کانون نویسندگان در “تبعید” و انجمن قلم، اتحادیه خبرنگاران در قبال حمله عوامل رژیم به دکتر ایرج ربیعی مسئولیت بپذیرد!

نوید اخگر 
Nawid_Akhgar@hotmail.com 
 
 برای دومین بار دکتر ایرج ربیعی نویسنده و روزنامه نگار با سابقه ایرانی مقیم آلمان از طریق اینترنت و رسانه های فارسی زبان خبر از تهاجم عوامل رژیم جمهوری اسلامی به دفتر و محل کار خودش را داده است.

این واقعه برای مسئولین اطلاعاتی و امنیتی آلمان جای سرشکستگی دارد که که عوامل رژیم جمهوری اسلامی آزادانه بر علیه نویسندگان و روزنامه نگاران تبعیدی فعالیت کنند و امنیت شغلی و خانوادگی آنان را بزیر علامت سئوال کشند و هیچ اتفاقی هم برای تروریست های اسلامی نیفتد.

همان طور که در سال ۱۹۸۹ میلادی در زمان صدور فتوای ضد انسانی خمینی بر علیه جان سلمان رشدی خاطر نشان کردم حمله به هر نویسنده و ژورنالیست تبعیدی و مخالف رژیم با هر ایده و مرامی حمله به کل استرکتور نویسندگان و خبرنگاران سراسر جهان میباشد و این مسئولیت انجمن قلم و کانون نویسندگان در "تبعید" و اتحادیه خبرنگاران است که برای احقاق حقوق نویسندگان و روزنامه نگاران و در این مورد مشخص برای احقاق حقوق دکتر ایرج ربیعی اقدامات عاجل را مبذول دارند.

تروریست های رژیم اسلامی ایران باید بدانند پرتاب هر سنگ و شلیک هر گلوله و فرود هر دشنه بر پیکر نویسندگان شعرا و خبرنگاران ایران کل پیکر جامعه نویسندگی ایران را مجروح و به عکس العمل وا خواهد داشت.
 

یکشنبه ۱۷ ماه می سال ۲۰۰۹ میلادی   سوئد استکهلم

آدرس سامانه اینترنتی نوید اخگر

http://www.nawidakhgar.com/