جن و أنس و رهبری  ولایت فقیه 

جن و أنس و رهبری  ولایت فقیه

عباس رحمتی

خامنه ای، بدون اینکه  میز هفت سینی چیده باشد در پیام نوروزی خود از جن و أنس سخن گفت! خامنه ای شاید فکر می کرد، اجنه ها در میان یکی از سین های نوروزی مانند «سرنگونی »مخفی شده اند و این باعث شده بود که او ، تصویر خمینی ای امامش برای خنثا کردن تاثیرات  آنهارا در کنار خود داشته باشد!

سیدعلی خامنه‌ای در سخنرانی تلویزیونی خود در روز اول فروردین، مدعی «همکاری اجنه با سرویس‌های اطلاعاتی خارجی علیه جمهوری اسلامی» شده بود و سپس وزارت اطلاعات رژیم هم در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که این وزارتخانه واحد مبارزه با اجنه ندارد، امما سایت دفتر سیدعلی خامنه‌ای با یک آخوند کارشناس جن مصاحبه کرده تا او نیز تایید کند سخنان رهبر جمهوری اسلامی درباره اجنه واقعیت دارد! حجت‌الاسلام عابدی که به عنوان کارشناس اجنه با سایت دفتر خامنه‌ای مصاحبه کرده، گفته که «اصل مسئله جن کاملا عقلی است» و افزوده «همانطور که رهبری گفتند جن می‌تواند بر زندگی انسان تاثیر بگذارد.»

او همچنین گفته که «شیطان جنی وجود دارد و دشمن مومنین است. یهودی‌ها و صهیونیست‌ها و موساد هم دنبال این همکاری هستند.»

 باید گفت سخنان خامنه ای راجع به جن و أنس در قرن بیست و یکم نشان از یک بیماری روانی حادی داشت که دنیا را خبردارکرد، در وهلّه ی اول ، روزنامه های رژیم هم از آن پیام  نوشتند ولی طولی نکشید که آنرا حذف کردند! دهها پست را شبکه های اجتماعی درباره آن  گذاشته بودند! (آخوندکی ) بقول جناب صیاد جغد اولی،  گفته بود «من علف خوار نیستم که نوروز را جشن بگیرم »! دکتر محمد امینی تاریخ شناس معاصر هم به او گفت : کاش علف خوار بودید! (کاش آدم خوار بودی  آدم کش نه)

از میان آنها ، یکی نوشته بود:« خامنه ای میاد اراجیف أمثال ” رائفی پور” را تکرار می کند، دیگه جای هیچ توجیه ای نمی  گذارد، این واقعیت رهبر ایرانه! احمق، مرتجع ، و فقیه وقیح ، از دفعه بعد که خواستید برای روغن بنفشه جوک بسازید، حواستون باشد که دارید توهین به رهبری می کنید!خامنه ای اینها بوی بنفشه میدهد( این اشاره به نسخه ای است که آخوند تبریزیان کسی که” کتاب هاریسون” از منابع اصلی پزشکی را به آتش کشیده بود. رائفی پور هم قبلن گفته بود: موساد اداره کل اجنبیه دارد! فردی بنام “تقی پورفر” هم زمانی در شبکه ٣ توضیح داده بود ؛ اسرائیل با استفاده از جن قصد نفوذ در لبنان و ایران را داشت ولی موفق نشد! خامنه ای هم ریشه نفوذ دشمن را اینبار در رابطه جن وأنس یافته است!نباید تعجب کرد اینها و تمامیت رژیم،  ۴١ سال است با این رمزها حکومت میکنند. وقتی خمینی برای حل مشکلات اقتصادی و سیاسی و مسائل فقر و … به استخاره روی می آورد چه انتظاری از شاگرد تره باف  او دارید؟!

جن و أنس و کرونا!

