انقلاب و قیام در ایران عراق و لبنان بند ناف خود را از اسلام قطع کند

انقلاب و قیام در ایران عراق و لبنان بند ناف خود را از اسلام قطع کند.!


عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق استعفای خود را اعلام کرد . ضمنا گفته شد که آخوند سیستانی با این امر موافق بوده است . یعنی اینکه فرمان و رهبری انقلاب سکولار و غیر اسلامی عراق را بدست یک آخوند مرتجع از نوع آخوند های داخل ایران بسپارید.

آخوند سیستانی پس از کشته شدن بیش از ۸۰۰۰ نفر از مردم عراق در حرکت های اخیر بمیدان آمده و بمردم میگوید راهتان را از اغتشاش گران جدا کنید حرفی که علی خامنه ای زده و مردم را اشرار نامیده کمی رقیق تر از دهان شیخ عراقی بر علیه مردم عراق گفته شده است . البته هنوز به اغتشاش گران به زعم ایشان لقب اشرار داده نشده است. ضمنا این آخوند مفت خور استعفای عادل عبدالمهدی از پست نخست وزیری را کافی دانسته و معتقد نیست که کل نظام دست نشانده علی خامنه ای باید برود . آخوند سیستانی میخواهد به نوعی بر روی آتش انقلاب مردم عراق گرد مرگ و پایان بپاشد و بمردم بگوید که به خانه هایتان برگردید ولی مردم به اعتراضات و تظاهرات هایشان ادامه میدهند و خواهان سرنگونی کل نظام دست نشانده علی خامنه ای هستند چون دست آخوند های عراقی هواداران آخوند سیستانی و همکارانش را در ایران خوانده اند.

آتش خشمی که در رگ و ریشه ایران عراق و لبنان به جوشش در آمده است در یک تضاد تاریخی با آخوند و اسلام و قرآن قرار دارد و زمانی که فریاد میکشد حکومت اسلامی نمیخواهیم نمیخواهیم با پیامی راسخ میگوید میخواهیم سرنوشتمان را از درون دستان کثیف و منحط آخوند و اسلام و قرآن بیرون بکشیم دیگر به فتوای سیستانی و خامنه ای و هر آخوند مفت خور دزد کلاش و چاولگر گوش فرا نمیدهد بر عکس این قیام و این انقلاب وقتی مساجد مصلا ها منازل و منابر امامان جمعه جهل جنون و چپاول را همراه قرآنشان به آتش میکشد با پیامی بسیار روشن سینه در مقابل اسلام از ۱۴۰۰ سال پیش تا امروز سپر کرده است و جرثومه تمامی امامان و امام زادگان و آخوند ها و پیروان آنان را در قعر چاه ذلالت دفن خواهد کرد.

مردم ایران و عراق و لبنان با رسیدن به یک جامعه سکولار دمکرات که حامی زنان و کودکان و حیوانات باشد و پیوستن به یک پروسه دمکراتیک در حال تعین تکلیف خود با این نماد های جهل و جنون و چپاول هستند و مدتهاست از روی جانیانی همچون میرحسین موسوی و کروبی و خاتمی جنایتکار گذر کرده اند و زوزه این شغالان در حمایت از حرکت های انقلابی مردم هیچ خریداری ندارد همچنان که زوره های آخوند مفت خور سیستانی در محکومیت حرکت انقلابی مردم عراق هیچ خریداری ندارد و یا زوزه های حسن نصرالله جوجه آخوند دست ساز علی خامنه ای در لبنان اشغالی کسی را نمیفریبد سفره اینان و سلامشان تاریخا باید از این کشور ها جمع و جارو شود.

نوید اخگر
یکم دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی سوئد استکهلم