انتخابات ما بعداز نابودی جمهوری اسلامی!

فراخوان سلام زیجی به مردم کردستان در مورد نمایش انتخاباتی در ایران

فراخوان به مردم آزادیخواه کردستان:

کارگران ، زنان ،جوانان و آزادیخواهان جامعه کردستان!

‌‌ حکومت جنایتکار اسلامی و جناحهای آن در شرایطی شروع به کمپین گسترده دروغپردازی مضحکه ای به نام" انتخابات ریاست جمهوری" کرده اند که بحران اقتصادی، تشتت و تفرقه سرتاپای نظامشان را فرا گرفته و بیش از هر زمانی خود را در درون دریای نفرت  و انزجارعمیق مردم  میبینند. این واقعیت درد ‌تمام رژیمی ها و مبنای اصلی و مشترک همه جناحها و "کانداتوری"های ریاست جمهوریشان است.

" حمله" به ‌ همدیگراز جانب "کاندید های ریاست جمهوری"، انعکاس بحران و سر درگمی کلیت حکومت اسلامی است، داستان گاز گرفتن اسب ها از هم در سر بالائی است. هر کدام برای نجات سیستم دستگاه سرکوب اسلامی به میدان آمده اند و "پلاتفرم متفاوت" آنها دقیقا به همین منظور  در قالب پروپاگند تبلیغاتی و برای مهندسی افکار عمومی از جانب هر کدام از آنها براه افتاده است. اینها با وجود اختلافات واقعی خود با همدیگر، نماینده گان رسمی یک نظام سرکوبگرند که از یکسو دسته دسته مردم را بازداشت و اعدام کرده و میکنند  و هر نوع صدایی از انسانیت و آزادیخواهی را سرکوب و از سویی ادا و چهره "مهربانی "و "مردمی" به خود میگیرند و در نهایت عوامفریبی واژه های تو خالی چون "دمکراسی"،" حقوق اقلیتها" و غیره را جار میزنند. تلاش میکنند در چنین روزهایی مردم جنایت بی وقفه سی ساله آن  جنایتکاران تاریخ  را به باد فراموشی بسپارند!

همه جناحهای رژیم و تک تک کاندیداتوری ها از  جمله کروبی، احمدی نژاد، موسوی و رضائی از جانی ترین عناصر و افرادی هستند که مستقیما" در کشتار بیش از یکصد هزار انسان شریف و در هر لحظه از حرکت و بقا ماشین آدمکشی وجنایت جمهوری اسلامی شراکت داشته اند و هر کدام سالها در راس دستگاهای قانونگذاری و اجرائی و نظامی این نظام مخوف بوده و میباشند. اینها سر و ته یک کربا سند. نباید فریب "رقابتهای انتخابات"ی اینها را خورد!  همه از سران رتبه اول سی سال حاکمیت اسلامی اند و نقش و کار اولشان ممانعت از هر نوع انتخابات واقعا آزاد بوده است. با این وجود همانطوری که  جنایت و دروغ و فریب شاخص و هویت اول حکومت اسلامی است یک بار دیگر جلو آمده اند که با همان ساز و حربه های سابق بخشی از جامعه را فریب دهند و برای خود و نظام شان "مشروعیت" بگیرند.  بار دیگر قصد دارند این نمایش مسخره اسلامی و منتخبین و منتسبین خامنه ای و شورا نگهبان را به نرخ "انتخابات مردم" چشم بسته به جامعه و جهان بفروش برسانند.

