به مدافعین پرشور رهائى انسان درکانال جدید!

محمد امین کمانگر

 باسلامهای گرم. امیدوارم که در راه اهدافی که در پیش دارید موفق وپیروز باشید .                             

 رفقای عزیز: شما با حضورتان در کانال جدید موقعیتی را در مقابل جامعه قرار داده اید که مردم  اینباربخوبی  می دانند چه می خواهند وحول چه سیاستی باید متحد و متشکل شوند وعملاً دارند انسانی ترین راه را انتخاب می کنند.  مردم می دانند که این حزب آمده است که بماند، که سازمان بدهد و انقلاب مردم را در جهت درستی هدایت کند.

آمده که قدرت سیاسی را متصرف شود تا بتواند تغییرات بنیادی را در جامعه انجام دهد. حزب با تمام توان این کانال و این خط انسانی و سوسیالیستی را تقویت و به پیش خواهد برد. این کانال حاصل و دستاورد سنت کمونیزم کارگری و فعالیت شبانه روزی کادرها و اعضا و دوستداران حزب است. در خدمت توضیح مبانی فکری سیاستها و جهت گیریهای حزب پیش میرود و قدم بقدم دارد انقلاب را سازمان می دهد . بحثهایی که  از طرف رهبران حزب در این کانال ارائه می شود و تماسهای که از طرف مردم گرفته می شود، به نا باوری کسانی که می گفتند سوسیالیسم زود است که می گفتند این کار نمی شود ، پایان داد. من هم مانند یکی از بیننده گان کانال جدید وهم مانند عضو این حزب به شما وبه تمام کسانی که فعالیت کانال جدید را در جهت زنده نگه داشتن این تریبون و این سیمای انسانی میسر کرده است صمیمانه ارج می نهم و به وجود وحضورتان افتخارمی کنم.  در این کانال  نبرد رو د ر رویی را علیه سازماندهندگان این جهان وارونه وعلیه فاشیستهای اسلامی ایران  شروع کرده اید. انسانیت در این کانال و از زبان شما در رابطه با موضوعات  ومسائل مختلف جهانی اعلام بسور برجسته ای نمایان است. این کانال بستری شده تا انسانهای بی شماری با حضور خود دراین کانال و استفاده از این تریبون بتوانند از سرنوشت خود و همنوعانشان برای بهتر زندگی کردن دفاع نمایند و دخالت کنند و مخالفین و موافقین نیز درمقابل هم بتوانند اظهار نظر کنند، بتوانند قانع شوند وقانع نمایند. اینچنین است که میلیونها انسان در سراسر ایران  وخارج از آن  بهم پیوند خواهند  خورد.  

  در تاریخ چپ ، در طول تاریخ کمونیسم  و سوسیالیسم انسانی، هیچگاه  اینچنین رسا از کمونیسم و از اندیشه های آزاد کمونیستی در سطح جهانی دفاع نشده است. هیچگاه اینچنین روشن وشفاف به زبانی ساده و  وسیعاً برای توده ها بیان نشده است که کمونیسم چیست. سوسیالیسم یعنی چه و کمونیستها چه می خواهند. این حزب دراین کانال انسانیت و موجودیت انسان را فریاد میزند. فریاد علیه اوضاع و مناسبات ضد انسانی ای که میلیونها انسان در آن در اوج گرسنگی و بی پناهی آسمان را لحاف و زمین را بستر خود کرده اند. فریاد علیه مناسبات وسیستمی که در آن خود کشی و اعدام و قتل وجنایت و بی حرمتی ساختار آن را تشکیل داده است. فریاد علیه نظامی که حرص و طمع و کلاه برداری و دزدی را فقط برای زنده ماندن تولید وباز تولید می کند.  شماها نه تنها این اوضاع درد آور و این جهان وارونه را بنقد می کشید بلکه مبلغین مروجین و سازماندهندگانی هستید که امر رهایی انسان را نشان میدهید وبه انسانیت معنا می دهید. مدافعین پرشورانسانیت هستید. تا جایی که به دشمنان قسم خوردۀ کمونیسم و دشمنان انسانیت که دراوج استیصال و درماندگی  پای برنامه های این کانال (به قول مردم کانال انقلاب ) می نشینند تا دمای ملتهب اوضاع  ایران را از دماسنج کانال جدید ببینند تا شروع کوبنده طوفان عظیم مردم را بدانند. بحثهای شور انگیزی که در این کانال دررابطه با امر رهایی و زندگی  انسان ، در رابطه با شأن و حرمت انسان و دادن امید و افق روشن از یک زندگی بهتر و با بزیر کشیدن فاشیستهای اسلامی  داده می شود، بسیاری از اینها را مردد کرده و در مقابل اعمال ضد انسانی و ضد بشری خود پشیمان می گردند.

                                                زنده باد انسانیت. زنده باد کانال جدید.

 ٣ مه  ٢٠٠٩