغانی که این روزها زیر پای چکمه پوشان ناتو جان میدهند قلبشان به زیبایی قلب ندا نیست وقلبشان آماج بمب های خوشه ای کشورهای ناتوی جنایتکار قرا رنگرفت است؟ قلب کودکان فلسطینی و لبنانی چی ؟ امروز دنیای بورژوازی در صدد است که با استفاده از جریانهای درون حاکمیت وبیرون از حاکمیت که سالهاست نعره «همبستگی » دروغین خود را برای زحمتکشان میدهند استفاده کند و بخش بورژوازی مطلوب وغیر سرکش خود را به توده ها تحمیل کند وعجیب است که همه در ندا خود را متحد کرده اند اوباما اشک تمساح برای ندا میریزد و دیگران از چپ وراست هم او را سمبل اتحاد خود میکنند و عجیب است که از این حادثه قهرمان سازی به سبک آمریکایی و بورژوازی آن میشود وعجیب تر که این حادثه به یکباره با تصاویر صورت و افسانه نویسی وقهرمان سازی ها از بی بی سی تا چپ های دوآتشه یک معنی پیدا میکند و معنی یک اتحاد شوم دوباره وسواری کشی بورژوازی جهانی است و لشگریانش این بار دوباره نیروهای زحمتکش و چپ های وامانده که باز در ضعف مطلق نیروهای چپ این بورژوازی از  موسوی یک «رهبر اپوزیسیون » بسازد و بصورت بسیار رمانتیک با رهنمود «چراغهای ماشین »خود را روشن کنید مبارزه کند ودوباره قصه همان است که سی سال قبل بود رهبر اپوزیسیون سازی که امپریالیستها یک رده از آنها را در آب نمک خوابانده اند از پسر شاه ، بنی صدر ، رجوی ، جمهوری خواه ، توده ای واکثریتی  دمکرات شده ، جریانهای نزدیک به اسرائیل و … تبلیغات جهانی امپریالیستی رسانه ا ی و از آدمکشان دیروزی شاه وشیخ  و وارفته اپوزیسیون آلترناتیو سازی نمودن.

آنها خود برای مثال تکنولژی برای  سرکوب را به این کشورها ارسال میدارند از جمله به جمهوری اسلامی وخود در عین حال همزمان برای آزادی مردم ایران اشک میریزند؟ مرکل که کشورش در ساخت کنترل امنیتی اینترنت و ارتباطات بیشترین خدمات را به دیکتاتورها وبه ملاها ارائه داده است واز حامیان ارتباط با ملاها از جمله ملا خاتمی بود ه است امروز بدنبال اهداف خود سخن از آزادی میکند.

براستی برای توده ها توضیح میدهید که این آزادی که امروز سمبل اتحاد چپ وراست میخواهد بشود همان کلمه ای نیست که سی سال پیش نیز پدرانشان با آن به مسلخ خمینی برده شده اند ؟ ودر آنزمان هم مصلحت بر حقیقت ترجیح داده شد تا یک دیو صفت دیکتاتور دیگر از تخت سلطنت بزیر کشیده شود ؟

شاید مارک چپ روی زده شود ولی آیا این واقعیت تاریخی نیست ؟که آنروزها ی قیام پنجاه وهفت هم سرمردم بورژازی جهانی با همکاری تمامی نیرویهای چپ وگویی مترقی در گرداگرد «امام» میخواستند شاه را بیرون کنند بدون آنکه کسی زبان بگشاید کلاه گشاد خمینی را گذاشتند؟ ونتیجه آن سی سال جنایت حاکمین اسلامی بود . پس چرا یک جمله ساده :گذشته چراغ راه آینده را سرمشق قرار نمیدهید وچرا بازهم توده ها ی فداکار را به مسلخ جنگ دورن طبقاتی نیروهای حاکم در ایران و جهان میبرید؟ این چپ روی نیست . شما به مردم باز دروغ میگویید. شما دوباره از کینه وحقد درست به حاکمین اسلامی نامه به درگاه اوباماها و خانم کلینتونها مینویسید؟ وبازی بورژوازی جهانی را همراهی میکنید تا یک جنایتکار را جای یک جنایتکار دیگر بنشانید این راست روی است و حقیقت را به مردم گفتند چپ روی تنها ا زدید فرصت طلبان میباشد.

توده  ها در خیابان این بار مستقیم تر با زبان بورژوازی حرف میزند اگر در زمان خمینی کلمات را به سرقت بردند و مدع
ی حکومت مستضعفان بودند امروز «آزادی » را با رنگ رمانتیک سبز و مخملی گره زده اند ورهبرش را هم حسین موسوی خط امامی قرار داده اند وآدمکشان دیروزی مانند سازگار را تئوریسین آن کرد ه اند و کل دستگاه رسانه ای امپریالیستی در یک هماورد بزرگ برای «آزادی » ونیروهای سیاسی فرصت طلب چپ هم این را برای خود یک «فرصت» فرض میکنند که مانند تهدید حمله آمریکا در گذشته به ایران را یک «فرصت» میدانستند این درحالی است که عاجز به آوردن پنجاه نفر در خارج به خیابانها میباشند ولی مثلا بورژوازی با شعار «همبستگی »خود تنها در هامبورگ آلمان چهار هزار نفر را به حمایت از «آزادی » به میدان میکشد زیر ا که دوباره سوار است زیرا که شور هست وشعور وآگاهی قسمت نشده است که شعار پرشور وقهرمانانه پرور بورژوازی که اکنون دریک حادثه اتفاقی برای یک قربانی جنایت جمهوری اسلامی بنام ندا روی داده است نه از روی دلسوزی برای آزادی است که بی بی سی ، سی ان ان ودیگر رسانه های ضد آزادی بشری اکنون شیفته ندا شده اند بلکه چون میخواهند سوار شوند و خط ضد مردمی خود را بر علیه مردم به پیش ببرند وباز هم ساده اندیشانی پیدا میشوند که این را استفاده از «شکافها» نام میبرند ! براستی که چاه فریب بورژوازی جهانی عمقی به فریبکاری مذهبی آخوندی را دارد وبراستی که نیروهای سیاسی ما از ضعف خود را برای رسیدن به قدرت به احمقی میزنند وحقیقت را بیان نمیکنند آنها فرصت طلبانه بر طبل همبستگی میزنند که سالهاست بورژوازی طرحهای متفاوت آنرا در پیش کش های خود خوابانده اند واین را بخوبی در هماهنگی کامل راست وچپ ودر دل سوزاندن چپ وراست وجنایتکاران امپریالیستی از برای ندا میتوان دریافت . ندا تنها قربانی جنایت جمهوری اسلامی دیگر تنها نیست بلکه ندا قربانی یک اتحاد شوم امپریالیستی –نئولیبراستی نیروهای راست وفرصت طلبان چپ است برعلیه مردم به پاخاسته ایران . هوشیاری ضعیف است وشور برا ی رهایی از چنگ دیو ملاها و حکومت ضد انسانی آنها بسیار بالا ونتیجه این وضعیت برنامه آینده را از هم اکنون پی ریزی میکند یعنی باز هم رزوی از نو

ن. هدایت

بیست وچهارم ژوئن