دو نوشته

جامعه قاتل نیست !

 hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

بعد از قتل رومینا توسط پدر و حمایت قانون اسلامی از غیرت پدر و باز پروری جنایت توسط قانون اساسی شریعت ، ما شاهد موارد دیگری از غیرت اسلام ناب محمدی هستیم . البته آلتهای قتاله متنوع است ولی شکل و مسیر دفاع از قاتل یکی است . در ۱۴۰۰ سال پیش زنده به گور رسم بود حالا با داس و تبر و طناب و چاقو رشد و پیشرفت الهی داشته اند .

 

ساختارهای اجتماعی و سیاستهای حاکم همیشه متاثر از هم هستند . جامعه ایی که قتل را به عنوان راهکار انتخاب میکند زیر تعلیمات سیستم سیاسی حاکم قتل را آموزش دیده است . جامعه در کل قاتل نیست ولی هر جامعه ای استعداد دیدن آموزشهای قتل را دارد . قتل و جنایت خاص یک جامعه نیست در کشورهای غربی و صنعتی هم جنایت اتفاق میافتد و آدم روانی پیدا میشود ولی در حکومت اسلامی ایران جنایت قانونی توسط سیستم سیاسی حاکم آموزش داده میشود و افتخار است . اسمش دفاع از غیرت است .

 

قوانین و سیاستهای سیستم سیاسی حاکم مهمترین عامل پرورش یک جامعه است و زیر سایه همین آموزش و پرورش قاتلها پرورش یافته و جنایت ارزش میشود . درحکومت اسلامی ایران زیرساختهای پرورشی جامعه وانجام جنایت از ۱۳۵۷ و پشت بام علوی شروع شد ودر ادامه به قتل عامهای دهه ۱۳۶۰ و در ادامه تا همین حالا ، فقط شکلش عوض شد !

 

کلاف سردرگم تناقضات جامعه را در سیستم سیاسی حاکم جستجو کنید . با این همه بعد از چهل سال آموزشهای دینی ، قتل در جامعه یک واکنش مستاصلانه است. قاتل تحت آموزش قانون سیستم حاکم است . قاتل در جامعه ای بزرگ شده و رشد کرده که قانون اساسی دارد برای توجیه جنایت به نام دین و غیرت … ولی در هر شرایطی اخلاق جامعه با رشد جنایت در جنگی درونی یا روانی است .

 

عناصر جامعه یعنی مردم خسته از تمامی شرایط حاکم و با ترس از سرکوب سیستم حاکم سیاسی بخشی از فشار روانی روی خودش را با زدن خودش تخلیه میکند . حمایت قانون اسلامی را هم دارد . شرایط اجتماعی فاجعه بار هر جامعه ای توسط سیستم و آموزشهای اسلامی حاکم خلق میشود و این همه معیوب باعث ایجاد فشارهای روحی و روانی بسیار بوده و در کل حکومت اسلامی با قوانین خودش نگاه‌های فرهنگی غلط جامعه را محکم میکند .

 

قاتلها با انواع متنوع آلتهای قتاله از محصولات فرهنگی سیستم سیاسی حاکم است و یک معلول اصلی دارد . به قول خودشان یک دزدی ساده صدها علت دارد، افراد از ابتدای خلقت دزد نبوده اند بلکه جامعه و تمام مؤلفه‌های آن، آنها را به این سمت کشانده است ، معلمان در نظام آموزشی، خانواده‌ها در نظام تربیتی همه و همه عوامل دیگر نقطه آغاز و نگاهشان سیستم سیاسی حاکم است . وقتی پدر میداند هر دخالت فعالی در سیاست به شدت سرکوب میشود ولی قتل دخترش تبلیغ هم میشود و حمایت قانونی دارد پس راحترین مسیر را میرود .

 

مشکل اصلی تفسیر غلط یا درست از قانون نیست مشکل اصلی خود قانون اساسی اسلامی است ، روی همین ژنهای معیوب قاضی هم تفسیر رأی خود را از همین قانون اساسی جنایت پرور دینی دارد  و با نگاه‌های ذهنی خود این موضوع را رسیدگی کند در اینجا پدر، قاضی و همه حلقه‌های متصل به هم از سیستم جامعه معیوبی برخاسته‌اند که عضو خانواده عضو دیگری را بدون نگرانی از عواقب آن به قتل می‌رساند . قتلهایی که بیننده عمومی ندارد اما قانونش از یک ریشه تابعیت دارد . اعدامی توسط خانواده و با حمایت سیستم حاکم سیاسی که فقط بیننده ندارد . قتلهای قبلی بیننده عمومی در خیابان داشت .