این رژیم برای برون رفت، ولو موقت خود، از بحران اقتصادی، عبور از انزوا جهانی و فراتر از همه برای "گذر" از بحران سیاسی و هویتی خود و  اعتراضاتی که هر روز در گوشه ای از کشور سر بلند میکند و داشتن نگرانی  شدید از وقوع شورش گرسنگان و کارگران و آزادیخواهان به، اجرا این نوع نمایش مسخره نیاز مبرم دارد. هر تک "رای" مردم و هر نوع "حضور مردم" را در "صف صندوقها" را به عنوان پیروزی خود ترجمه خواهد کرد. اساسا بدنبال چنین نمایش های " مردمی" است که یک دوره دیگر امکان و ابزار قدرت سرکوب را تشدید خواهند کرد و البته  مردم و آزادیخوان از قربانیان اول آن خواهند بود. در ابعاد جهانی نیز  به عنوان "پیروزی اسلام" آنرا در بوق و کرنا  کرده و مردم متنفر از این حکومت را بعنوان حامیان "انقلاب اسلامی و خامنه ای" و کل سیستم توحش سی ساله اسلامی در معادلات جهانی به فروش خواهند رساند. مردم آزادیخواه ایران و کردستان میتوانند این پروژه جنایتکاران را ناکام کرده و آنرا بر علیه خود آنها تبدیل کنند. میتوانند با اعتراض گسترده بر علیه این نمایش مسخره و توهین آمیز و"نه" گفتن  روشن به جمهوری اسلامی و کاندیداتوری هایش و ویران کردن صندوقهای"انتخابات"ی بر سر برگذار کنندگان آن حکومت اسلامی را با شکست بزرگی مواجه کرد.

مردم کردستان!

آن نیروها  و دسته های ورشکسته ای که  فراخوان داده اند تا در این نمایش جمهوری اسلامی شرکت کنید و یا به  آخوندی چون کروبی "رای" بدهید ، دشمن شما و دوست رسمی  و علنی جمهوری اسلامی هستند! 

آنها به تداوم حاکمیت  حکومتی کمک میکنند که در ایران و کردستان جنایت غیر قابل حذف از حافظه تاریخ آفریده است.  در میان اینها نیرو و افرادی وجود دارند که همانند خود سران جمهوری اسلامی بدلیل شراکت در آدمکشی و کشتار مردم روزی باید بدست مردم محاکمه و مجازات شوند. اینها کرد زبانانی هستند که همواره حامی جمهوری اسلامی بوده اند. حتی نیروهای اپوزیسیون چون حزب دمکرات کردستان-ایران نیز با موضع  ضد مردمی که در این خصوص گرفته اند عملا در اجرا نمایش مسخره انتخاباتی رژیم شریک بوده و به همراه ناسونالیستهای کرد درون و برون حکومت اسلامی به عنوان یک جنبش به هم پیوسته بی مایه  ناسیونالیسم کرد یک بار دیگر چشم به "تغییرات" درون حکومت بسته اند.  با این نگاه و این منظر غیر انقلابی و توهم آمیز به دنبال کسب "حقوق ملت کرد"، در واقع شراکت بورژوازی کرد در حاکمیت میباشند. اینها از به بازی گرفتن خود توسط رژیم حتی با ترور شدن چندین رهبرشان درس عبرت نگرفته اند. هنوز در پی سیاست قدیمی "در گوش گاوه خوابیدن" خود بسر میبرند.  انقلابی ترین راه و انتخاب درست مردم کردستان عبور از این جریانات و جنبش همیشه غیر قابل اتکا و غیر قابل اعتماد ناسیونالیسم کرد در جامعه کردستان ایران است!

اینها قوم پرست هستند اما دستیابی به رویای قومی خود را از راه قوانین جمهوری اسلامی و شراکت جدیتر در سیستم حاکمیت همین حکومت دنبال میکنند. "خواست ملی و فرهنگی" و حامی" حقوق بشر" بودن اینها  همانند خود رژیم از راه " خنثی" کردن جنبش اعتراضی و خواست سرنگونی میلیونها آزادیخواه و تعدیل خواست مردم به چند واژه پوچ " دمکراسی، حقوق بشر و حقوق اقلیتها" م
یباشد که  در چهار چوب قانون اساسی و حکومت اسلامی برای اینها میتواند قابل تحقق باشد. اما  نه اینها و نه قانون اساسی و کلیت ارتجاع اسلامی ربطی به زندگی و خواست واقعی مردم درد مند ایران و کردستان نداشته و ندارند. خواست واقعی مردم نابودی کلیت این حکومت و محاکمه قاتلان سی ساله مردم از جمله خود همین کردهای جیره خوار "اصلاح طلب و دو خردادی" است که به  حمایت از نمایش انتخاباتی جمهوری اسلامی به میدان آمده اند.
 

