احضار سفیر قاتلان به وزارت امور خارجه فنلاند کافی نیست!

رضا کمانگر

اجرایی حکم اعدام دلآرا دارابی در روز اول ماه مه جدا از پوشش خبری آن موجب اعتراضات گسترده در سراسر جهان گردید. نفرت عمیق ملیونها نفر در سراسر جهان از این حکم شنیع، سران رژیم را بعنوان مشتی خفاش خونخوار در انذار عمومی به نمایش گذاشت. اعدام بیرحمانه دلآرا که دهن کجی سران رژیم جنایتکار به خواست عدلانه ملیونها مردم در جهان تلقی میشود، وجدان میلیونها انسان در سراسر دنیا را بسوی دولتهای خود چرخاند و این سئوال را مطرح کردند که مماشات دولتشان با سران رژیم قاتل بی دفاعترین انسانها بخاطر چیست؟

در کشور فنلاند طی هفته گذشته صدها نفر بعناوین مختلف با وزارت امور خارجه تماس گرفته و ضمن نفرت و اعتراض به اجرایی حکم اعدام دلآرا خوهان واکنش دولت نسبت به اجرایی احکام اعدام در ایران و تجدید نظر در روابط دولت با رژیم جنایتکار اسلامی شدند. در پی این اعتراضات وزارت امور خارجه فنلاند ناچار گردید  روز جمعه ۸ ماه مه سفیر جمهوری اسلامی را به وزارت خود احضار کرد تا اعتراض دولت فنلاند را به اجرایی حکم اعدام دلآرا دارابی و حکم اعدام برای نوجودانان به اطلاع سران جمهوری اسلامی برساند.

اما مردم تنها با احضار سفیر مزدور رژیم اسلامی به وزارت امور خارجه و اعتراض آب بندی شده راضی نمیشوند!

پرونده قطور سه دهه اعدام و سنگسار هزاران نفر، پرونده دستگیری و شکنجه میلونها نفر در ایران طی دوران حاکمیت سیاه اسلامی، آوارگی ملیونها ایرانی در چهار گوشه جهان و سرکوب سیستماتیک زنان بجرم زن بودن، سرکوب کارگران بجرم حق طلبی و سرکوب جوانان بجرم اعتراضاتشان به نظم موجود و تحمیل فقر و نداری، گرسنگی به اکثریت مردم ایران و در یک کلام پروند ۳۰ سال جنایت سران رژیم اسلامی علیه بشریت اکنون روی میز اکثر کشورها و دولتهای جهان قرار گرفته است! مردم خواهان تعطیلی سفارتخانه های رژیم اسلامی و اخراج مزدوران و دستگیری ومحاکمه سران رژیم بخاطر جنایتشان علیه بشریت هستند!

حداقل انتظاری که از دولت فنلاند میرود این است تنها به اعتراض نیم بند اکتفا نکند روابط خود را در اعتراض به ادامه اعدام و جنایت سران رژیم تعطیل و قطع کند!

۹ مه ۲۰۰۹

www.r-kamangar.com