آتش زدن ودر هم کوبیدن پایه های ارتجاع اسلامی،حکم سرنگونی جمهوری اسلامی است! زنده باد مبارزه مردم آزادیخواه! ( پیشرو علی پور،سلام رسولی )

اکنون در جامعه ایران شاهد جنب وجوشهایی هستیم که در طی ۳۰سال گذشته بی نظیر بوده است،امروز مردم دوستان راستین ودروغین خود را تشخیص داده اند،جامعه ایران در حال تلاطم انقلابی ودگرگونی است، مردم آزادیخواه ابراز وجود کرده اند،مردم، زنان وجوانان به خیابانها آمده اند تا کیفرخواست ۳۰ساله خود را علیه سردمداران رژیم اسلامی اعلام نمایند، مردم آمده اند که سران حکومتی رامحاکمه وبه زیربکشند،کارگران،زنان،دانشجویان و توده های محروم وستمدیده به خیابانها ریخته اند تا شبح اسلامی را به زباله دان تاریخ بسپارند،زنان بدون حجاب آمده اند تا نه بزرگی به رژیم جنایتکار اسلامی بگویند،درگیریهای چند روز اخیر به جایی کشیده شده است که پایه های حکومت اسلامی را به لرزه در آورده، نیروهای بسیج ودیگر قمه کشان رژیم اسلامی با شدیدترین و وحشیانه ترین شیوه زنان،مردان وکودکان را با باتوم جواب می دهند،تعداد زیادی را با ضرب گلوله به قتل رسانده اند مردم به جان آمده با اتحاد و همبستگی آمده اند تا کاخ ریاست جمهوری را به تسخیر در آورند،بانکها و نهادهای دولتی،صدا وسیما های جمهوری اسلامی را به آتش می کشند،می گویند توپ، تانک،مسلسل دیگر اثر ندارد،شعار مرگ بر دیکتاتور،مرگ برطالبان چه کابل چه تهران سر می دهند.

زنان و مردان آزادیخواه آمده اند وخواستار محاکمه قاتلین مردم شده اند! به کمتر از سرنگونی جمهوری اسلام تن نمی دهند اینجا مردمانی هستند که در طی این ۳۰ سال شکنجه و زندانی شده اند،۳۰ سال سرکوب،استثماروابتدای ترین حقوقشان  پایمال شده،۳۰ سال خانه خراب شدند،ترور شخصی شدند، فرزندان و عزیزانشان اعدام وتیرباران شدند،اموالشان را به غارت بردند، ۳۰ سال رفاه،شادی،آزادی و امنیتشان را سلب کردند. اولویت کار و سرلوحه این غول عظیم نه به اطلاح طلبان،ولایت فقیه و سرتاپای جمهوری اسلامی ایران است! این مردم خطشان با ارتش سبز موسوی وحکومت سیب زمینی احمدی نژاد زمین تا آسمان فاصله دارند! خواست وشعارشان با آیت الله بی بی سی و صدای امریکا که دوباره سر از لاک خود بیرون آورده اند و مثل قارچ سر بلند شده اند و طبق معمول عوام فریبانه وقایع ایران را وارونه جلوه می دهند کاملا متمایز است. اکنون کار جمهوری اسلامی به جایی کشیده شده است که رسما خامنه ای و رسانه ها و رادیو تلویزیونشان به مردم فراخوان می دهند که به خانه هایشان برگردند، می گویند اغتشاشگران حکومت ما را زیر سوال برده اند! می گویند این اعتراضات خطر بزرگیست برای اسلام ما! می گویند اینها شورشی هستند! از ما نیستند! می گویند به مراکز ما حمله کرده اند وعوامل خارجی مشغول توطئه هستند! می گویند اینها دشمنان ۳۰ ساله ما هستند که آمده اند نظام مقدس اسلامیتان را زیرو رو کنند!خطاب به اصلاح طلبان می گویند می توانیم با هم توافق کنیم وحکومت را در دست بگیریم! خامنه ای این دلقک اسلامی حاضراست ومیتواند مثل خمینی جنایتکاربار دیگر برای حفظ بقای خود و نظامش  جام زهر را بنوشد وامثا ل موسوی ۶۷ وخاتمی چیها را وارد عرصه کنند تا مردم را به لاکشان فرو ببرند، بی دلیل نیست که موسوی وخاتمیها ارتش سبزشان را به مساجد و مرقد خمینی فرا می خوانند تا سناریوی کثیفشان را به اجرا در آورند! ارتش سبز موسوی وارتش سیب زمینی احمدی نژاد همین است!مشکل هیچ کدام از جناح های رژیم اسلامی فقر،فلاکت،بی حقوقی وکشتار مردم نیست!مشکل این جماعت بر سر دزدیها وچپاول کردن اموال وثروت این جامعه است که هر کدام بیشتر بچاپند،و در یک کلام حافظ نظام نکبت خمینی  جلاد و رژیم فاشیستیشان است! 

 احزاب کاسه لیس جمهوری اسلامی ومواضعشان!