روح اله خمینی سیاستهای جن وانسی خود را تا آنجا جلو برد که پزشکی  مردانه و زنان درست کرده بود، از سیاستهای استخاره ای استفاده میکرد . فاجعه آمیز آنجا بود که  در سال ۵٨ قسمتی از کردستان را با یک استخاره ی چند دقیقه ای با خاک یکسان کرد! «روح اله زم» که با بیت رهبری رفت و آمد داشت بعدها گفته بود :«سیاستهای رژیم روی جن و أنس جلو میرود از ماورای طبیعی (پیروی می کند) بالا میرود ، مانند خامنه ای دو یاسه وکیل دارد که از آنها استفاده می کند ، آنها رابطه های جن و أنس او را خوب می دانند و به خامنه ای  می آموزند که چگونه وارد کشوری شوند»! اینها سیاست خارجی و داخلی و مسائل امنیتی را ممکن است ضربه بزنند، خامنه ای امروز از آنها حالا حرف می زند.یعنی یک تحلیلی که از هیچ سیاستمدارى نخواهیم شنید!دعواهای عرفان حقیقی ها و دراویش و… سرهمین مسائل است. استفاده از قدرتهای ماورای طبیعی یعنی وقتی اداره کشور با جن وأنس می خواهد جلو برود!خامنه ای این دو واژه را در سیستم امنیتی کشور هم می بیند برای همین بود که صحبت ( ویروس کرونا) را برای نتیجه گیری صحبتهایش بکاربرد! یعنی ویروس (ساختگی) کرونا را اینها ” جن و أنس” برای ایران ساخته اند و آمریکایی ها را مقصراعلام کرد!چنین نگاهی، جنی و انسی شناس می گوید ،آمریکا ویروس را ساخته که خامنه ای را به یک واکنش روانی وا داشته است.خامنه ای می گوید حالا آنها، قصد کمک به ایران را دارد،می خواهند نتیجه آن ویروس را از نزدیک در ایران نظارگر باشند! برای همین است که سیل جوکها روانه بیت رهبری میشود.

وزیر بهداشت نیز، با تسلیم در برابر نهاد ولایت فقیه، مجوز ورود متخصصان «طب ایرانی» که منظور همان «طب اسلامی» است را به مراکز درمانی صادر کرده تا احتمال مرگ بیماران افزایش یابد. جریان مجعول و موهوم طب اسلامی نقش زیادی در بحرانی شدن شرایط قم در ابتدا داشت و الان هم، علی‌رغم هشدارهای متعدد، سرسختانه به دنبال حفظ بقای خود و استمرار هویتی و مناسباتی است که در سالیان گذشته با چراغ سبز  خامنه‌ای به دست آورده است.

 جن و انس نمی تواند کشور را اداره کند!

رژیم ولایت فقیه ، چون نمی تواند از روشهای علمی برای اداره کشور استفاده کند به مزخرافاتی از این قبیل روی میاورد.هیچوقت این سوال را از خودتان کرده اید که چرا محمد علی طاهری بینانگذار عرفان  حلقه( حقیقی ) را دستگیر کرده اند؟!  جناب طاهری را که قبلن مراکز پزشکی و دانشگاهی تائید کرده بود زمانی حکم دستگیری اش را صادر کردن که او نقش  جن و انس را از پایه انحرافی دانست و دست این دو موجود خیالی  در ذهن خامنه ای را از پشت بست، یکی از سایت های بیت رهبری مینویسد: که چون گروهی قصد دارند با طرح ادعاهایی بر افراد، جامعه و حتی درمان تأثیر بگذارند. انگیزه‌های این افراد، نیز متفاوت و مختلف است! برخی به دنبال قدرت‌ هستند، گروهی در صدد استحاله تفکرات نظام اسلامی برآمده اند و تعدادی هم به دنبال کاسبی و درآمدزایی‌اند. به هر جهت برخی از این افراد با خارج از کشور ارتباط تنگاتنگ دارند و ما فعالیت این افراد را در راستای جنگ نرم ارزیابی می‌کنیم. تا این حد که پس از دست گیری  او حکم اعدام هم برای او صادر می کنند ولی پس از اینکه به پوشالی بودن حاکم خود پی می برند، به زندان و  پرداخت جریمه نقدی رضایت میدهند! [١]

 وقتی کسی رمز و رموز پوشالی جمکران و امام و امامزاده را بر ملا کند مسلمن به یال قبای ( عبا) رژیم و ولایت فقیه اش برخواهد خورد و با مارکهای امنیت کشور و حیثیت اسلام  و … دستگیر و حتا حکم اعدام هم خواهد گرفت!

