اگر غم لشکر انگیزد…! ‎

اگر غم لشکر انگیزد…! ‎

در عرض چهل سال حاکمیت رژیم متعفن خمینی رسوا حشری(بخوان اثنی عشری) ، برای هزارمین بار‌ ثابت شد که ایران پایگاه امپریالیسم غرب در خاورمیانه، و‌جمهوری اسلامی سگ زنجیری آن می باشد!

در واقع خمینی ملعون و خامنه ای منفور‌‌ بیان فشرده و‌ اسارهٔ سرمایه داری وابسته به انحصارات امپریالیستی اند که در راستای منافع سرمایه داری مالی، به هر‌جنایت و‌شقاوتی در حق خلق‌های ستمدیدهٔ ای ایران و‌منطقه دست زده و می زنند. در واقع غلظت بالای‌ توحش ودرنده خویی ارتجاع اسلامی حاکم بر ایران در اینست که با صدها رشتهٔ مرئی و نامرئی به امپریالیسم جهانی پیوند خورده است.

به همین جهت، دولت‌های متمدن و مدرن غرب با تمام وجود از قتل عام مردم ستمدیدهٔ ایران‌ توسط‌ نیروهای سپاه وبسیج و‌سربازان بدنام امام‌زمان حمایت می کنند ‌و از شادی در پوست خویش نمی گنجند و فقط بعد از مطمئن شدن از سرکوب‌معترضین و قیام کنندگان توسط رژیم دست نشاندهٔ خود ، با دادن تعدادی بیانیه و‌ اطلاعیهٔ رژیم شاهد کن، عده ای خرفت سیاسی را سرکار می گذارند و مثلا می خواهند نشان بدهند که دارند بلانسبت پاسدار شاهزاده رضا پهلوی، به سردمداران ‌ حکومت آخوندی – پاسداری اعتراض می کنند ! به نظر من این اطلاعیه ها و بیانیه های نفرت انگیز آمریکا ‌و اروپا ، صرفا به درد چاه مستراح و سپس جواله شدن آنها‌به قبر خمینی و ریش خامنه ای می خورد!

حقیقت اینست که رژیم خمینی بعنوان یکی از دست راست ترین نظام‌ های نژاد پرست و هیتلرنشان جهان، محصول عصر امپریالیسم ‌ و‌سرمایه داری مالی است! به همین دلیل، با هر خواست و مطالبهٔ انقلابی – دمکراتیک‌ خلق‌های اسیر و‌بردهٔ ایران با بی رحمی و‌شقاوت تمام برخورد و مقابله می کند و به صغیر ‌‌و کبیر هم رحم نمی کند. به واقع در ایران تحت حاکمیت امپریالیسم، ما با یک جنبش همگانی و تمام خلقی روبرو هستیم که بدنبال رهایی از قید ‌و بندهای حکومتی هستند که دشمن هر تحول انسانی و‌ رهایبخشی است که در عمل به ضرر منافع انحصارات باشد.

بر خلاف کسانی که فکر‌ می کنند ما در ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی‌، با یک جنبش کارگری شسته ‌و رفته مواجه ایم که برای رهایی از سطلهٔ سرمایه و‌ «کارمزدی» مبارزه می کند، در اصل با یک سری اعتراضات پراکنده ‌و تدافعی روبرو هستیم که عملا در رابطه با سرنگونی حاکمیت‌ فاشیسم اسلامی زیر سلطهٔ انحصارات کاری از پیش نمی برد و نخواهد برد!

اعنرضات پراکنده و خودبخودی کارگری فقط در ارتباط‌ با جنبش همگانی و تمام خلقی مردم ایران‌که خود را در‌اعتراضات سال ۱۳۸۸، ۱۳۹۶ و ۱۳۹۸ نشان داد، قادر است با سردادن شعار مرگ بر خامنه ای و تمامیت جمهوری پلید اسلامی و حمایت از قهر انقلابی و ستم‌سوز‌ جوانان شورشگر‌ ‌و نترس به نتیجه دلخواه برسد، وگرنه نیروهای سرگوبگر‌ سپاه و بسیج با دیدن چند اعتصاب کارگران‌ نیشکر هفت تپه و تعدادی راننده اتوبوس شرکت واحد تهران دست از سرکوب و حمایت از منافع آقازاده ها و آخو‌ند های انگل و‌هرجایی بر نخواهند داشت.

هم اکنون وحشت امپریالیستهای غربی از‌جنبش همگانی ‌‌مردم ایران در اینست که بعد از گران‌ شدن بنزین و سرکوب وحشیانهٔ اعتراضات توده های هیچ ندار و داغ لعنت خورده که بدنبال آن شروع شد باعث شود آنان دست به اسلحه ببرند ‌‌و‌ تاروپود نظام‌ جنایتکار حاکم را در هم‌ببیچند! حس انتقام و خشم ونفرت همگانی در جای جای ایران‌موج‌می زند و جوانان انقلابی‌و‌مبارز‌‌ به چیزی کمتر از کشتن و‌بدرک واصل کردن نیروهای سرکوبگر‌ پاسدار و‌بسیج و جاسوسان‌ و خبرچینان رژیم راضی نیستند و نخواهند بود. اینکه عده ای سعی می کنند بر‌ اساس حدس و گمان تعداد کشته شدگان قیام امسال را ۱۳۰ یا ۳۰۰ نفر اعلام کنند، درست نیست، زیرا با توجه به ابعاد اعتراضات سرتاسری توده های ستمدیدهٔ ایران، رژیم برای خاموش کردن ‌‌‌‌‌آن هزاران ‌ نفر را قتل عام‌ کرده است! آخر! مگر‌ می شود در بیش از صد شهر و شهرک اعتراض و تظاهرات ضد دولتی حکومتی برگزار شود و آمار کشته شدگان این همه پایین باشد؟!

فقط در دو‌‌ منطقهٔ فقرنشین آبادان پاسداران دهها نفر را به قتل رسانده اند.

به هر حال، اوضاع حکومت اسلامی درهم ریخته است و حامیان غربی رژیم نیز بر این نکته آگاهی دارند، بنابراین‌، هیچ بعید نیست برای حفظ نظم و ساختار موجود بویژه حفظ و نگهداری نیروهای سرکوبگر‌ سپاه ‌ بسیج ‌‌‌‌و وزارت اطلاعات دست به یکسری‌مانورهای سرکاری و فریبکارانه بزنند که نتیجهٔ نهایی آن حفظ جمهوری اسلامی با رنگ و لعاب دیگری است، اما برای رسیدن به یک نظام‌دمکراتیک و آزادیبخش نابودی تمامیت جمهوری اسلامی و انحلال و انهدام کلیت نیروهای نظامی‌ آن یک‌ ضرورت حیاتی و لازم می باشد.

سیامک‌ دهقانی‌