کتاب براندازی در دست چاپ است

از سردبیران سایت ها تقاضا می کنم مطلب زیر را برای حمایت از مولف درج بفرمایند . و از دوستان گیرنده نیز درخواست می کنم مطلب را به اطلاع طیف دوستان و رفقای خود برسانند .

کتاب براندازی در دست چاپ است
نیک بختانه پیش از آن که ساعت شش صبح چهارم آوریل ۲۰۰۹ پلیس وحشی فرانسه در استراسبورگ مرا روانه بیمارستان کند ، ویراستاری و تصحیح نهائی کتاب براندازی استیفن کینزر را به پایان برده بودم . چهارم آوریل شصتمین سال تاسیس ناتو بود و من ، با هزاران معترض دیگر به استراسبورگ رفته بودم که بگویم آدم کشی و توسعه طلبی موقوف ! 
از عزیرانی که تا کنون وعده تامین هزینه « براندازی « را داده اند ، سپاسگزارم . ایشان نخواسته اند از شان نام ببرم . ترجمه کتاب ، قبلا فصل به فصل در سایت های متعهد آمده است ، اما اکنون ویراستاری و تصحیح شده روانه چاپخانه است . براندازی با عنوان فرعی « قرن آمریکائی تغییر رژیم ها از هاوائی تا عراق » ، داستان های ناگفته ی جنایات کشورگشائی و توسعه طلبی ایالات متحده از سال ۱۸۹۳ میلادی است . و این که  چگونه ایالات متحده در این مدت چهارده دولت را به قیمت ریختن خون مردم کشورهاشان سرنگون کرده است . من فکر می کنم خواندن این تاریخ مستند، با آن بیان ساده و بی پیرایه ، همانقدر برای انسان های آگاه و متمایل به آگاهی ضروری است که خواندن کتاب بازی شیطان رابرت دریفوس که به همین قلم به فارسی در آمده است .
کتاب را ؛ هم براندازی را و هم دوره هائی از بازی شیطان را که باقی مانده ، می توانید از خود من دریافت کنید . در شرایط موجود ، من هم ناچار بودم مترجم بی مزد و مواجب باشم که آن را وظیفه خود دانسته ام ، هم ویرستار و مصحح ، و هم ناشر و پخش کننده . این عمل چند جانبه البته بدون کمک آنان که به من مهر ورزیده اند ، هرگز مقدور نبوده است .
اگر بپذیریم که ملت ها از اگاهی به آزادی می رسند ، نه تبلیغات و شعارهای کاسبکارانه ، این دو کتاب – براندازی و بازی شیطان – با زبان ساده ی تحقیقی به ما می گویند که اصل و ریشه این اسلام سیاسی که مردم ایران و منطقه ای وسیع را اسیر خود کرده چیست ، و آن جماعت قلم به مزد و کلام به مزدی که تبلیغ اخلاق عالی ! و آزادیخواهی ایالات متحده را می کنند ، تا چه حدی موضوع واقعیت و آگاهی اجتماعی را دست کم گرفته اند .
اگر خواستید ، می توانید به طرق زیر با من تماس بگیرید :
تلفن :  ۵۶۳ ۲۵ ۸۳ – ۱۷۱ – ۰۰۴۹
فکس : ۲۲ ۱۱ ۶۹ ۷۹ – ۴۰ – ۰۰۴۹
ایمیل : gilani@f-gilani.com