“سلام خداحافظ”

عباس رضایى

قسمت اول

هیچ کس مقدس نیست! 

 " یارو میگه من خیلی پرنسیب دارم هیچ وقت با زن دوستام رو هم نمی ریزم ، چند روز قبل با شوهراشون بهم میزنم"

مدتی است دیگر نمی نویسم، نمی خواستم بنویسم ، چرا که احساس من پایان یافتن همه نوشته های دنیا است! چیزی برای نوشتن نیست، از این همه محکوم کردن ها و حمایت کردن ها خسته شده ام .

 ظاهر قضیه این را نشان میداد که تنها نیستم و همه مثل من خسته اند. ولی واقعیت خلاف این را ثابت کرد ، کسانی هنوز احساس می کنند می شود با خرد کردن بقیه خود را بالا کشید.

طرف حق دارد!.  رفقا! چرا پول سفر فلان رفیق را از عراق به اروپا ندادید، چرا پول اون یکی را که بی لهجه بود دادید! فهمیدید چی شد! پول سفرش را ندادید دارد افشا گری می کند. خوب حق دارد.

 عابد هم حق دارد بازسازی کند ، چرا نکند؟ فکر نکنید چون عابد مقاله رفیق کبیر را در مورد بهروز(لیدر عابد خوانده داب) نوشت دیگر حق ندارد، مگر نه این که بقیه خارج نشین هستند، اما پیمان  نیست! پیمان که مثل بقیه شما ها که با کاندوم و کرم ضد افتاب اروپا امدید، نیامد (تازه فراموش کرده اید این اروپای نامنسب سرد است، زیادی کرم ضد افتاب به دردتان نمی خورد)پول نداشت بیچاره، شما ها هم که پول را بخاطر لهجه اش ندادید! از سر مجبوری آمد، مگر نه اینکه بالش شما ها در زندان مثل بالش پیمان سنگ نبود؟ مگر یادتان نیست همتون اعتراف کردید تا پیمان تنهایی در زندان باشد. یادتان که نرفته اگر یادتون رفته بروید  تو فلان وبلاگ اونجا همشو نوشته . خوب طرف حق دارد، بازسازی کند چرا نکند؟کدام زندان هست که عابد نرفته باشد؟ همه روز های سال، در دولت آینده کمونیستی  برای زندان رفتن ها و روزهای آزاد شدن عابد از زندان باید تعطیل شود، چقدر تعطیلات، جانمی جان، این سوسیالیسم عجب حکومتی میشود.

خوب دیگر داستان همین است! کاش پیمان قهر نمیکرد اون وقت لازم نبود این همه بازسازی کنیم، دقیقا همه اینها به گردن کورش است، اشتباه نگیرید کورش کبیر که دیگر از مد افتاده است ،منظورم کورش مدرسی است،(شیطان بزرگ). اون بود رفت گفت مردم شعار آزادی برابری سر دهید اگر نمی گفت این همه جوان که زندان نمی رفتند ، آزاد نمی شدند و تازه بعدشم مجبور به باز سازی نمی شدند ،عجب دو بهم زنی است این کورش.

اصلا مقصر فواد  است، می شناسیدش یا نه؟ فواد عبداللهی را میگم  کلی به این رفقای "رهبر"  گیر داده است، مگر نمی داند که اکثر جدا شدگان از حزب اکنون کلانتر شده اند؟ من تقاضای فرجام خواهی دارم، این فواد بعلت سن کم نباید محاکمه اش کرد، شما ها که کلانتر هستید حق تحویل ایشان را به دادگاه  ندارید! دل آرا را که نمی شود در اروپا اعدام کرد. نا سلامتی اینجا حکم اعدام منصوخ شده است ، خارجی نشینان از مبارزه دور. تازه باید به فواد جایزه داد! شک نکنید همین حمله ها به فواد باعث اتحادی میان همه کانون ها، احزاب مختلف و مبارزان مختلف! می شود. بابا بعید نیست همه باهم یه حزب تشکیل ندن و تازه اسمش را هم بزارن "کوگوری" ! چیز بدی نیست یه کشور ایالاتی تو کره قدیم است، البته افسانه ا

تا دیروز خیال می کردم دنیای سیاسیون نمی تواند به سرعت عوض شود، ولی اکنون که می بینم اتحاد کمونیسم کارگری در باره رفقای سابق ما از این ادبیات استفاده می کند به عوض شدن اوضاع، ان هم با سرعت نور ایمان پیدا کرده ام. باور کنید اگر فردا شنیدید ایرج فرزاد، آذر ماجدی، علی جوادی و اسد نودینیان باهم یک حزب تشکیل داده اند اصلا جای تعجب نیست، کی به کیه ، حالا هی بگین دو ضربدر دو پنج نمیشه؟ فقط این وسط مشکل نه چندان کوچکی  پیش خواهد امد، اینها که هیچ کدوم حرف همدیگر را نمی خونن اگر حزب جدید درست کنند پیشنهادم اینه اسمش را بزاران، ایالات خودمختار کمونیسم کارگری ، برای حل مشکلتان میگویم وگرنه خود دانید.

طرف سالها دفتر دار حزب حکمتیست ها بود ، اگر کسی جرات داشت و می گفت کلاه کورش کج است، مثل کلا کج ها مورد حمله قرارش میداد! تازه یادش افتاده است که محفل دوربر کورش ، قربانی می کنند، اصلا می دانید، شباهت کورش با ابراهیم پیامبر در همین قصابی کردن است.( کشف شده در سازمان مبارزان کمونیست سال ۲۰۰۹٫)

بیایید برویم سر اصل قضیه و خواستگاری را تمام کنیم، این حکمتیست ها را من بهتر از همه می شناسم، بهتر است من شروع به افشا گری کنم و همه نزدیکان به این کمونیست نما ها را معرفی کنم!

 البته وزارت اطلاعات لطفا جدی نگیرید این جنگ داخلی است و به شما ربطی ندارد فردا دوباره نرید تو وبلاگتون بنوسید عباس رضایی لو داد پس هستید.این اطلاعات برای شما نیست فقط برای سرکوب کردن این کمونیست نما ها است، حالا مرگ بر شما ، شما استفاده نکنید !

قبل از شروع به این کار خاص اول باید از چند نفر که پیش کسوت تر هستند اجازه بگیرم

از اقای ایرج ازرین، رضا مقدم، سازمان های مختلف کومله

 اتحاد کمونیسم کارگری، مبارزان کمونیست، کانون کمونیسم کارگری ، عابد، پیمان و .. لیست طولانی شد پس با رخست.

قسمت دوم

  سهم سگان شکاری!

چطور ممکن است کاری را انجام دهید و منتظر هیچ پاداشی نباشید؟  اکنون می دانم خواهید نوشت پاداش ما نجات جنبش است! بعد سوال این میشود کدام جنبش؟ جنبشی که در مخالفتش نوشتید؟ جنبشی که خواسته یا ناخواسته با دشمنانش هم دست شدید؟ تفاوت  گلوله ای که از اسلحه د