نقشه یک جنایت هولناک

نقشه یک جنایت هولناک

روحانی برای اینکه سرنگون نشوم و شاهد قیام گرسنگان نباشم حاضرم ۲میلیون از شما مردم در ایران را قربانی ده ها هزار دیگر کشته شدگان ویروس کرونا، بکنم.

حسن روحانی،‌ در جلسه روز سه‌شنبه ۱۹ فروردین شورای عالی امنیت ملی گفته است  «که حتی اگر دو میلیون نفر جان خود را در اثر ابتلا به کرونا از دست بدهند،‌ به دلیل وضعیت اقتصادی نمی‌توان کشور را تعطیل کرد.»  و گفته است؛ «اگر مشاغل و اصناف را تعطیل کنیم، چند وقت دیگر با اعتراضات خیابانی ۳۰ میلیون گرسنه روبه‌رو خواهیم شد.»

این تصمیم جنایتکارانه توسط روحانی  در شرایطی اعلام میشود که  ابتلای سریع به ویروس کرونا بقوت خود باقی است. که هنوز سیر صعودی و رو به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا هر روز و هر ساعت با خبرهای هولناک و با آمارهای سه رقمی منتشر میشود. روز سه شنبه آمار ۱۸ هزار نفری جان‌باختگان کرونا از ارگان ضد انسانی(شورای عالی امنیت) با بیش از چهار هزار نفر که در وضعیت «بسیار وخیم» قرار دارند، اعلام شده است. و در تازه ترین خبر؛«حمید سوری عضو ستاد ملی مدیریت کروناو متخصص ایپدمیولوژی روز ۱۸ فروردین (۶ آوریل) در مصاحبه با ایرنا گفت”برآورد ما این است که حدود ۵۰۰ هزار نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند».

مخالفت روحانی با ادامه قرنطینه  و تعطیلی هادر شرایطی اعلام میشود که بیشتر مردم ایران موافق ادامه قرنطینه و تعطیلی ها هستند.

مردم در ایران بشدت نگران «موج دوم» بیماری کرونا هستند. آنها بدرست میگویند که اگر پروتکل و توصیه های سازمان بهداشت جهانی رعایت نشود که قرنطینه و تعطیلی ها ادامه پیدا نکند باید در انتظار  ظهور «فاجعه» ای هولناک  و «افزایش مرگ و میر» ده ها هزار نفر دیگر باشیم.

مقاومت مردم برای ادامه تعطیلی ها و قرنطینه برحق است. مردم میدانند که در خزانه های بیت رهبری و ارگان های واللهی و حوزه ها، در دست سرداران جنایتکار پاسدارها و اعوان و انصار خامنه ای،  بیلیونها دلار و ثروت و پول از رنج و مزد و کار آنها انبار شده است. مردم میدانند که اگر بخشی از این ثروت بیلیونی و تریلیونی در اختیار آنها باشد هزینه زندگی، رفاه و معیشت، دارو درمان و مسکن ٨٠ میلیون از جمعیت در ایران برای سالها قابل تامین است.

بر بستر شرایط کنونی و گرفتاری مردم در ایران با ویروس کرونا و جمهوری اسلامی آدم کش مردم و جامعه تسلیم نشده اند. مردم با قامتی استوار با تحمل دردناکترین شرایط معیشتی، با تحمل بیشترین دردهای عمیق انسانی برای از دست دادن عزیزانشان قدمهای محکم برای برون رفت از شرایط کنونی را محکمتر از همیشه بر میدارند. سازماندهی گروه های همیاری، ستادهای سلامت، کمیته های مردمی بخشهایی از ابتکارات وسیع و گسترده ای است که در هر گوشه ای از جغرافیای سراسری در ایران و بدست توانای مردم در حال شکل گیری و توسعه است. کمپین اعتراضی انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی شهرستان کامیاران «قرنطینه بدون تامین معیشت یعنی گرسنگی» نمونه ای برجسته از تلاشهای انسانی برای حق حیات و تامین معیشت است.

دوره  بازیابی و بدست گرفتن دستاوردهای آبان و دی ماه ٩٨  بعد از بحران کرونا یا پسا کرونا در حال سازماندهی است. قیام ده ها میلیون مردم معترض، مردمیکه در آبان و دی ماه اعلام کردند جمهوری اسلامی نابود باید گردد، در راه است. خامنه ای و روحانی و سیستم سرکوب جمهوری اسلامی خطر قیام میلیونی را در یک قدمی خود دیده و لمس کرده اند. آنها میدانند که بر روی  دریایی از تنفر و نارضایتی قرار گرفته اند، میدانند با هر درجه نزدیک شدن به دوران پسا کرونا کشتی آنها با موج خروشان میلیونها ناراضی و انقلابی غرق خواهد شد.

مردم و جامعه یک راه حل را میشناسند؛ نابودی حکومت اسلامی.