حکومت قبرستان جمهوری اسلامی ایران و مضحکه انتخابات!

 پیشرو علی پور 

با نگاهی گذرا به حاکمیت ننگین و ضد بشری جمهوری اسلامی ایران در طول حاکمیت سیاهش،از بدو به سر کار آمدنش تا حالا جز فقر،فلاکت،اعتیاد،سرکوب،شکنجه،زندان،اعدام و سنگسار پیامد و چیز دیگری برای مردم نداشت.

در انقلاب ۵۷ مردم آزادیخواه اعتراض کردن،به خیابانها ریختن، و سپس بساط حکومت شاه را جارو و  درهم شکستن که در نهایت با کمک دولت های غربی و رسا نه هاشان همچنین رادیو بی بی سی    آخوندا،تلاش کردن افکار مردم عادی را به بیراهه بکشانند و حکومت فاشیست و جنایتکار اسلا می را سوار موج اعتراضات مردم کنند که عوامفریبانه توانستند قدرت را در دست بگیرند و حکومت جمهوری اسلامی را سر کار آوردند و ئیدولوژیک ارتجاعیشان،این واپسگرای،این ننگ بشریت را مبنای آغاز دیکتاتوریشان قرار دادند و با زور خواستند بر مردم تحمیل کنند،که همیشه با مقاومت مردم روبرو شده و در این راستا ناکام مانده اند.                                                                                    

با سر کار آمدن جمهوری اسلامی ایران از همان آغاز پایه های حکومتیشان را با سرکوب،زندان و اعدام مخالفین سیاسی شا ن محکم کردن،در آن دوران فجایع زیادی رخ داد،خمینی جنایتکار فتوای جهاد علیه مردم آزادیخواه را صادر کرد، و نسلی از بهترین انسانهای کمونیست را دسته جمعی اعدام و قتل عام کردند و بخش زیادی را در تاریکی و بدور از چشمان مردم دسته دسته بزیر خاک بردند، که آثار زنده و عینی این فاجعه گلزار خاوران است وهر سال مردم و بستگان این قربانیان به رسم یاد بود و گرامی داشت این عزیزان به آنجا میروند و مراسم برگزارمی کنند که پارسال از جانب جانوران حکومت جنایتکار اسلامی گورستان خاوران را به هم زدند تا از مردم  وبستگان این قربانیان قربانیان زهر چشم بگیرند.                                                                                                                                                                                   

درهمان اوایل به قدرت رسیدنشان با فرمان خمینی فاشیست و جنایتکار حمله نظامی به کردستان را صادر کرد،و با یورش وحشیانه مردم شریف و مبارز را به خاک و خون کشیدند،زن،پیرو جوان را سرکوب و قتل عام کردند،و دیگر جلاد و تیر خلاص زن "خالخالی " فرمان تیر باران و اعدام جوانان در کردستان را صادر کرد که بعد از آن نیز در سراسر ایران از جانب رژیم اسلامی قتلهای زنجیره ای به اجرا در آمد،و هزاران انسان مبارز را به جرم نه گفتن به حکومت اسلامی اعدام و به گلوله بستن!

حکومت قبرستان اسلامی ۳۰ سال است به جرم و جنایات خود ادامه میدهد، مضحکه انتخابات حکومت اسلامی در حالی برگزار می شود که زندگی مردم را به تباهی کشانده اند،بحران اقتصادی رژیم و فقرو فلاکتی که بر مردم تحمیل کرده اند،میزان بیکاری های  وسیع، نبود امکانات بهداشتی و رفاهیات اولیه برای مردم،آمار بسیار وسیع و دهشناک کودکان بی سر پناه و خیابانی،کودکانی که به جای تحصیل  و بهرمند بودن از رفاهیات و دنیای شیرینشان، مشغول دستفروشی برای امرار معیشت زندگیشان هستند و همیشه از جانب سرمایه داران بعنوان کالا از آنها سو استفاده و مورد بهره برداری قرار می گیرند، در جامعه ای که جوانان و مردم در اثر بیکاری یاس و نا امید می شوند وبه اعتیاد مبتلا می شوند، در جامعه ای تحت حاکمیت اوباشان اسلامی در اثر فقر و بیکاری بخش زیادی از زنان برای سیر کردن شکم خود و فرزندانشان به تن فروشی کشیده شده اندواز جانب باندهای دولتی و غیر دولتی مورد اذیت و آزار و مورد سو استفاده جنسی قرار می گیرند، در این شرایط است می خواهند مضحکه انتخاباتیشان را برگذار کنند.                                                                                                     

دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد و سالی که گذشت                                     

مضحکه انتخاباتی جانوران اسلامی ایران در خالی قرار است برگذار شود که این دوره شاهد بیشترین جرم و جنایات رژیم بودیم،زندگی مردم را به تباهی کشاندند،خون مردم را تو شیشه کردن،دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد دوره ای بود که می خواستند جامعه ایران را میلیتاریزه کنند، خواستند فضای رعب و وحشت ایجاد کنند، لباس شخصیها، بسیج، سپاه پاسداران، گله های اسلامی و دیگر نیروهای چاقو کششان را برای مانور دادن و سرکوب کردن هر چه بیشتر زنان و مردان آزادیخواه آماده کردن، زنان را به جرم رعایت نکردن پوشش و حجاب کثیف اسلامی مورد تحقیر،اهانت و اذیت و آذار جسمی،روحی و روانی قرار دادند، به زنان و دختران اسید پاشیدن، جوانان، این نسل سوخته را تحت عناوین مختلف شکنجه، زندان و سپس برایشان حکم اعدام صادر کردند!! به  کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران یورش بردند، آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند، زبان کارگران را بریدن، و بعد از چند سال هنوز تعدادی از دستگیر شدگان در زندانهای مخوف رژیم هستند. به کارگران  نیشکر هفت تپه حمله کردند، کارگران، این قشر زحمتکش که چرخه تولید را در دست دارند مورد ضرب و شتم قرار گرفتن، رهبران کارگران را دستگیر و شلاق زدند.محمود صالحی را بجرم برگذاری اول ماه .                                                                                                                 دستگیر،شکنجه و زندان کردند، چاقو کشان و نیروهای آدمکش اسلامی با قلدری و کمال بی شرمی " شیوا خیر آبادی وسوسن رازانی" 2 فعال کارگری را بجرم زن بودن و شرکت در روز کارگر شکنجه زندان و به آنها شلاق ز
دن!! دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب را بجرم دفاع  از حق خود و کارگران دستگیر کردند، آزار وازیت روحی و جسمانی را بر آنها تحمیل کردند، و پس از شکنجه های فراوان با فشار و اعتراضات وسیع احزاب و سازمانهای بین المللی و با قید وثیقه های سنگین آزادشدند…………

امروز در جامعه ای مذهبی زشت و غیر انسانی تحت حاکمیت جانیان لجام گسیخته‌ و از دوزخ گریخته‌ای همچون جمهوری اسلامی که بشر در آن قادر به چون و چرا نیست، در جامعه ای که بنا به احکام و قوانین خدای پوچ زن بودن جرم محسوب می شود و بنا به قانون کثیف قرآن،این ننگ بشریت،زن باید سنگسار شود!! در این جامعه مریض که عاملین اصلی اوباشان اسلامی و قانون ضد بشری قرآن،پیغمبر و احکام   هر روزه زنان و نوجوانان را به چوبه دار می زنند تا بتوانند عمری برای حفظ حکومتشان باقی بماند! جوان سکولار را قلع و قم می کنند، این سیستم، حکومت و مضحکه انتخاباتی مثل سابق از جانب مردم مردود و رسمیتی ندارد، این بار نیز      بازار مضحکه انتخاباتیتان بی رونق و تخته است!!                                                                                                                      

                انقلاب آری،اصلاحات و مضحکه انتخابات نه!                                                                                                     

