رای ندادن بهترین اعتراض است، خامنه ای و روحانی چرند می گویند!

رای ندادن بهترین اعتراض است، خامنه ای و روحانی چرند می گویند!

آذر کیمیا

قرار است دوباره شو انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفند در ایران بر گزار شود، و قرار است دوباره مردم را سر کار بگذارند و با رد صلاحی این و آن و ایجاد “رقابت” الکی جامعه را تحریک کنند.  روحانی خامنه ای از ضرورت شرکت در انتخابات صحبت میکنند اما آنها چرند می گویند  بهترین راه ابراز اعتراض اتفاقا عدم شرکت همه ما در این نمایش تکراری ۴٠ ساله است!

 علاوه بر اینکه حکومتی که دستش به خون هزارها همشهری ما در همین چند ما اخیر رنگین شده است و هر روز جنایت میکند نباید در نمایش انتخاباتش شرکت کرد بدون وجود احزاب سیاسی متعدد و موافق و مخالف از دست راستی ملی و اسلامی تا کمونیست و کارگری در یک مملکت هیچ انتخاباتی معنایی دارد؟.شورای نگهبان و وزارت کشور شمار گسترده ای حتی از یاران حکومت خودشان رد صلا حیت کرده است. از ما هم میخواهند دوباره برویم به همان کسانی که آنها از فیلترشان رد کرده اند “رای” بدهیم. اینکه مسخره کردن مردم است نه حق انتخابات آزاد.

رئیس جمهور می گوید ما در استانه یک انتخابات بزرگ هستیم و امیدواریم همه مردم پای صندوق های رای بیایند چرا که این انتخابات بر سیاست های منطقه ای و جهانی و قدرت ملی ما تاثیر گذار است. ایت الله خامنه ای می گوید کسانی که نظام را قبول ندارند هم می توانند رای بدهند.البته نه اینکه کسی که نظام را قبول ندارد بیاید مجلس. ج.ا. حکومتی بر امده از حکومت دینی و مذهب شیعه دوازده امامی که بر اساس اصل امامت است.حکومت ایران نه ناشی از ملت بلکه ناشی از الله است. پس بیخود میفرمائید که ما بیائیم در این سناریو بازیچه دست شما شویم و از ما که هیچ نقشی نداریم مشروعیت “مردمی” بگیرید.

در حکومت دینی مجلس نماد و نماینده ملت هیچکاره است.مجلس قانونگذاری در ایران ویترینی برای نمایش و ظاهر سازی است. قانون اساسی ج.ا. بدون شورای نگهبان اعتبار قانونی ندارد.شورای نگهبان چه نهادی است که نمایندگان ملت بدون ان اعتبار ندارد. شورای نگهبان  نهادی است برای نگاه داشتن احکام اسلام. “مقام رهبری” خود ناسیونالیسم کننده ی این نهاد است. کلیه قوانین و مقرارت مدنی جزائی مالی اقتصادی اداری فرهنگی نظامی سیاسی همه اینها بر اساس موازین اسلامی میباشد. علی مطهری یکی از چهره های اصولگرا هم گفته است در شرایط فعلی حاکم مجلس به شاخه ای از دفتر رهبری تبدیل شده است.  بدین ترتیب  حتی “نمایندگان مجلس” اول انتصاب حاکمیت هستند بعد با هیاهوی “رای دادن” رنگ مردمی به آن میزنند!

 شهروند در ساین سیستم انتخاباتی مستبدانه کاملا جنبه نمادین و مشورتی داردنه تصمیم گیری.نمایندگان مردم نظرات مشورتی و پیشنهادات خود را با نمایندگان ولی امر در میان می گذارند حق تصمیم گیری با فقها ومجتهدان است نه نمایندگان منتخب مردم.جامعه ایران به خودی و غیر خودی تقسیم شده است فعالیت احزاب و سازمان های سیاسی یا مدنی را ممنوع کرده اند. اجازه فعالیت به سندیکا های مستقل کارگری یا معلمان یا دانشجویان را نمی دهند مطبوعات و سایر رسانه های مستقل را ممنوع و سرکوب کرده اند و اعتراضات مردم را در هر زمینه سرکوب می کنند.و معترضین را اشکار و پنهان به قتل می رسانند.ساختار معیوب نظام انحصار کامل قدرت سیاسی در دست عده ای که به نام خدا یا امام پنهان از انظار عمل می کنند. رهبران و مسئولان دزد و فاسد و نا لایق در مدیریت عده ای جنایتکار حرفه ای که میل باطنی خود به کشتار را با سیاست و نبرد با دشمنان خیالی تحت نام ضد انقلاب و عامل کشورهای خارجی ارضائ می کنندو عده دیگری که برای قدرت و ثروت دست به هر جنایتی می زنند.

 ما ایرانیها باید خوب بدانیم در این نظامهای دینی و حتی ملی گرا و شونیستی و مستبد هرگز حق واقعی انتخاب را نداشته و نداریم. ما فقط ابزار به قدرت رساندن آنها هستیم، ما نباید اجازه دهیم به این شکل از ما سو استفاده کنند، نباید در به قدرت رساندن بیشتر دشمنان خودمان شریک جرم آنها شویم، باید در سراسر کشور آنرا تحریم کنیم و علیه آن اعتراض سازمان بدهیم.  حق انتخابات آزاد و برابر فقط در یک جامعه آزاد سوسیالیستی برای ما بوجود خواهد آمد. برای دستیابی به جامعه ای سوسیالیستی و ازاد برای رسیدن به یک جامعه باز که تنها شکل موفق سازماندهی جامعه و حکومت در قرن حاضر است باید به میدان بیائیم. باید با سرکت نکردن همه ما این نظام را تضعیف تر و رسواتر کنیم تا راه سرنگونی کردنشان را هر چه زودتر مهیا کنیم.

مرگ بر جمهوری اسلامی! زنده باد حکومت آزاد و برابر شورایی-سوسیالیستی!