سخنرانی امام زمان در دانشگاه تهران

ملت شریف ایران، 
آنچه که مرا وادار به ظهور در این سرزمین کرده است، تحولاتی است که در اینجا با سواستفاده از نام من رخ داده، میدهد واگر بپا نخیزید، رخ خواهد داد.

امروز سرزمین شما دستخوش دگرگونیهایی است که باعث و بانی آنها، شما بودهاید واین شمایید که به دلیل عدم درک درست از تاریخ کشورتان، ادارهی امور این مرز وبوم را نه تنها به بی خردترین افراد، بلکه نیز به بیگانهترینها واگذار کردهاید. بیگانگانی که زمانی به عنوان میهمان وارد این خاک شدند و پاسخ مهماننوازی شما را که ندادند، هیچ، حتی همان خاک را نیز از زیر پای شما میکشند. 

من امروز بر شما وارد شدهام تا با خلوص نیت در مقابل شما فریاد برآورم که به خود آیید ودر باز پس گرفتن حقوقتان بپاخیزید زیرا آن که به انتظارش نشستهاید، من نیستم. بپاخیزید و کلید این خانه را از جیب آخوندها بیرون بکشید. اینان آرزو به دل ماندگانی بیش نیستند که عمری را در حسرت اسم و رسم و مال و منال گذراندهاند.

از من، به عنوان جد اعلای دین و ایمان شان یاد میکنند، سخنها میرانند، سینهها چاک میدهند که من هرچه زودتر ظهور کنم ولی این را بدانید، اگر قرار بود ظهور وحضور من امروز و در اینجا به دست ایشان برنامهریزی شود، هرگز چنین اتفاقی نمیافتاد! زیرا خودشان بهتر از من آگاهند که چه و که هستند  ومن نیز آن کسی نیستم که پرده بر اعمال وقیح ایشان بکشم. ولی متأسفانه ناجی شما ملت ایران هم نیستم! 

من از تبار عرب هستم وعرب و سرزمین عرب را به مراتب بر ایران و ایرانی ترجیح میدهم. فکر میکردم که در طول این سی سال این مسئله برشما روشن شده باشد که آخوند، ایرانی نیست وخون ایرانی در رگهایش نمیجوشد. هزار و چهارصد سال است که در آب وخاک شما لانه کردهاند ولی هنوز هم اگر به ظاهر اشکی دارند برای آبا واجداد خودشان که در لشکر کشیهای سلطهجویانه هلاک شدهاند، میریزند. ولی قطره اشکی را حتی برای یک قهرمان ایرانی تباه نمیکنند. سهل است که تمام کوشش وتلاش آنها این است که نام این قهرمانان را از خاطرهها بزدایند. در حالی که تاریخ این سرزمین درخشش خود را از نامهایی که همچون مرواید در آن می درخشند، میگیرد. 

ملت ایران، این وظیفهی شماست که این نان به نرخ روزخورها را افشا و رسوا کنید. اگر امروز برعیله صلاحیت این رژیم خونخوار قیام نکنید، مرا که به قعر چاه بردهاند، شما حساب خودتان را بکنید!  

شما سخنرانی این به اصطلاح رئیس جمهور را در آمریکا و این اواخر هم در ژنو شنیدید، سخنانی که عرق شرم را در نهایت بی شرمی برچهرهی تک تک شما نشاند و اکنون نیز با حمایت بیت رهبری در تدارک رسیدن دوباره به این مسند است. ولی در واقع امر، نمایشنامهای که برای انتخابات نوشته شده  و توسط پسران مقام معظم شان کارگردانی میشود، درمان درد بیت رهبری است نه شما! حضور دوبارهی احمدی نژاد یک فاجعهی ملی محسوب میشود که شما با رأی خود در تکرار این فاجعه سهیم میشوید. 

من امروز به مسئولان این مملکت هشدار میدهم که اگر بنا براین باشد که من به عنوان منجی ومجری عدل وداد، بیدادگران را به محاکمه بکشم، شما در رأس آنان قرار گرفتهاید! بله، شما که در تاریکخانه ذهن تان، وجود و در نهایت ظهور مرا بازسازی کرده اید وآنقدر تبلیغ کردید که واقعاً امر برهمه مشتبه شده که من هستم. در صورتی که در طول تاریخ، هرجا که کم آورده اید با عوام فریبی از من مایه گذاشته اید.

ای مردم، بروید وکتابهای این "ملا باقر مجلسی" را بخوانید وبا عقل خود بسنجید که آیا ظهور من با این شرایطی که ایشان مطرح کرده اند جور در می آید؟ آنهم در این عصر فنآوری!

می گویند که من منجی عدل هستم، ولی از آنجایی که چنین وظیفهای هرگز بر دوش من نبوده و نیست، از شما مردم ایران میخواهم که وجود من را از زندگی خویش پاک کنید و واقعیتها را بر سنگفرش های این دانشگاه ببینید. اینجا هنوز ستارگان جنبش ۱۶ آذر و ۱۸ تیر میدرخشند و برای شما راه گشایی میکنند، در حالی که سیاستمداران تان شما را به چاه جمکران حواله میدهند. 

تقیه کردن برای این حکومت که اجدادشان در زمانهای بسیار دور نیز بنیانگذار آن بودهاند، جزئی از برنامهی کارشان است و در این میان، شرف شما مردم ایران را در گرو آن گذاشتهاند. این را بدانید که تا روزی که آخوند در این سرزمین به قول خودشان حضور همیشه در صحنه دارد، شما ملت ایران، روز خوش به خود نخواهید دید. پس عزم کنید و تمامی این مفعولان مفلوک را به پستوهای تاریک تاریخ بفرستید. نه من را بپذیرید ونه این شیادان را! 

این روزها در بین به ظاهر روشنفکران شان عدهای پیدا شدهاند که برای بقای این سرکوبگران، لابیگری میکنند و با پولهای باد آوردهی نفت و وعده وعیدهای آنچنانی تحت لوای این حکومت ظالم  قصد بر پا کردن مهد دمکراسی را دارند. آگاه باشید که این لابیهای رژیم آسیبهای هولناکی را به شما خواهند زد. شما در طول تاریخ تان همیشه چوب روشنفکران اینچنینی را خوردهاید که به جای حمایت ازمردم از خیانت به مردم پشتبانی میکنند.

با توجه به رویدادهای اخیر، همهی مسئولان متوجه شدهاند که آتش تنور انتخابات کم سوز شده و دودش فقط به چشم خودشان میرود و هم از این رو به دست و پا افتادهاند که شما مردم را به صحنه بکشانند.

پس چه باید کرد؟

من برای شما نسخه نمیپیچم، این خود شما هستید که باید حقیقت را با شرایط عینی جامعه بررسی کنید واز رویاهای ذهنی که ممکن است از طرف نیروهای خارجی وحتی اپوزیسیون ایرانی کاری ساخته شود، بیرون بیایید. شما میتو