ایران: خیمه شبازی بنام انتخابات تمام شد! حال نوبت مردم است

esmail-m@hotmail.com

خیمه شب بازی که انتخابات نام گرفت ظاهرا به پایان رسیده، تجمعات و اعتراضات هم دارد گسترش و شدت مییابد. همیشه اعتراضات مردم به صورت غیر منتظره شروع میشود و یا در یک مقطع مردم از وضعیت استفاده میکنند. در تاریخ انقلابات و اعتراضات اجتماعی وجود ندارد که انقلابی با پیشبینی و آب بندی شده انجام شده باشد.

پس این منطق تاریخ است که مردم آزاده باید این شروع جدید را جدی بگیرند. شعار ما کارگران و مردم آزادیخواه روشن است. آزادی برابری و سرنگونی حکومت آپارتاید جنسی در ایران. آیا به سرانجام رساندن این خواستها از هویت جنایتکارانه این کاندایدا های ریاست جمهوری برمیآید؟ قطعا نه. زیرا اینها خود در برپا کزدن این بساط کشتار و جنایت شریک اند. برای همین است که موسوی میگوید اگر جوابش را ندهند سر قبر آغایش (خمینی) میرود و تحصن میکند.

اما اکنون جامعه ایران دوباره  در التهاب و تحرک قرار گرفته. مردم بجان آمده میخواهند بهر بهانه ای کینه خودرا از این رژیم جنایتکار نشان دهند و میخواهند بساط جنایت و کشتار را بر چینند. مردم دوباره به خیابانها آمده اند.  باید در کنارشان بود و بهر طریق این حرکت ها را تقویت کرد و گزارشات آنرا به دنیا رساند. تظاهرات دارد از این شهر به آن شهر میرسد. کرمان، بندرعباس، بابل، ساری و پیشاپیش همه تهران که پرتوان در تب و تاب است. در یک ده سال اخیر این دومین بار است که اوضاع این چنین میشود. تظاهرات دانشجویان در۸ جولای ۱۹۹۸ و اکنون به بهانه مضحکه انتخابات. هوشیاری در این فضا خیلی و شعار درست دادن در این اوضاع مهم است. رهبر فعلی این جریانات که ظاهرا موسوی است خود شریک جنایتهای جمهوری اسلامی است. این را نباید فراموش کرد. 

پس باید سیر جدی این حرکت به ، به زیر کشیدن حاکمیت جمهوری اسلامی ختم شود. این امکان پذیر است و فاکتورهای آن وجود دارد.

۱ مردم متوجه شده اند که در جمهوری اسلامی انتخابات معنی ندارد.

۲ مردم نباید دعوای خانگی نامزدهای معرکه روز جمعه ۲۲ خرداد را زیاد جدی بگیرند.

۳ بهر دلیل مردم امروز در خیابان هستند این را باید به فال نیک گرفت و موقعیت اعتراضات مردم را باید با آن تقویت کرد. مسئله حضور مردم است که به خیابان آمده اند و نمیخواهند دیگر زیر یوغ حاکمیت جمهوری اسلامی زندگی کنند.  

باید به این حاکمیت ددمنش خاتمه داد، نباید اجازه داد که توان انقلابی مردم وثیقه ماندن حاکمیت جمهوری اسلامی شود. توان و پتانسیل این حرکت بالقوه دارد به بالفعل تبدیل میشود. دعوای موسوی و احدی نژاد به مبارزات امروز مردم ربطی ندارد. خواست ما یجاد دنیایی بهتر و سرنگونی حکومت سیاه مذهبی است. 

زنده با انقلاب

زنده باد آزادی و برابری

درود بر مردم رزمنده ایران