نگرشی کوتاه به الودگیهای مذهبی برای انحراف به ارمانهای علمی سوسیالیزم‎

نگرشی کوتاه به الودگیهای مذهبی برای انحراف به ارمانهای علمی سوسیالیزم‎

ارمانهای سوسیالیستی الوده به عنصر مذهب هستند.این آلودگیها از جانب فیلسوفان متوهم مذهبی و یا احزاب مذهب گرا تولید گشته و موجب انحراف ارمانهای علمی این تفکر گشته اند. دادن امتیاز مسیح وار نجات بخش به طبقه کارگر پایه و اساس نگرش مذهبی مارکسیزم و سپس بلشویکی در جهان ؛ نقطه اغاز تولید این توهم دینی و علت اصلی انحراف به ارمانهای سوسیالیستی است.

مسیح که میبایست برای نجات جهان ظهور میکرد بزور در کالبد یک طبقه جای میگیرد. طبقه ای که با تغییر شکل در ماهیت طبقاتی در قرون گذشته خصلت انقلابی (نجات بخش) خود را در جوامع مرفه از دست داده است.تغییر ماهیتی نسبی بخاطر کسب منافع طبقاطی و کسب رفاه نسبی در نتیجه مبارزه بی امان طبقاطی صورت گرفته است.این توهم مذهبی ابتدا توسط کودتا به ارمان انترناسیونال سوسیالیستی منتقل شده و نجات بخشی مسیح ساختگی را چهانی اعلام میکنند ! با تولید این دین جدید دولت و قدرت مقدس میگردد. نجات بخشی جهان در گرو باورمندی به دکانهای جدید التاسیس ؛یعنی کلیساهای جدید چند نبشه (یعنی احزاب کمونیست نشان )حواله میگردد.شرط ظهور مسیح نجات بخش در تسخیر قدرت کلیساها ی جدید (احزاب کمونیستی) و برپایی عدل الاهی در انجام فرامین خدای جدید با برپایی دیکتاتوری پرولتاریا در غالب دولت سوسیالیستی اعلام میگردد.

اگر این تفکرات معیوب مذهبی نیست پس چیست؟ بخصوص که تجربه تاریخی ظهور این مسیح توسط مذهب ارتدوکس گشته این دین توسط یکی از حواریون مقدس گشته بنام ولادیمر ایلیچ لنین در روسیه را شاهد هستیم.

حجم فجایع و جنایت مذهب ارتدوکس گشته این دین جدید در روسیه بلشویکی و همه دولتهای منشعب از ان در دوران معاصر کمتر از جنایت کلیساهای کاتولیک در طی قرون گذشته نیست!

به باور من بانیان این تفکرهای معیوب که برگرفته از جوامع مذهب زده و الودگیهای ذهنی و یا توهم مذهبی انان نشئت میگیرد عمدا تولید گشته اند که با انتقال این انحرافها به ارمانهای سوسیالیستی از بروز انقلاب جهانی جلوگیری کنند.اثبات این ادعا در شراکت دادن این کلیساها در تسخیر قدرت در غالب دولتهای سوسیالیست نشان بعنوان شرکای جدید تجاری در غارت جهانی و تقسیم منافع در جهان با انان است.تجربه پیروزی حاکمیت دولتهای بلشویکی در نصف جهان پیش روی ماست. این دولتها نه تنها اسیبی به سیستم سرمایه داری جهانی نزدند بلکه ماهیتا خود تبدیل به سرمایه داران دولتی گشتند.بقول جورج اورول تبدیل به خوک گشتند چون ماهیتا در ذات خود ؛ خوک بودند

بر اساس این فاکت تاریخی ایا میتوان پرسید که در قرن نوزدهم که انقلابات جهانی میرفت جهان شمول گشته و به نابودی سیستم سرمایه داری و حکومتهای شورایی تبدیل گردد ایا این دین به عمد ؛ توسط اربابان جهان سرمایه ساخته و با حمایت انان گسترده نگشت؟!

سخن کوتاه ؛ با انتقال این تفکر معیوب یعنی دین مارکسیسم مخلوط با الودگی های مذهب ارتدوکس بلشویکی به سرزمینمان مذهب جدیدی ساخته گشت.شیعه زدگان کمونیست ایرانی با کمی تغییر در ماهیت کاتولیک و مذهب ارتدوکس شرط ظهور امام زمان موعود را مشروط به تقدس دهی به همه پامبران و امامان کردند.و بدین گونه مذهب شیعه این دین توسط حزب ترازو نوین توده ساخته گشت.قدرت ارتجاع این دین و مذهب جدید صدها شاخه شده توسط مساجد بیشمار (دکانهای سیاسی بنام احزاب کمونیست نشان) بیشمار است.

بتقدس دهی به امامان جدید الظهور بعنوان رهبران مقدس و نامگذاری مساجد (احزاب) بنام انان اثبات ارتجاع فکری این مذهب جدید است.مریدان این مذهب میبایست بسان امام حسین شهید صرفا با هدف شهید شدن در عملیات انتحاری (بخوان چریکی) شرکت میکرند و یا در بند زندان بنام امام علی و عدل و داد وی سوسیالیزم را تبلیغ میکرد.و یا تاریخ قتل و عام کربلا را سوسیالیستی میکردند! و یا امام زمان موقت ظهور گشته (خمینی ) و حکومتهای اسلامی را ضد امپریالیست مقدس (ضد شیطان بزرگ )و تطهیر گشته میساخت.

سخن اخر ؛ به باور من بدون زدایش تفکرات معیوب مذهبی و دینی از ارمانهای علمی سوسیالیستی رهایی و سقوط جهان سرمایه داری و نجات بشریت امری محال است.
باریش نصیریان
در ایام محرم !سال بیست