بوى امید به مشام مى رسد

اساسی ترین معضل جنبش رهایی از دست حاکمان درنده و وحشی در ایران فقدان رهبری سوسیالیستی  تاثیر گذار است ۰ در طول این چند روز اعتراضات وسیع مردمی در مقابل جناح حاکم شنیدن شعارهای; رای من کجا رفت و مرگ بر دیکتاتور، اله اکبر و پینوشه ایران شیلی نمیشه خسته ام کرد ۰ این همه جان فشانی و شهامت که می تواند با رهبری درست و شعارهای  که مربوط به زندگی مردم باشد شرایط را برای تغییرات اساسی فراهم کند.  برای من وبسیاری از انسانهایی که دوره های از مبارزات را پشت سر گذاشته ایم  تظا هرات میلیونی مردم  با خلا بسیار بسیار مبرم همراه است. کمونیستها کجا هستند؟ بدون آنها این اعتراضات رو به کجا دارد؟

یقین دارم که احزاب چپ و کمونیست موردنظربا برقراری جامعه آزاد و رفاه مشکلی ندارند من فکر می کنم این گوشه در جهان که ایران نام دارد نسبت به تمام نقاط  دنیا کمونیستهای بیشری را پرورانده است  احزاب مدعی سوسیا لیسم را اگر بر شماریم کم نیستند امکانات هم دارند فعا لند تلاش روزمره دارند اما نتیجه این همه صرف انرژی انسان های شریف و کمونیست در اکثر احزاب چپ و کمونیست متا سفانه باید گفت خاصیتی در درون جامعه را نداشته است.  گواه این ادعا را در تطاهرات میلیونی مردم و شعارهایشان می شود مشاهده کرد. آیا این مساله به نوع اعتراض و رهبری و سازمانی که اداره تظاهرات ها  بر میگردد که در دست کمونیستها نبود؟ یا اینکه نه اصلا کمونیستها نیستند.  این وضعیت پنان شرایطی را ممکن است بوجود بیاورد که برخی ها متوجه تعصبات بی خاصیت  حزبی  شوند خوشبختانه حسایتهای موجود در اثر شرایط موجود دارد کم رنگ می شود  دیدگاه ها یشان را تعقیب می کنی دارند ضرورت زمانه را به وجود ستاد مشترک یا فعالیت باهماهنگی مشترک را بیان می دارند این امیدوار کننده است اگر اینها اصلا اهل کاری باشند عملی کنند.

اما اصل موضوع و امید من و یقینا امید تمام انسا نهای که خودشان را کمونیست و یا چپ  می دانند و برای نجات از دست فقر و تباهی وبرای برقرای آزادی و رفاه سالیان سال تلاش کرده ایم،  وجود یک تشکل قوی  و جدی  با خلوص نیت انسانی و دور از تعصبات گروهی و موقعیتهای حزبی  در خدمت جا معه باشد. بویژه در این شرایط بسیار بسیار حساس امیدوارم که این نگرش را در عمل شاهد ان باشیم  و با انرژی صد چندان  به میدان بیایم  به جامعه امید بدهیم  ۰ ما کمونیستهای این بخش از جهان در این شرایط  با قدرت و امید در جهت تداوم  وهدایت مبارزات مردم برای آسان کردن راه نجات از دست حکومت اسلامی و هر جریان و شاخه آن که نارضایتی های مردم را به بیراه می برند متحد شویم  زنده باد اتحاد کمونیستها  برای برقرای جامعه ای که در آن همه در کمال ازادی و رفاه و امن زندگی را به سر برند ۰

در طول این چند روز در تمام لحضات کاری و بیداریم مانند خیلیهای دیگر بیشترین مشغله هایم مربوط به اتفاقات و نارضا یتی های مردم در ایران بوده است ۰

پدیدار نبودن پرچم های سرخ :عدم وجود شعارهای انسانی و مدرن : وجود جانورهای مانند موسوی و کروبی به عنوان رهبران این اعتراضات و با شعار اصلیشان  تمدید انتخابات  برای بقای حکومت اسلامی نه هیچ دیگر؟ باعث نگرانی شده است بارها با خودم با دوستانم با کسانی که اوضاع ایرن را تعقیب می کنند سر این وضعیت گپ زدیم  از بی عملی تاثیر گذار چپ رنج برده ایم  با ز امیدوارم که احزاب و شخصیتهای کمونیست  رسالت اهداف شان را نشان دهند.

رفقا غفلت نکنید این امید را می شود به جامعه باز گرداند۰

زنده باد سوسیا لسم

زنده باد انقلاب رهای از قید هر نوع بندگی

توفیق پیرخضری     دو شنبه۱ تیر ۱۳۸۸   ۲۲ ژوین ۲۰۰۹