بازهم موضوع عوض شد! در جواب به فراخوان صالح سرداری!

نسان نودینیان

بازهم موضوع عوض شد. ما می گوییم  اتهام پراکنی  موقوف، آنها از این  اخلاق خود دست برنمی دارند. دوباره  به تصویر سازی از ما دست می زنند. فرضا آنچه شما از ما تصویر می کنید درست باشد، ولی این ذره ای از اسکاندالی که اتهام پراکنی به احزاب و تشکلهای دانشجویی و شخصیتهای محبوب و کمونیست است٬ کم نمی کند.

شما در شکاف بن بست سیاسی که قرار گرفته اید٬ کاری و چاره ای جز این ندارید که خطاب به کادر و اعضایتان توصیه هایتان را برای گوش ندادن به نقدهای ما اعلام کنید. رفو و تعمیر نظرات "شخصی" و روایتی که از گنجینه "رسمی" و "درافزودهای" رهبریتان هر روزه رنگ و جلای تازه ای بخود میگیرد، شما را به این روز کشانده است. نقل قول آوردن از منصور حکمت به قد و قواره تان نمی خورد.  لطفا٬ افتضاحات سیاسی و توهین و بد دهنی و اتهام زنی هایتان را در برابر جامعه و خوانندگان این سایت ها را جواب دهید. زحمت بکشید و از منظر اژدها و خدا حافظ رفیق را برای پیشکسوتان آن کمپینی پست کنید که شما به تزهای «نئو تودی ایستی» آنان  ملحق شده اید. طرف ۱۰ سال است که ماست "پایان جنبش سرنگونی" را کیسه کرده است، رهبری شما تازه دارد گرد وخاکهای این تزهای دو خردادی را میتکاند و به مردم میگوید: "به خانه ها تان بروید، جنبش سرنگونی تمام شد". اگر هم  قرار است سرمایه گزاریتان را درشرکت سهامی "سیاست آوردنهای" امثال آذرین مقدم به رخ مردم بکشید، آیا انصافا مناسب تر نیست که برچسپ مناسب تری را در این بازار مکاره به کالایتان الصاق کنید؟ چرا اصرار دارید که تصویر "حکمتیسم" و منصور حکمت را در مهاجرت سیاسی به منزلگاه دوخردادیها با خود همراه کنید؟ راه  سیاسی دیگری برای بیان تفاوتهایتان با مبانی کمونیسم کارگری جز این روش ناسالم  نمیشناسید؟

ادعا کرده اید که ما در "سایتهای اینترنتی" ابراز وجود کرده ایم و شما شب و روز و حتی اوقات "در خلوت"تان را صرف مبارزه با جمهوری اسلامی میکنید. لحن عامه پسند و روحیه ای اساطیری است، اما یادتان باشد که این رهبری حزب شما است که پرچمدار متعارف شدن اوضاع و کور شدن افق مردم در مبارزه برای بزیر کشیدن جمهوری اسلامی است. منصفانه تر است که با روحیه "حق بجانبی" این چهار پنج ساله اخیر، به  بی ثمر بودن مبارزه برای سرنگونی و "شکست" هر تلاش در برابر "سیر متعارف شدن" رژیم اسلامی ادامه بدهید. نگران "روحیه" ما نباشید اگر در حال و هوای "شخم خوردن زمین سیاسی" جامعه ایران، با این افق و روحیه یاس فلسفی و شکست طلبی سیاسی، با شما همراه نشده ایم.

توصیه مشفقانه من به شما این است که از حال و هوای تسلیم به روحیات ضد انتقادی و انقلاب ایدئولوژیک و اجرای رسم و رسوم بیعت با نوسانات سیاسی هر روزه رهبری تان خود را خلاص کنید. به دور و بر خودتان نگاهی بکنید. تقاضای شخصی ام این است٬ بروید و بار دیگر «مش قاسم» و «دنده خلاص» و قرارهای تقبیح قبل از پلنوم٬ و قطعنامه دفتر سیاسی و برچسپ های "رسمی" و "مصوب" پروکاتور خواندن هر کس که بشما نقد دارد را بخوانید. هر چند میدانم٬ اسکاندالهای اتهام پراکنی و بد دهنی و بی احترامی به فعالین کمونیست٬ و اپوزیسیون با روحیات ضد انتقادی شما هم خوانی ندارد. جار و جنجال و هیاهو را خاتمه بدهید. یک بار دیگر تاکید میکنیم که: اهانت و هتک حرمت مخالف سیاسی و آلوده کردن فضای سیاسی  اپوزیسیون رژیم اسلامی موقوف! 

بهتر بود که به جای توصیه به فواد عبداللهی که مراقب باشد تا "پایش نلغزد"، در جلسات رسمی حزبتان در برابر مصوب شدن سیاست بددهنی و بی حرمتی به مردم و اتهام به هر مخالف سیاسی و از جمله به رفقای تا دیروزتان، دستکم رای ممتنع میدادید. این برای حفظ سلامت سیاسی شما  مفید تر بود. حال که چنین نکرده اید، به نسخه دفاع "متهورانه" از حق اظهار نظر فردی اعضا و کادرهایتان روی نیاورید. همه میدانند میخواهید عکس مدرک و موضع رسمی تان را روتوش کنید. این ژشت، زیادی ناشیانه است. 

برایتان آرزوی سلامت دارم. نسان نودینیان ۲۹ آپریل ۲۰۰۹