 

آدم کشی و قتل معلول است و علت آن هم در قانون اساسی سیستم حاکم سیاسی در درجه اول است . نظام آموزش و پرورش تابع قانون اساسی اسلامی است ، نظام حقوقی، نظام تربیتی و نظام فرهنگی و اجتماعی همگی باید تابع قوانین سیستم سیاسی حاکم باشند . قتل در هر جامعه ای یک معلول دارد و در ایران اسلامی سیستم سیاسی حاکم با تمام قوانینش تنها علت اصلی است . 

 

طرح اجباری کردن ازدواج توسط سیستم اسلامی حاکم سیاسی همزمان با سرعت گرفتن قتلها ، یعنی گرفتن ماهی حتی بدتر از زمان محمد عبدالله و زمان جاهلییت عرب…

تبلیغ برای ازدواج و فرزند آوری به عنوان استمرار نیروی کار جامعه ، در هیچ جامعه ایی عجیب نیست . در حکومت اسلامی ایران فقط مشوقهایش فراتر از داس و تبر و چاقو و گلوله و انواع دیگر آلت قتالها نیست .

 

 

 

 

۱۸٫۰۶٫۲۰۲۰

اسماعیل هوشیار

www.tipf.info

+++

فصلی برای دادن !

 

 hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

قاسمی : شهادت میدهم اسماعیل وفا یغمایی آدم خوبی است …

اسماعیل وفا یغمایی : شهادت میدهم ایرج مصداقی خوب است …

ایرج مصداقی : شهادت میدهم بی بی سی فارسی خیلی خوب است …

بی بی سی فارسی : شهادت میدهیم سپاه پاسداران همیشه خوب است …

سپاه پاسداران : شهادت میدهیم ولایت فقیه فقط خیلی خوب است …

ولایت فقیه : شهادت میدهم کاخ سفید خیلی خوب است به شرطی که بی خیال استحاله ما بشه …

کاخ سفید : شهادت میدهیم همین سیستم مافیای دینی حاکم در ایران خوب است به شرطی که استحاله بشه…

شما در فصل شهادت دادن هستید !

نتیجه : همه خوبها توی کره زمین دور هم نشستند و دارن کارای خوب میکنن … به جز چند تایی بد الاف بیکار فرقه دوست و تبعیدی … که هی ردیه نویسی میکنن …

ننویس جانم ، سوسک میشی ها…

نیازی نیست از زیرزمین و کهکشان شاهد بیارید که مزدور وزارت اطلاعات نیستید ، من هم موافقم که در آن جمع فقط مصداقی آگاهانه خط وزارت را پیش میبرد ، بقیه نمیدانند . ایرج مصداقی مثل ویروس کرونای ولایت فقیه در جمعتان میدرخشد . اگر فکر میکنید ملاقات مصداقی با نماینده ولی فقیه در لندن را بار سیاسی بدهید و این سنت احمقانه را در خارج ایران مشروعییت بدهید اشتباه میکنید . زمانی وزن سیاسی خواهد داشت که روند رسمی استحاله آغاز شده باشد و حکومت اسلامی با همه سیاسی برخورد کند . ایرج مصداقی آلوده رسمی به ویروس کرونای ولایت فقیه در هر جمعی باشد تمام جمع را آلوده میکند و کرده است حالا همه جمع حامیان مصداقی آلوده به ویروس ولایت فقیه و بیمار است .

ایرج مصداقی همان ویروسی است که شما را عاشق ولایت فقیه کرده ، بدون اینکه خودتان بدانید . بعد جماعت احمق حامی مصداقی هم سفت و سخت ویروس را بغل کرده و همزمان فریاد میزند ما آلوده به ویروس نیستیم … و شاهد هم میآورد ! خدا هم شهادت بدهد در اصل واقعییت چیزی عوض نمیشود . ایرج مصداقی خط وزارت اطلاعات را رسما پیش میبرد و مدافعانش در خط مربوطه جفتک میزنند !

 …………………………………………………..

توضیح : فرهنگ قاسمی مدیر مسئول سایت رنگین کمان است که در کارنامه مبارزاتی اش تلاش برای ساختن آلترناتیو در فراخوان دوم پاریس را دارد . آن زمان سایت خودش ، رنگین کمان را پایگاه رسانه ایی سازندگان آلترناتیو تبدیل کرده بود تا آیند اش تامین بشه….آدم بی آزاری است . یک زخمی و بی رمق روی زمین مانده که خیلی ها هوس دارن از این جنازه لقمه بزنن تا شاید به جایی برسن ، مثل سعید بهبهانی که فکر میکرد با دادن تریبون و مصاحبه با هیئت مصداقی یه لقمه ایی از جنازه مجاهدین میزنه و یه چیزی میشه ! پشم زیر بغلم نشد !

 

 

 

 

 

 

 

اسماعیل هوشیار
۱۷٫۰۶٫۲۰۲۰