حکومت قبرستان اسلامی ایران ۳۰ سال است امتحان خود را پس داده است، به قدمت ۳ دهه توانست بیش از ۱۰۰ هزار انسان شریف را ترور،اعدام و تیر باران کند!!! هنوز سر کار است،هنوز به وحشیگری ها و اعدام مردم ادامه میدهد! هنوز نفسهای آخرش را تمام نکرده است! اما به سرانجام خواهد رسید! این حکم را توده های وسیع، رهبران کمو نیست و جنبش کمونیزم کارگری عینی، زمینی و عملی تر کرده است! مبارزه ما و مردم با رژیم اسلامی تمام نشدنی و  آشتی ناپذیر است، اگر از یک طرف رژیم توانست بهترین،محبوب ترین و نسلی از رهبران شناخته شده کمونیست را از بین ببرد، هم نسلان این عزیزان زنده و این تاریخ در دل میلیونها انسان آزاد منش  زنده و پا بر جاست! نسل جوان امروز در صف مقدم این مبارزات هستند. سرنگونی و بر چیدن بساط حکومت دزدان و قاتلان اسلامی بیش ازهر زمانی نزدیکتر شده است، اینرا خود لمپنهای مسلح ارتجاعی اسلامی ایران لمس کرده اند! وحشت و هراسشان ناشی از تغیر و تحولات ریشه ایست  که در بطن جامعه شکل گرفته، و سر تا پای حکومتشان را در بر گرفته است، هراس رژیم اوباش اسلامی را میتوان از حضور فعال زنان، رهبران کارگر کمو نیست، دانشجویان و معلمان کمونیست که این پیوند شکل گرفته است مشاهده کرد، دلهره و هراس جانوران اسلامی از انسانیت، رادیکالیزم و عروج کمونیزم است که در ایران موج می زند!! هراس رژیم از این است! جامعه ایران آبستن تغیر و تحول است، سرنگونی حکومت اسلامی در گرو اتحاد و همبستگی کارگران است، این واقعیتیست نهفته در دل   میلیونها انسان که آرزوی قلبی شان بر اندازی این سیستم و قوانین ارتجاعی شان است. جمهوری کثافت اسلامی چند روز  اخیر در پارک لاله تهران و در پارک آبیدر سنندج به تجمع وسیع زنان و کارگران که برای گرامیداشت روز جهانی کارگر دور هم گرد آمده بودند با تمام امکانات و نیروهای جنایتکارشان با زور اسلحه، گاز اشک آور و باتوم به تجمع آنها یورش بردن و زن،کودک،کوچک و بزرگ را مورد ضرب و شتم قرار دادند تا با خیال پوچ خود جلوی تجمعات و اعتراضات مردم را بگیرند، و در صبح جمعه همان روز جلادان، قاتلان با فتوای کثیف و جنایتکارانه شان دلارای دارابی ۲۳ ساله عزیزمان را اعدام کردن، دلارای نازنینمان را کشتن تا از مردم مبارز زهر چشم بگیرند، امید، آرزو  و زندگی را از دلارای نازنین گرفتن تا با این نوع از جنایات و قتل عمد دولتی به اسلام و خدا خدمت کرده باشند!!!! دلاراهای عزیز را به قتل رساندند، اما این پایان کار نیست!سرآغاز جنگ ما نسل جوان و مردم با حکومت دزدان، قاتلان، گله های حزب الله و نیروهای ریز و درشت رژیم آخوندی و جنایتکار اسلا می است!!! 

اکنون که مضحکه انتخابات اسلامی در راه است، بار دیگر، مثل سابق، باید ایزوله، ترد و رصوا شوند، باید انتخابات را بر سرشان خراب کرد! از جانب مردم انتخاباتی در کار نیست! جز سرنگونی و در هم شکستن حکومت آخوندا راه دیگری موجود و در کار نیست! مردم و نسل جوان امروز خمینی، خالخالی،خامنه ای،خاتمی چی ها  موسوی،کروبی،شاهرودی،رفسنجانی، تیر خلاص زنشان محمود احمدی نژاد سگ و دیگر هم قطاریهای جنایتکار و نیروهای ریز و درشتشان را خوب می شتاسند.

این رژیم رفتنی و باید سرنگون شود، شرکت و حضور در انتخابات سران و جانوران حکومت قبرستان، و جنایتکار رژیم فاشیست و ضد بشری اسلامی اهانت به بشریت است، دوران ۲ خرداد و خاتمی تمام شده است!! اگر در آن دوره طیف ناسیونالیستهای ریوزیونیزم کرد و غیر کرد، سلطنت طلبان، مجاهدین میلیتانت و رفورمیست، کل راست گراها و پرو غربیها چراغ سبز دادن و زیر چتر خاتمی چی ها رفتن،این دوره پایان یافته است!!! از جانب ما و مردم در هر شکل و اشکالی شرکت در مضحکه اتخابات قاتلین فاشیست اسلامی ایران،جرم و مهر تاید بر ۳۰ سال قتل و عام و کشتارهای مردم توسط جمهوری قبرستان اسلامی ایران است!!                                    

زنده باد آزادی، برابری، حکومت کارگری!

زنده باد جمهوری
سوسیالیستی!

سرنگون باد حکومت فاشیست و جنایتکار جمهوری اسلامی ایران !

پیشرو علی پور   peshraw_homl@yahoo.com