مردم آگاه و مبارز کامیاران درمضحکه انتخاباتی شرکت نکنید

همانگونه که اطلاع دارید ، نمایش انتخاباتی رژیم جمهوری اسلامی برای تعیین یکی دیگر از عاملان نابودی و تباهی جامعه ایران در راه است. جمهوری اسلامی که در ۳۰ سال گذشته با مقاومت و مبارزه ما روبرو بوده است، ناچار شده مهره های جدید با شعارهایی مانند« احیا حقوق اقلیتهای قومی و مذهبی» و وعده های توخالی به معرکه انتخاباتی بیاورد.

 هر کدام از کاندیداها از صندوق جادوی انتخاباتی بیرون بیاید ، تغییری در زندگی ما مردم زحمتکش  بوجود نمی آید و تنها زندان ، قتل،اعتیاد ،فحشاف بیکاری و جنایت را برایمان به ارمغان می آورد.اینها عاملان فلاکت ، اعدام ،سنگسار و خشونت در جامعه اند و کوچکترین ربطی به خواسته های انسانی ما ، رفاه و امنیت و آسایش و آزادی و برابری ندارند.

این مضحکه در شرایطی برگزار می شود که جریانات ارتجاعی و ناسیونالیست بی ربط به خوشبختی انسانها در پوشش اسامی فریبنده و ریاکارانه به استقبال انتخابات می روند . همه می دانیم که کمترین خواسته اکثریت مردم در ۳۰ سال گذشته برآورده نشده و جمهوری اسلامی و مدافعانش فقط به فکر حاکمیت خود بر مردم و سرکوب اعتراضات و خواسته های ماهستند و پشتیبانی مزدوران و کاسه لیسهای طرفدار فساد و تباهی همچون "جبه متحد کرد" و "سازمان دفاع از حقوق بشر کرد" و مرتجعینی که این روزها مردم را به رای دادن به تحکیم جمهوری اسلامی فرامیخوانند، تغییری در اراده و روحیه مبارزه جویانه انسانهای تشنه آزادی و برابری نمی دهد و بیش از پیش صفوف ما را در برچیدن این نظام ضدبشری باید متحدتر سازد.

این نمایش فرصتی دوباره برای اعتراض علیه موجودیت این نظام است. بهترین راه مقابله با این مضحکه تکراری برچیدن و کوبیدن صندوق ها بر سر طرفداران آن و رژیم است. از هر فرصتی و به هر شیوه ای که می توانید برای بر هم زدن این نمایش استفاده کنید و جریانات بی ربط به سعادت و خوشبختی را رسوا سازید.بدون شک برچیدن بساط جهل و جنایت در ایران تنها با حضور فعال و گسترده ما امکان پذیر است.

    درود بر مردم مبارز کامیاران و حومه ، مرگ بر جمهوری اسلامی

ابراهیم باتمانی (شیروانه)

۴ خرداد ۸۸

۲۵ مه ۲۰۰۹