آنهایی که کشتی به گل نشسته رژیم جمهوری اسلامی رامیخواهند نجات بدهند

درطی سی سال گذشته از عمر ننگین رژیم اسلامی می گذرد تمامی مردم  دنیامخصوصاٌ مردم ستم دیده ایران شاهد آن هستند که رژیم اسلامی تاچه اندازه نسبت به مردم کارگرو زحمتکش وستمدیده ایران به شیوه درندانه عمل کرده است. رژیم اسلامی درجهت ادامه عمرننگین خود وسر پا نگهداشتن سیستم کهنه پرستانه سرمایه داری اسلامی دست به هر جنایتی زده است.

اکنون اعدام، سنگسار، وزندان، وتبعید وشکنجه وغیره….نه تنها نتوانسته مردم زحمتکش و انقلابی ورنجدیده را ازمطالباتشان باز دارد بلکه روز به روزدرزیر فشار جنبشهای عظیم اجتماعی ازجمله جنبش کارگری، دانشجوی وجنبش زنان و و اعتصابهای پی درپی کارگران در ایران، این رژیم هرروز لحظه به لحظه مجبوربه عقب نشینی در برابر مردم مبارزشده است وبا تاکتیهای جدید وفریبنده، خودازطریق شعارهای انتخابی کوشیده تا مردم را به پای صندوقهای رای در موقع انتخاباتی بکشاند، چه دردورانهای گذشته ازجمله دوران اصلاح طلبی واصول گرایان وحالا، وبازهم شاهد هستیم که دوباره رژیم به چنین تاکتیکی دست زده است. در این انتخابات رژیم دوباره با تاکتیک جدید از قبیل شعارهای توخالی وعده و وعیدهای تکراری بحث "ملیتها وتامین امکانات رفاهی وغیره…" میخواهد مردم را پای صندوقهای رای بکشاند. این دفعه با پیش کشیدن شخصیتها ومهرهای دیگری با قد علم کردن آنها در این سیاه بازی که هیچ فرقی با سرمداران گذشته نداشته اند وبازبان چاپلوسانه دم از حق اقلیتها در ایران را میزنند . این چاپلوسیها وتبلیغات رژیم به شیوه آگاهانه شاخکهای حسی بعضی از احزاب ناسیونالیزم وقوم پرست کردی در کردستان ایران را هم به حرکت واداشته ا ست. بلکه به شیوه کاملاٌ آگاهانه بعضی ازاین احزابهای قومی وناسیونالیزم میخواهند باتبلیغات خود از طریق رسانه های وابسته بخود به دستگاهای تبلیغی رژیم کمک کنند ومردم را دوباره دچار توهم کنند تا مردم رای بد هند. به کاندیداتورهای انتخاب شده خود رژیم رای بدهند . چرا؟
جواب کاملا روشن است وآن هم اینکه ناسیونالیرم در طول تاریخ عمر خود با توجه به  خواستهایی که مطرح کرده برای همه شناخته شده وامتحان خود را پس داده است. زیرا که میدانند جنبش چپ وکمونیزم با انواع واقصام تبعیض ونا برابریها ضدیت دارد وامروزه میدانند که انواع جنبشهای اجتماعی در ایران که اشاره ای به آن شد چپ ورادیکال هستند واین نوع جریانات بازنده سیاسی ناسیونالیزم وقوم پرست حاضرند با سیستم های حکومتی هر اندازه که دیکتاتور هم باشند به شرطی که در در دایره نظام سرمایه داری قرار گرفته اند سازش کنند . این نوع سیاست سرمایه داری که همه از یک سیستم به حساب می آیند با تمامی قوای خود میکوشند تا این چنین افکارهای مردمی که چپ هستند با انواع تاکتیکهای روز مره خود حتی با ریختن آب در آسیاب رژیم جمهوری اسلامی میخواهند خنثی کنند .
برای این چنین فکریتها مهم نیست وبه نظر من این جوراحزابها به این حرکت خود به حکومت جمهوری اسلامی طبقه سرمایه دار ایران خدمت میکنند. به همین خاطر است که به افکار پوچ گرایانه وخوش باوریهای رژیم که نه تنها به کوچکترین خواستهای آنها توجهی نکرده جان نثارانه میخواهند مشروعیت نظام ولایت فقیه وسرکوبگریهای آن رژیم را برای یک بار دیگر زنده کنند، و خواستهای مردم زحمتکش وسایر اقشار جامعه را نادیده بگیرند واین چنین است که آنها دو دستی سینه زنان به  رژیم اسلامی سرمایه آویزان شوند. جریانات ناسیونالیست و مستاصل و درمانده، میخواهند با سیاست دفاع از مضحکه انتخابات و جنگهای زرگری جناحین بورژوازی و جنگ خانوادگی آنها بین احمدی نژاد وکروبی وغیره…که تنها در نوع سرکوب طبقه کارگر باهم تفاوتهای ظریفی دارند دفاع کنند.جریانات به ظاهر سیاسی ناسیونالیست، به طور قطع پس از این  پروپاگاند سیاسی و سمپاشی مردم آزادیخواه ایران طبق تاریخ پر از خیانت به مردم ازادیخواه یک بار دیگر استراتژی و سیاستهای همسویشان با نظام سرمایه داری اسلامی در عمل محک خواهد خورد. این تکرار تراژدی برای جریانات ناسیونالیسم کرد و جریانات سیاسی متوهم به جناحهای بورژوازی درایران تنها از این جهت برای طبقه کارگر و مردم ازادیخواه مهم مینماید که بی مایه گی سیاسی و عدم مشروعیتشان بار دیگر به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.
 دراین راستا عدم شرکت مردم ایران در نمایش مضحکه تحت نام انتخابات نه تنها جوابی کوبنده به رژیم اسلامی سرمایه در ایران، بلکه جوابی کوبنده به جریانات متوهم به جناحهای بورژوازی درایران خواهد بود.
www.awiarf.blogfa.com

تاریخ ۲۰۰۹/۶/۹