تشکیل کمیته های مردمی و هسته های مقاومت در مقابل رژیم کودتا اولین گام

Nawid_Akhgar@hotmail.com 
 
 مقاومت دلیرانه مردم ایران در مقابل کفتارهای وحشی رها شده رژیم اسلامی در شهر ها و خیابانهای کشور دارد روزانه جلوه های هنرمندانه ای را از شهامت و آزادگی ایرانیان به تصویر میکشد.

کدام ایرانی است که از غرور سرشار نشود وقتی میبیند دختری جوان در حلقه محاصره گله ای از پاسداران ولی فقیه به آنان حمله ور میشود و با کوبیدن لکد به تنی چند، ضرب انبوه باتوم  های این جانوران وحشی را به جان میخرد.

کدام ایرانی است که از غرور مالامال نشود وقتی که انبوه پاسدارانی را میبیند که به جان انسانی بی دفاع ریخته اند و دارند او را با باتوم و چماق خورد میکنند و همزمان بانوئی مسن را میبیند که با بلند کردن ساک دستی اش و کوبیدن آن بر سر مزدوران دولت کودتائی احمدی نژاد، جوهر خشم تاریخی ایرانیان را از این وحوش مذهبی با نمایش میگذارد.

و کدام ایرانی است که مملو از شور و شعف نشود وقتی میبیند که چندین پاسدار مزدور مشغول کوبیدن چماق و باتوم بر تن و بدن جوانی بیدفاع هستند و ناگاه همبستگی گروهی از جوانان که همگی و به یکباره به دژخیمان رژیم حمله ور میشوند نه تنها جوان را از چنگالهای کرکسان خونخوار نجات میدهد که آنان را از صحنه فراری داده و چنان تابلوئی از مقاومت  و همبستگی را میآفریند که این قلم رو به تمامی دوستان و رفقای هنرمند فریاد بر میآورد که:

کجایند نقاشان مردمی که این تصاویر را بر صفحه های بزرگ رنگ ترسیم کنند و بدینگونه به روسای جمهور و دولتمردان جهان نشان دهند که چگونه ملتی این چنین هنرمندانه دارد سبز و سیاه که هستی ملتی را در طی سی سال در چنبره دیکتاتوری و مذهب مچاله کرده است به رنگین خون خودش بر صفحه تاریخ تغیر میدهد.

و کجایند خوانندگان مردمی که صدای این رنگ را از حنجره های خوش آوا فریاد برآورند و شاعران و نویسندگانی که نغمه در نغمه خون را جوهر دفتر ادبیاتی کنند که فردا کودکان آزاد خواننده آن خواهند بود.

استادان و روسای دانشگاهها که از این همه حمله و یورش به دانشجویانشان که چون حیوانات روزانه کتک میخورند و شکنجه و کشته میشوند به خشم آمده اند و با استعفا های دسته جمعی دست در دست دیگر فرهنگیان و معلمین و نویسندگان و شعرا استعفا میدهند و دست از کار میکشند. آخر کدام استاد و معلمی است که بتواند در سر کلاس حاضر شود و پا بر روی خون شاگردانش در تمجید از کودتا و کودتا گران خود را تاریخ ساز و آینده ساز جوانانی بداند که در فردا ها از او بنام معلم و استاد یاد خواهند کرد.

امروز جامعه ایرانی برپا خاسته و دارد بند ها و قیود مذهبی و دیکتاتوری را یکی پس از دیگری در هم میشکند و چنان مزدوران ولی فقیه و هیئت حاکمه را به وحشت انداخته که به گفته رسمی خودشان خواب شب را از چشمان آنان ربوده است 

الزام امروز گروه های مختلف اجتماعی چیست؟
 
 

تشکیل گروه  و کمیته های مقاومت مردمی در محله ها کارگاه ها، کارخانه ها دانشگاهها قصبات و شهر ها برای پیش گیری و مقاومت در مقابل حمله و هجوم جانوران وحشی رژیم.

تنظیم برنامه برای امتداد بخشیدن به اعتراضات و تظاهرات ها و شعار دادن های شبانه و اعتصابات عمومی و ایجاد همبستگی با گروه ها، کمیته های دیگر جهت مقابله با تهاجمات سرکوبگران رژیم.
 

تاریخ ۱۶  ماه جون سال ۲۰۰۹ میلادی   سوئد   استکهلم

آدرس سامانه اینترنتی نوید اخگر

http://www.nawidakhgar.com/