صدای امریکا! این رسانه به ظاهر مستقل، وانمود می کند که تنها منعکس کننده اخبار ووقایع روز است و هیچ گونه سمپاتی  به جناح های رژیم اسلامی ندارد! اما در عالم واقع تریبون اصلاح طلبان حکومتی وحفظ نظام کثیف اسلامی بوده وهستند! در طول عمر صدای امریکا شاهد بوده ایم که این تریبون به ظاهر بی طرف عملا از ترس کمونیستها و انقلاب مردمی، ماندگاری ومشروعیت دادن به جمهوری اسلامی، از خود سران رژیم سبقت گرفته است! در همین کانال بسیجیان وبنیان گذاران سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران،که امروز در لباس دموکراسی ظاهر شده اند منجمله محسن سازگارا وعلیرضا نوری زاده که برای مردم خط ونشان ونسخه پیچی می کنند! همین نوری زاده قبل از مضحکه انتخابات، کروبی را شخصی انقلابی و فرشته ای برای آوردن دموکراسی قلمداد می کرد، و می گفت مردم در مورد کروبی این چهره آزادیخواه بد بین نباشید می تواند فرشته نجات شما باشد! سازگارا پاسدار جهل وخرافات اسلامی ومخلص نظام جمهوری اسلامی ایران،مصلحت مردم را درماندگاری جمهوری اسلامی و روی کار آمدن موسوی و بازگشت اصلاح طلبان شکست خورده میداند! اگر صدای امریکا بی طرف است و اخبار را بدون سانسور منعکس می کنند، چرا در این شرایط که مردم مبارز به میدان آمده اند،شکنجه وزندانی می شوند،قتل عام می شوند،بی رحمانه کودکان وحتی زنان باردار را با باتوم می زنند وبه گلوله می بندند،  چراخبری از این حوادث نیست؟ چرا سکوت؟ چرا خفه خون؟ آیا جایز است؟ اما واقعیت این است که صدای امریکا تریبون یک مشت آخوند اسلامی وسیاست دولت های غربی وآمریکاست، بی دلیل نیست که فریاد زنان و مردان آزادیخواه مبنی بر سرنگونی  ومحاکمه سران رژیم اسلامی را خفه می کنند،و شعارهای اکثرمردم ازادیخواه را نه تنها منعکس نمی کنند،بلکه عملا چنان در ریاکاری،عوام فریبی،جعل و وارونه نشان دادن شعار مردم غرق شده اند که در روز روشن جز ارتش سبز موسوی و فریاد الله اکبر چیزی برای گفتن ندارند، این است کارنامه واقعی رسانه بی طرف!!

 آیت الله بی بی سی:

این رسانه نیز هم خانواده صدای آمریکاست! بی بی سی همان شغال دیروز انقلاب ۵۷ است که آن زمان نیز به تعهدات واقعیشان خدمت می کردند، صدای رهبر جنایتکارشان خمینی را از پاریس به قلب ایران منعکس می کردند،امروز نیز بار دیگر از ترس انقلاب مردم،و نقش انکار ناپذیر،جایگاه واقعی وتوده ای کمونیستها به صحنه باز گشته اند!با خیال خام و پوچ خودشان می خواهند خمینی جدیدی را بدون عبا ولباس آخوندی به مردم عرضه نمایند، وتوده ایهای اپورتونیست دیروز و امروز که با خمینی در یک جبهه بر علیه کمونیستها قرار گرفتن،امروز همان مزدوران دیروزی هستند که در کنار آیت الله بی بی سی  سعی در خنثی سازی انقلاب مردمی با سازماندهی  کمونیستها دارند! اینان دشمنان مردم آزادیخواهند،برای مردم رهبر تراشی می کنند!اینها سر وته یک کرباسن! بی بی سی و توده ایها رسوا شدگان دیروزند که با سرنگونی جمهوری اسلامی همراه با آن به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.

 حزب دمکرات
کردستان ایران

این حزب یک بام و دو هوا،حزبی  که تا دیروز(که وا سوری به ر له شکر) قرار بود با تانک های بوش و دولت آمریکا و با ساقط کردن جمهوری اسلامی به آرزوهای سرخرمن شان برسند! این حزب بعد از انقلاب ۵۷ به خمینی  لبیک گفت،رهبران این حزب به خاطر منافع شخصی اشان به هر آخوری سر زدند و در این وسط به خاطر مذاکره و سازش با جمهوری اسلامی  بخشی از رهبرانشان ترور شدند! بار دیگر از سر سازش با جمهوری اسلامی در آمده اند وتجربیات تاریخی دیروز را به باد فراموشی سپرده اند، البته نباید فراموش کرد که سر سوزنی به آزادیخواهی زنان و مردان استثمار شده معتقد نیستند،و زیاد جای تعجب نیست در دوره ی جدید قبل از اینکه از کروبی یک گاندی درست کنند، مقدمه این مماشات را چند ماه قبل از مضحکه انتخابات با تشکیل اتحادیه ی ملایان کرد پی ریزی کرده بودند! البته   واضع است دمکراسی وعده داده شده ی غربی شان را در دالانهای مسا جد در کردستان می بینند!!   بار دیگر این شکست رهبری مطبوعشان در کارنامه مملو از مماشاتشان ثبت خواهد شد، مردم دوستان ریاکارشان را فراموش نخواهند کرد.

