مردم کردستان از خامنه ای هم همچون احمدی نژاد ” استقبالی ” گرم خواهند کرد!

عطا خلقی

 ata.kholghi@gmail.com 

قرار است خامنه ای به کردستان برود. زمانش را تعیین نکرده اند فعلا ” نویدش ” را به مردم کردستان داده اند تا کوچه و برزن را آب و جارو کنند و آماده پذیرایی از آقا باشند! البته ارگانهای سرکوب بالاترین پیش بینی های امنیتی و تدارکات نظامی لازم را در صدر همه اقدامات دیگرشان گذاشته اند. ارگان های حکومتی و مقامات بالای دولتی هم همه امکانات شان را بکار گرفته اند تا هم سفر پر از ” خیر و برکت ” رهبرشان را به مردم کردستان جار بزنند و هم در عین حال واکنش مردم این خطه را مظنه کنند.

سفارش های لازم هم برای رزرو مینی بوس و اتوبوس و حمل و نقل گردانهای بسیجی استان های همجوار و انتقال سربازان و نظامیان پادگان های دور و نزدیک هم داده شده است تا به موقع و با لباس شخصی و احتمالاً لباس کردی در مراسم استقبال شرکت کنند.

قرار است دو هزار نفری هم در لباس های ورزشی از شهرهای بیجار و قروه و سریش آباد و… پیاده بطرف شهر سنندج راه افتند و سیاهی لشکر مستقبلین را تکمیل کنند.

از هم اکنون هم مدیحه سرایی های دست بوسان و چاکران جیره خور شروع شده است و انتشار بیانیه های رسمی و غیر رسمی و خوش آمد گویی های مقامات کشوری و لشکری و استانی و محلی نیز سر تیتر روزنامه ها شده اند.

نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان نیز در یک بیانیه مشترک ” مژده ” این سفر پر برکت مقام معظم رهبری و ” نوید ” افتخار میزبانی از ولی امر مسلمین را به مردم کردستان، اینگونه اعلام کرده اند:

«مردم مسلمان و شرافتمند کردستان، برادران و خواهران ایمانی، مرزداران غیور و همیشه پیروز ایران اسلامی دوران انتظار به پایان رسید و در فصل شکوفایی گل ها، بهار ما با عطر وجود نازنینی از سلاله پاک رسول الله (ص) مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) طراوتی دیگر خواهد گرفت و طلیعه خورشید ولایت از مشرق آرزوی مشتاقان سر برخواهد آورد و به زودی گستره کردستان عزیز را با انوار معنوی خود معطر خواهد کرد و فیض وجود نازنینش بر دیار شهیدان سایه گستر خواهد شد. برماست که به پاس این کرامت خداوندی بار دیگر مهمان نوازی خود را که زبانزد خاص و عام است به نمایش گذارده و با حضور گسترده و یکپارچه خود قدوم مبارک رهبر عزیزمان را بر خاک پاک شهر و دیارمان گرامی بداریم. آری یار و یاور رزمندگان کردستان بار دیگر با شما دیدار خواهد کرد و عطر حضور او که در سال های دفاع مقدس در مریوان و دزلی و سقز و بانه در کنار فرزندان برومند و غیور این دیار همه جا را معطر کرده بود دگر باره مشام جان شما خدا پویان حق طلب کردستانی را نوازش خواهد کرد.»

***

شکی نیست که هر تک نفری از مردم کرستان به هر طریقی که خبر مربوط به سفر خامنه ای ـ این سر دسته جلادان و تبهکاران جمهوری اسلامی ـ را شنیده باشد، حداقل تفی به زمین انداخته است و بیزاری و نفرت خود را ازاین ” سلاله پاک رسول الله ” نشان داده است.

باز هم شکی نیست که هر شهروند کردی که این بیانیه را دیده باشد، و خبر گسیل گردانهای بسیجی و سربازان پادگان ها و راه پیمایی هیئت های قمه زنی و زنجیر زنی قروه و سریش آباد و بیجار را در لباسهای ورزشی به سوی شهر سنندج، شنیده باشد؛ آقا را از جوک های شیرینی که در میان مردم کردستان معمول است بی نصیب نکرده است و به ریش مبارک شخص رهبر و جناب نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان و سازماندهندگان این نمایش مسخره، قاه قاه خندیده است!

اما ببینیم آقا چرا آخر عمری دل به دریا زده و راهی کردستان می شود و به تعبیر بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان می خواهد «با فیض وجود نازنینش گستره کردستان را با انوار معنوی خود معطر و مشام جان کردستانی ها را نوازش کند؟!»

یعنی آقا آنقدر خنگ است که نمی فهمد مردم کردستان همانگونه که یک ماه و نیم پیش از احمدی نژاد استقبال کردند، به همان سان” قدوم مبارک ایشان را هم بر خاک شهر و دیار شان گرامی خواهند داشت ” ؟!

لابد آقای رئیس جمهور گزارش ” استقبال پرشور مردم سنندج ” را از سفر خودش به ایشان نداده است . شاید هم مأموریت ”رهبر” آنقدر مهم است که خود و مشاورینش صلاح دیده اند که نباید مردم کردستان را در این برهه حساس از یاد برد و آنها را از ” تفقد روحانی ” ولی امر مسلمین محروم ساخت، به هر قیمتی که شده باید اسباب سفر به این گوشه مهم مملکت رافراهم کرد و از نزدیک حال و روز این ”مرزداران غیور” را از نظر گذراند! عجب اینکه ” دست بر قضا ” سفر خامنه ای با شروع رسمی کمپین انتخاباتی همزمان شده است!!

خامنه ای احتمالاً در طول این سفرش، سالوسانه به برخی از بی توجهی های تاریخی به مردم کردستان اشاره خواهد کرد و بد و بیراهی هم حواله دودمان پهلوی خواهد کرد و برکات اسلام را هم بر خواهد شمرد و برخی وعده و وعید های سرخرمنی هم به مردم کردستان خواهد داد. ایشان ”فرزانه ”تر از آنند که فراموششان بشود فرامین و دستوراتی امنیتی هم به دولت و دستگاه اجرایی بدهند. البته هرچه را هم فراموش کنند اصلی ترین مأموریت شان را که فرخوانی انتخابتی است از یاد نخواهند برد و حتماً از ”خدا پویان حق طلب کردستانی” خواهند خواست برای حفظ آبروی اسلام و ایران عزیز و به کوری چشم دشمنان اسلام، در انتخابات ریاست جمهوری شرکت فعال داشته باشند.

واقعیت این است که شخص ”رهبر” و همه سران ریز و درشت مملکت میدانند که عمق نفرت مردم کردستان نسبت به سران و سردمداران این رژیم و بیشتر از همه نسبت به ”امام راحل” و ”مقام معظم رهبری” تا چه اندازه است! همه آنها می دانند که حضور هر یک از این جنایتکاران در کردستان تنها جنایات آنها را برای مردم این خطه تداعی می کند و بر عمق و دامنه نفرت عمومی آنها از این جنایتکاران می افزاید.

با سفر و حضور خامنه ای و هر جنایتکار دیگری در کردستان، مردم این منطقه فرمان خمینی جلاد در یورش وحشیانه سپاهیان اسلام و رژیم جنایتکار