چه کسانی بر جهان ما حاکم اند که در آن هیچ کس در امان نیست ؟

گیسو شاکری

انگار که چشمانمان را بر واقعیت¬های پیرامونمان فرو بسته¬ایم. امروز سکوت می¬کنیم و فردا که چرخ ظلم راه بر ما می بندد در باره ی مان سکوت خواهند کرد.

پناهندگان طبق کنوانسیون چهارم ژنو و کنوانسیون پناهندگی ۱۹۵۱، ازحقوقی انسانی برخوردارند و این حقوق از پناهندگان قرارگاه پناهندگی شهر اشرف دریغ می شود.

هزاران انسان مبارز ساکن این قرارگاه پناهندگی که سال هاست در برابر رژیم جنایتکارجمهوری اسلامی ایستاده¬اند و بسیاری جان برکف راه خون پیمودند در خطر هستند و حقوق انسانی و پناهندگی شان پایمال ِ زد و بندها و معامله های سیاسی دولت ها بر سر پول و قدرت می شود. چه کسانی بر جهان ما حاکم¬اند که در آن هیچ کس در امان نیست و هیچ کجا را امن نمی¬توان به حساب آورد؟

تردید ندارم که تمام انسان¬های در بند، تمام انسان¬های در تبعید، کوچ کرده  از خانه و کاشانه¬ شان  و تمام آن¬ها که با شما درد مشترک  و ناگفته¬ای دارند وقتی جان انسان¬ها و ارزش¬های انسانی در خطر است علیرغم اختلاف نظرها و باورها با شما خواهند بود
ودر این لحظه¬ های  حساس است که همبستگی انسان ها به نمایش گذاشته می شود.

 من هم با شما دردی  مشترک دارم  و در کنارتان هستم و باور دارم که طومار ستم وسرمایه و مذهبِ درقدرت به زودی بدست مردم ستم کشیده و مبارزان راه آزادی و برابری درهم خواهد پیچید.
 قطره¬ها به رود و رودها به دریا ودریاها به سیلی بنیان کن بدل خواهند شد و جمهوری اسلامی این رژیم ضد تفکرواندیشه ، ضد انسانی و ضد آزادی را از بیخ و بن در هم خواهند کوبید.
طنین همین سیل خروشان است که خواب ظالمان را آشفته.

گیسو شاکری
آوازخوان،نویسنده وشاعرمعترض تبعیدی
۲۰۰۹-۰۴-۲۴