آزادیخواهان جامعه کردستان!

"جبهه متحد کرد"، "سازمان حقوق بشر کردستان"،" سازمان دانشجویان کرد"، "کردهای مقیم مرکز" و همه افرادی که از کروبی و یا هر مرتجع دیگری به حمایت برخواسته اند ترد  و رسوا کنید. به آنها به عنوان حامیان حکومت اسلامی و به عنوان جریانات ناسیونالیست و مذهبی کاسه لیس که بر علیه خواست واقعی مردم کردستان قد علم کرده اند برخود کنید و دفتر و دستک تبلیغات انتخاباتی آنها را به هم بزنید. رسوا کردن اینها و به هم زدن دفتر و دستک شان در کردستان یعنی مقابله با جمهوری اسلامی و شکست پروژه های رژیم جنایتکار اسلامی در جامعه کردستان. به اینها توهم نداشته باشید!

آزادیخواهان! 

سیاست تحریم،آنطوری که برخی آنرا اعلام کرده اند، سیاسستی نیست که مانع اجرا نمایش انتخاباتی رژیم شود. مردم را به جای اعتراض و طرح خواست خود به منزل خواهد فرستاد. میتواند حتی به نفع رژیم تمام شود.اساس مسئله ما مردم در این مورد این است: ما  این نمایش را بعنوان انتخابات قبول نداریم! مشروعیتی برای رژیم قائل نبوده و نیستیم! این نوع نمایش انتخاباتی را  ضد دمکراتیک ترین نوع انتخابات در دنیا میدانیم . این سناریو را توهین به مردم و واژه انتخابات میدانیم!. بغیراز مهره ها و نیروهای خود حکومت هیچ نیرو فرد و حزب آزادیخواه و کمونیست و مخالف جمهوری اسلامی آزاد نبوده و نیستند  در آن"انتخابات" شرکت کنند و حضور داشته باشند. ما این رژیم را نمیخواهیم، باید آنرا سرنگون کرد و سرانش  محاکمه و مجازات شوند! اینها حرف دل مردم و خواست واقعی ما است.

از اینرو تحریم و در منزل نشستند نمیتواند هیچ گوشه ای از این خواست و صدا هایی متفاوت ما مردم را بدرستی منعکس کند. باید کاری کرد به جای خانه نشینی اعتراض خود را در خیابانها و در اشکال متعدد و در اعتراض به نبود انتخابات واقعا آزاد، به نبود آزادی فعالیت سیاسی، اعتراض به زندانی کردن و شکنجه کارگران و فعالین سیاسی، اعتراض به فقر و سرکوب و نظامی کردن محیط زندگی مردم و اعتراض به ریاکاری و همکاری  دستجات مختلف کرد خود گمارده که به نام "نماینده مردم کردستان"  به حمایت از جمهوری اسلامی و کانداتورهای تا مغز استخوان مرتجع و جنایتکار برخواسته اند به میدان آمد.  با بر هم زدن نمایشگاه انتخاباتی آنها در شهر و روستا و با تظاهرات و اعتراض و تحصن و راهپیمائی  و هر ابتکار دیگری حول خواستهای فوق به میدان آمد و جمهوری اسلامی و ناسونالیستهای کرد حامی آن را نیز رسواتر و شکست خورده تر به همه نشان داد.

آزادیخواهان و کمونیستهای جامعه کردستان را به در پیش گرفتن این اقدامات و تلاشها فرامیخوانم.

انتخابات آزاد و بی قید و شرط و واقعی برای همه تنها بعداز نابودی کامل جمهوری اسلامی با تمام شاخه های آن در ایران و کردستان ممکن  خواهد شد! انتخابات ما بعداز نابودی جمهوری اسلامی!

مرگ بر جمهوری اسلامی!

زنده باد آزادی و برابری!

سلام زیجی

۱۰ خرداد۸۸

۳۱  مه۲۰۰۹