خطاب به انقلابیون راه آزادی و برابری!

پایه های رژیم سرکوبگر اسلامی در حال سقوط هستند،بحث ما بر سر سبز و سیاه نیست! بحث ما بر سرجنگها و دعوا های داخلی رژیم نیست! بحث برسر قد علم کردن زنان و مردان مبارزیست که بعد از ۳۰ سال سرکوب و خفقان فرصتی بدست آورده اند تا به استبداد و رژیم اعدام و سنگسار نه بگویند،آمده اند با فریاد رسایشان ندای آزادی و انسانیت را سر دهند!آمده اند تا از شر ۳۰ سال حاکمیت دزدان و قاتلان اسلامی برای همیشه رها شوند. این سیل خروشان اعتراضی مردم مهار شدنش سخت است،این موج عظیم خروشان که تمامیت جمهوری اسلامی را با خود می برد ربطی به ارتش سبز موسوی و ارتش سیب زمینی احمدی نژاد قاتل ندارد! نباید در مقابل خیزش مردم سکوت اختیار کنیم!ندیدن و چشم بستن مبارزات مردم با رژیم و کشته شدنشان توسط اوباشان اسلامی ونسبت دادنشان به موسوی ۶۷ و دیگر اصلاحطلبان حکومتی حماقت محض است و با این خط و مش جعل و وارونه،آرزوی بر باد رفته اطلاح طلبان حکومتی را به ارمغان خواهیم آورد! خود سران رژیم سبز و سیاهشان را به آرامش دعوت می کنند!اما مردم مبارز در صف وسیعی پا به میدان گذاشته اند  و تا بزیر کشیدن و در هم کوبیدن حکومت یک مشت آخوند جنایتکار اسلامی از پای نخواهند نشست!مردم به مراکز کلیدی دولتی حمله کرده اند،زندان و کشته میشوند،اما باز مرعوب نمی شوند و در حال قیام هستند!آیا در مقابل چنین تغیر و تحولاتی سکوت جایز است؟آیا کمونیستا  مجازند نظاره گر کشتارهای مردم مبارز باشند؟ آیا مجاز است فرد یا نهادی این مبارزات را به سبز و سیاه رژیم قالب کنند!؟ آیا میشه و میتوان چنین افاظاتی را از دوستان دروغین مردم قبول کرد؟؟قطعا نه و نباید اجازه داد از سر استیصال و ناتوانی چنین ابهاماتی را از شکست خورده گا نی قبول کرد که مبارزات بر حق مردم را در جیب اصلاح طلبان حکومت ارتجاع اسلامی ایران بایگانی میکنند.  

مردم آزادیخواه،زنان،مردان،شخصیتهای سیاسی،کمونیستها و مردم مبارز وانقلابی ایران و کردستان! 

جامعه ایران وارد فاز دیگری شده است مبارزات مردم  با یک درجه عقب نشینی بیش از پیش از جانب حکومت اسلامی سرکوب وقتل عام می شوند! ۳۰ سال حاکمیت سیاه و جنایتکار اسلامی کافی نیست؟ در این اعتراضات کارگران،زنان آزادیخواه و کمونیست موجود نیستند؟ بی حقوقی،سلب آزادیهای فردی واجتماعی کافی نیست؟ سرکوب،ترور،اعدام و سنگسار کافی نیست؟ آواره شدن و دربدری کافی نیست؟ آیا جز زنجیر پاره کردن از دام بردگی چیزی برای از دست دادن داریم؟ آیا زمین بازی به نفع مردم نیست؟ آیا زمین زیر پای رژیم منحوس اسلامی بیش از هر زمانی داغتر نشده است؟ مبارزات امروز مردم ایران جوک نیست! مردم تشنه آزادی دسته دسته قتل عام می شوند! سکوت وتوجیه تحت هر فلسفه،نام ونشانی جز تقویت کردن جمهوری اسلامی چیز دیگری در بر ندارد! باید سکوت را شکست و از بین برد،سکوتمان آرزوها وفراخوان های خامنه ای،موسوی و دیگر آدمکشان اسلامی را به ارمغان خواهد آورد. احزاب،نیروهای چپ،نهادها وافراد مستقل و مردم کردستان، نباید دست رژیم را برای قلع وقم کردن مردم باز گذاشت، مردم در داخل ایران  با دل و جان می جنگند!باید  جنبش کمونیسم کارگری را تقویت کرد، در این شرایط حساس ذره ای نباید کوتاه آمد،و خصوصا مردم کردستان باید متوجه این فاز و شرایط حساس باشند و در کنار بقیه مردم آزادیخواه ایران به صفهای مبارزاتی بپیوندند،ودر اصرح وقت پا بمیدان بکشند. به امید پیروزی و رهایی انسان! زنده باد فریاد آزادیخواهی و برابری طلبی! مرگ بر جمهوری اسلامی !

 پیشرو علی پور،سلام رسولی