آنکس که تصور میکند ولی فقیه با رفرندام و یا رای کشی انتصاباتی و یا نافرمانی های مدنی به زیر خواهد آمد برود از تاریخ بیاموزد

Nawid_akhgar@hotmail.com

تنها جز تنی چند از برجسته ترین تحلیل گران سیاسی که معتقد بودند آیت الله علی خامنه ای  ولی فقیه نظام نمی تواند در ارتباط با بمب اتم و جنگ طلبی در خاور میانه و جهان و بسط شیعه گری و خلیفه گری در سطح بین المللی و بر سر قدرت ماندن در ایران جز به احمدی نژاد نظر داشته باشد اکثر تحلیل های تحلیل گران سطحی که از رسانه های گروهی به گوش میرسید به قبای سبز کشتارگر دهه ۶۰ شیخ بی عمامه موسوی و یا به قبای آخوند دزد و جانی مهدی کروبی و یا به کشتار گر میکونوس و پاسدار خون و خنجر نظام آقای محسن رضائی گره میخورد. 
 
 
 
 

هواداران احمدی نزاد و خامنه ای مکررا در طی مدتی که دست به تحرکات انتصاباتی زده بودند به آحاد جامعه و نیز به این نوع تحلیل گران خاطر نشان میکردند که نه تنها از تغیر خبری نیست که حتی آرزوی انقلابات مخملی و سبز و نارنجی را به گور خواهید برد ولی کو گوش شنوا.

حال بگذارید کلیه صندوقهای رای شمرده شود و تب ارگانهای خبری داخلی و خارجی از اینکه مرتبا و بدروغ برای گرم کردن تنور انتصابات ولایتی از شرکت گسترده مردم داد سخن داده بودند بگذرد تا ولی فقیه و احمدی نژاد که هرگز نمی توانند رهبری بی دنده و ترمز مسائل اتمی و نابودی اسرائیل و گسترش اسلام عزیز را در منطقه و جهان بدست باند های رنگین دیگر بسپارند به میدان خواهند آمد و از رکورد انتخاباتی آزاد ترین کشور جهان سخن خواهند گفت و همانطور هم که ماه ها قبل از این سرو صدا ها ولی فقیه خبر داده بودند آقای دکتر احمدی نژاد برای مدت چهار سال دیگر ابقاء خواهند گردید  زیرا ولایت امر اساسا در نظر ندارند که از تخت سلطنت به این زودی ها بزیر آیند مگر اینکه مردم ایران با کمک جامعه جهانی آنان را با قدرت قهر به زیر کشد.

امروز جمعه است و بعضی از رسانه های گروهی خارج کشوری چنان با هیجان از شرکت مردم سخن میگویند که گویا انقلابی محرض در ایران بوقوع پیوسته است،اینان کی از تاریخ درس خواهند گرفت؟ آری اینان زمانی از خواب بیدار خواهند شد که موشکهای مجهز به کلاهک های اتمی رژیم اسلامی بر درب منازلشان دق الباب نماید. فردا شنبه آمار شمارش صندوقهای تقلبی ولی فقیه بهتر از هر زمانی آب بر آتش خوش خیالان سیاسی خواهد ریخت.
 

تاریخ ۱۲ یونی سال ۲۰۰۹ میلادی  سوئد استکهلم

آدرس سامانه اینترنتی نوید اخگر

http://www.nawidakhgar.com/