رژیمی که ۴١ سال با همین تفکر  جن و انسی برمردم حکمرانی کرده است، در مقابل مردم دست به هر جنایتی می زند تا بقای رژیمش را تضمین کند، همانطوریکه رهبری و بنیانگذار جمهوری اسلامی گفته بود “حفظ نظام از اوجب واجبات است“خدعه و دروغ و نیرنگ بخاطر مصلحت  نظام لازم است! خامنه ای با اعتقاد به وجود جن و انس می گوید؛ حالا دشمنان در اینجا، آمریکا  از وجود اجنه ها برای ضربه زدن به ما استفاده می کنند! داروهاى عوضی وارد کشور کرده اند و می خواهند وارد کشور شوند تا اثرات دارو را در ایران بررسی کنند، در قضیه ویروس کرونا آنقدر  جن زده شده بود که پرت و پلاها  می گفت کار به آنجا رسید که آمار جانباختگان دنیا را از روی پاره یاداشتهایش ،پیش از یک میلیون و خرده ای خواند و برای اولین بار فردای روز بعد  بلافاصله گفته های خود را تصحیح  میکند که یک میلیون خرده ای مربوط به مبتلایان کرونای بود! به همین راحتی ! خامنه ای کسی که ادعای رهبری  شیعیان جهان را دارد حالا می خواهد از طریق جن گیری قفل های توطئه دشمن را باز کند.اکبر گنجی که زمانی با همین جن گیران  رفت و آمد داشت  در رابطه با جن گیری و عملکرد خامنه ای خوب می نویسد:«آیت الله خامنه ای هم نه تنها به وجود جن اعتقاد دارد، بلکه بر این باور است که دشمنانش برای ضربه زدن به او از اجنه هم استفاده می کنند. برخی از یاران نزدیک آیت الله خامنه ای، دائماً از طریق جن گیران- و جن های خوب شان- به دنبال کشف توطئه های دشمنان و پیدا کردن قفل هایی هستند که توسط جن های بد علیه آقا ساخته و در لجن های مناطق دور افتاده مخفی ساخته اند. به همین دلیل عمر آقا طولانی شده است. چون دائماً این قفل ها را کشف و خنثی می سازند.»[٢]

خامنه ای با جن های خوب و قوی تر توانست جن های احمدی نژاد را هم شکست دهد! حال باید دید حریف جنه های ترامپ هم خواهد شد؟

___________________________________________________________________________________________

[١] جناب محمد علی طاهری که اردیبهشت سال ۹۰ بازداشت شد، در دادگاه انقلاب تهران به‌ اتهام «توهین به مقدسات»، «مداخله غیرقانونی در امور پزشکی و درمان بیماران»، «ارتکاب فعل حرام و رابطه نامشروع»، «استفاده غیرمجاز از عناوین علمی (دکتر و مهندس)» و «ضالّه بودن کتب و آثار»، به پنج سال زندان، پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان جزای نقدی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

محمدعلی طاهری در پرونده‌ای دیگر به «افساد فی‌الارض» متهم و به اعدام محکوم شد، اما این حکم پس از مدتی در مرحله تجدیدنظر به اتهام «اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت ملی» به پنج سال زندان تغییر یافت.وی در سال ۸۰ مؤسسه‌ای به نام «عرفان حلقه» تأسیس کرد و در آن به فعالیت‌هایی مربوط به «طب مکمل ایرانی، فرا درمانی و سایمنتولوژی» مشغول شد.

[٢] گویا نیوز