هیاهوی انتخابات وحمایت های چندش آور!

جمهوری اسلامی در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری اش تبلیغات وهیاهوی ازهردری سخنی را به را ه انداخته است . برپایی شو های تلویزیونی بانیان سیه روزی مردم و خط و نشان کشیدن برای یکدیگر، نه یک شبه بلکه پروژه ی طولانی حکومت برای فریفتن از نوعی دیگر بوده است .

امروزه بر کسی پوشیده نیست که اگرهزاران انسان زندانی ، اعدام و یا  بی خانمان شده و درتبعید اند، اگر  امثال اسانلوها، و فرهاد حاجی میرزایی ها و فرزاد کمانگرها و اگرسعید یوزی ها و بهروز خبازها وصدها شهروند دیگر دراعتراض به فلاکت معیشت کارگران در زندان به سر می برند ، اگر ابراهیم لطف اللهی ها ، هیرش اندری ها در زیر شکنجه کشته می شوند اگر هیوا محمدی ها در ملا عام اعدام می شوند ،اگر قتل ناموسی و سنگساروشلاق است، اگر فقر ، بیکاری ، اعتیاد ، فحشا از درو دیوارجامعه می بارد، اگرسفره کارگرخالی است اگر معلم ، پرستار اجاره خانه اش سنگین است و حضرات دارای صدها هکتارند ، اگر زن خانه دارکارگربی اجرو مزد وبه حکم قانون ملک همسرو پدرو برادراست در سایه ی وجود گردانندگان و حامیان این نوع انتخاباتها و عوامفریبی ها بوده است .

و اما حامیان این خیمه شب بازیها برخی ازگروهها و جریانات سیاسی ، پاک باخته گان عرصه سیاست ، که نه فقط خواست و مطالبه ی میلیونها انسان مساله و الویت شان نیست بلکه هنوز رویای برپایی آلاچیق خود را زیر سایه نظام در سر می پرورانند . گروه دیگرروشنفکرمآبها و به نرخ روز نان خورها ی جاه طلبی هستند که  به طمع امیال خویش مردم را به شرکت در انتخابات فرا می خوانند . ونیزمدعیان کمپین یک میلیون امضا ومخلوق جدیدشان زنان همگرا که افقشان سرابی بیش نبوده و نیست و امروزبا حمایت آشکارشان از جناح های حکومتی به صف سرکوبگران و نا قضان حقوق زن پیوستند.

یادمان باشد که برگ برنده در فردایی دیگر از آن کسانی است که امروز رسوایی و انسان ستیزی این نظام را با همه بالهایش سر می دهند و از مردم می خواهند به انتخابات نه بگویند.

مردم در انتخابات شرکت نکنید . مردم نه گفتن به انتخابات یعنی نه گفتن به اعدام ، نه گفتن به زندانی شدن بخاطر عقیده ، نه گفتن به آزار کودکانمان ، نه گفتن به بیکاری به فقربه اعتیاد، نه گفتن به فساد و دزدی آیت الله ها ، نه گفتن به انتخابات یعنی نه گفتن به هتک حرمت زن و به هر آنچه که این سرنوشت سیاه و شوم را برای ما و فرزندانمان رقم زده است ،

نه فقط در انتخابات شرکت نکنیم بلکه بساط انتخابات را بر سرشان خراب کنیم .

دیبا علیخانی