آخرین خبرها از اعتصاب سراسری معلمین (در روز ٨ اردیبهشت ١٣٨٨ )

شهریار: دبیرستانهای رودکی، صباشهر، آیتالله غفاری، آیت الله طالقانی، بردآباد،ویره، کاوش ،مصطفی خمینی وفردوسیه تعطیل شده است.  سلام و درود بنابر اخبار رسیده در شهریار، امروز برخی مدارس بند سوم بیانیه کانون را به اجرا در آوردند از جمله می توان به تعدادی از معلمان مدارس دستغیب ، غفاری و کاوش اشاره نمود معلمان حامی کانون خواستار پی گیری اعتراضات تا رسیدن به حقوق صنفی خود هستند .

همکاری از سنندج

لازم است به اطلاع برساند که در شهرستانهای سنندج  مریوان سقز  زیویه و دیواندره استقبال از مفاد بیانیه ی کانون صنفی فرهنگیان ایران بسیار عالی بود. و بیشتر از حد پیش بینی بود.
البته بنده از دیگر شهرستانهای استان کردستان خبر ندارم. و دوست دارم همکارانی که از موضوع خبر دارند اطلاع رسانی نمایند.

معلم زیویه. امروز در بخش زیویه سقز جمع زیادی از همکاران مدارس ابتدایی و راهنمایی و متوسطه درشهر صاحب- روستاهای گلتپه-خورخوره- قیلستون-چوملو-حانه میران-سنته – قلعه کهنه-ایرانخواه و … در اجرای بند سوم بیانیه کانون صنفی معلمان از رفتن به کلاس درس و مدرسه خودداری کردند.  معلم سنندجی. تمامی مدارس ناحیه یک سنندج و اکثر مدارس ناحیه دو امروز تعطیل بودند.
خواهشمند است اطلاع رسانی کنید مریوان. تعداد زیادی از مدارس مریوان که تا بحال سابقه اعتراض نداشتند امروز سه شنبه به تعطیلی کشیده شدند.
چناران _ خراسان رضوی
روز دوشنبه  و سه شنبه ۷ و ۸ اردیبهشت ۸۸معلمان تعدادی از مدارس این شهرستان از رفتن به کلاس خودداری نمودند  هاوار-کردستان. اکنون که همدلی و هماهنگی بسیار خوبی در میان معلمان سراسر کشور ایجادشده، انجمنها و کانونهای صنفی باید مواظب وعده های مسولین در باب اجرای نظام هماهنگ (که هدفی جز جلب افکار عمومی به نفع خود و بر علیه معلمان ندارند)  بوده و فریب آنها را نخورند. باید اعتصابات تا اجرای کامل آن از سال ۸۶ و رسیدن احکام جدید کارگزینی به دست تمام معلمان در تمام شهرها ادامه یابد. وحتی در صورت لزوم دامنه این اعتراضات را به ایام امتحانات خرداد نیز کشاند تا مسولین و دولت بفهمند که هزینه سالها تحقیر و دروغ گفتن به معلمان بسیار بالاتر از آنی است که انتظار دارند. مطمئنا دانش آموزان نیز ضرر نخواهند کرد. چرا که آنان  بزرگترین درس زندگی یعنی  حق طلبی را یاد خواهند گرفت. در ثانی ما آماده برگزاری مجدد امتحانات حتی در تابستان نیز خواهیم بود مشروط بر اینکه به وعده ها در اسرع وقت عمل شود. کمک نکردن معلمان به دولت در برگزاری انتخابات نیز بزرگی و عظمت قشر