پاسخ به سوالات نشریه روشنگر در مورد تظاهرات ٢٣ مه در تورنتو بر علیه حضور رژیم اسلامی در تورنتو!

١ـ خودتان را معرفی کنید!     

من محمود احمدی عضو مرکزیت حزب اتحاد کمونیسم کارگری و از فعالین کمونیسم و جنبش َ ازادی و برابری هستم. در جنبشهای اجتماعی در کانادا فعال بوده و از مبارزین ضد رژیم جنایتکار اسلامی میباشم.و در جنبشهای َازادی زن و جنبش کارگری فعال هستم.

٢ـ علت برپایی تظاهرات ٢٣ مه را توضیح دهید؟

رژیم جنایتکار اسلامی بدنبال تلاش مفتضحانه اش در شهرهاى گوتنبرگ و مالمو سوئد تحت عنوان "ارائه خدمات کنسولی به ایرانیان"٬ که با اعتراض قدرتمند احزاب و گروههای سیاسی و مردم آزادیخواه روبرو شد و حتی حمایت پلیس و دولت سوئد هم نتوانست مانع از فرار این مزدوران از دست مخالفین شود٬ این بار مذبوحانه تلاش کرد در تورنتو دست به تحرک بزند. با عنوان "ارائه خدمات کنسولی" از سوراخ هایشان بیرون آمدند تا در آستانه برگزاری مضحکه انتخابات زمینه را برای گذاشتن صندوقهای مسخره شان آماده سازند. 

مزدوران سفارتی با بخدمت گرفتن رسانه های مبتذل و ارتجاعی از قبیل هفته نامه شهر ما و رادیو صدای ایران٬ از ترس مخالفین جرات نداشتند حتى محل "ارائه خدمات کنسولی شان" را اعلام کنند. علیرغم تمامی تلاشی که این مزدوران کرده بودند تا مخفیانه در تورنتو حضور بهم رسانند٬ مردم معترض به این رژیم جنایتکار موفق شدند تا در آخرین لحظه و در شب قبل از حضور این مزدوران در تورنتو و محل تجمع شان باخبر شوند. با خبر شدیم که این مزدوران در روز شنبه ٢٣ مه درهتل هیلتون مارکهام به "ارائه خدمات کنسولی شان" مشغول خواهند بود! در کمتر از ٢۴ ساعت احزاب و گروههای مخالف این رژیم جنایتکار٬ موفق شدند تا تظاهرات قدرتمندی را در جلوی هتل هیلتون محل حضور این مزدوران سازمان دهند. شعارهای "مرگ بر رژیم جمهوری اسلامی"٬ "مرگ بر این رژیم ضد زن"٬ "زندانی سیاسی آزاد باید گردد"٬ "زنده باد آزادی و برابری"٬ "هتل هیلتون میزبان تروریستهاست٬ باید این تروریستها را از هتل بیرون کند"٬ لرزه بر اندام مزدوران رژیم جنایتکار اسلامی انداخته بود. 

مزدوران حکومتى فورا از پلیس کمک خواستند و نیروهای بیشتری از پلیس به حمایت از رژیم در محل بسیج شد. سخنرانیهای سخنرانان تظاهرات در افشای رژیم اسلامی و حمایت هتل هیلتون و پلیس از این تروریستها با سمپاتی مهمانان هتل روبرو میشد. این تظاهرات قدرتمند ٣ ساعت ادامه داشت و بعد از ٣ ساعت این تظاهرات به منطقه نورت یورک محل تجمع ایرانیان و بیزنسهای ایرانی انتقال پیدا کرد. دراین محل نیز افشای رژیم جنایتکار اسلامی و حمایت رسانه های مزدوری از قبیل هفته نامه شهر ما و رادیو صدای ایران که تبلیغات رژیم را منعکس کرده بودند ادامه یافت. سخنرانیهای سخنرانان تظاهرات با استقبال وسیع مردم منطقه روبرو شد. مردم مشتاقانه به سخنرانیها گوش میدادند و با سمپاتى و تائید حمایت شان را اعلام میکردند. در حین تظاهرات از طرف هفته نامه شهر ما  به برخی از تظاهرکنندگان تلفن زده شد و بابت درج تبلیغات رژیم اسلامی در نشریه شان اعلام عذرخواهی کردند. تظاهرات در این منطقه بعد از ٢ ساعت بپایان رسید. 

٣ـ چه هدف یا اهدافی دارید؟

باید این نکته را متذکر شد که "ارائه خدمات کنسولى" کشک است. اینها مى آیند تا حضورشان را عادى کنند و رسمیت بدهند. اینان تلاش دارند تا درَاستانه مضحکه انتخابات تحرکی بخود دهند و  جای پائی در برخی از کشورها برای رژیم جنایتکارشان باز کنند! در چند ساعت حضور جبوبانه این مزدوران در هتل هیلتون زیر پوشش وسیع پلیس٬ تنها ٢-٣ نفر به این مرکز مراجعه کرد! حتى مزدوران خودشان هم جرات نداشتند مقابل مخالفین با عنوان "مراجعه کننده" وارد هتل شوند. فقط باید به اینها گفت خجالت بکشید و گورتان را گم کنید. شما در میان مردم جائى ندارید. 

جمهورى اسلامى هم بهتر است بیش از این خودش را مسخره نکند. این رژیم جنایتکار ضد کارگر و ضد جامعه جائى در خارج کشور ندارد. هر جا تحرکى داشته باشد با صف محکم سرنگونى طلبان و کمونیستها و مردم آزادیخواه روبرو خواهد شد. هر جا حماقت کند و صندوق انتخابات ارتجاع براه اندازد بساطش به قدرت اعتراض مخالفین جمع خواهد شد. 

رسانه هاى ایرانى نیز بهتر است به بیزنس شان برسند و کمى دراز مدت تر فکر کنند. ایستادن کنار جمهورى اسلامى و تبلیغ آگهى آن اقدامى آگاهانه علیه مخالفین سیاسى است و پاسخ متناسب میگیرد. نمیشود رسما در نشریه تبلیغ حکومت کرد و تلفنى و غیر رسمى عذر خواست! اگر واقعا از کارشان پشیمان اند٬ باید در همان نشریه که تبلیغ حضور حکومت اسلامى را کردند رسما اشتباه و عذرخواهى شان را اعلام کنند.

۴- خواستتان از مردم چیست؟        

ما مردم و مخالفین جمهوری اسلامی همانطور که تا کنون اجازه ندادیم که رژیم جنایتکار اسلامی در خارج از کشور جا پائی باز کند با صدای بلند اعلام میکنیم که این رژیم جنایتکار٬ ضد کارگر و ضد زن علیرغم حمایت مدیای مزدوری از قبیل ورق پاره شهر ما و رادیوی صدای ایران جائى در خارج کشور ندارد. هر جا تحرکى داشته باشد با صف محکم سرنگونى طلبان و کمونیستها و مردم آزادیخواه روبرو خواهد شد. و در اینجا اعلام میکنیم که هر جا حماقت کند و صندوق انتخابات ارتجاع براه اندازد بساطش به قدرت اعتراض مخالفین جمع خواهد شد.  
 
 
محمود احمدی

٣١ مه ٢٠٠٩