چرائی؟

چرائی؟ درج و پخش اخبار متناقض، از کشته شدن یک مزدور سرمایه امپریالیستی!

دولت آمریکا خبری را جعل میکند و بعد، به توجیه آن می پردازد. رئیس جمهور دروغگو و فاشیست اش نخست اعلام میکند : البغدادی در برابر یورش نیروهای ما مویه و زاری می کرد و بعد رئیس عملیات این را دروغ مینامد.

بعد از چند روز، تصاویر مغشوشی را نشان جهان می دهند و لابد انتظار دارند که باور شود که خبرشان جعل نیست و عین حقیقت است، اگر نوکرشان البغدادی خود را منفجر کرده است و تونل محل انفجار نیز، با پرتاب موشک از سوی هواپیماها زیر و رو شده است، چطور جسد او را پیدا کرده و بر طبق فرائض و برنامه ها ، در دریا دفن شد؟

چطور، زیر پیراهن او باقی ماند؟ که نیروهای مزدور کرد، آنرا پیدا کردند؟ و بوسیله دی ان ان شناسائی شد.

چطور شد؟ که ترامپ از همکاری روسیه و ترکیه اعلام سپاسگزاری می کند که آسمان را برای پرواز هلی کوپترهای نظامی و هواپیماها باز کرده بودند و رئیس ارتش روسیه در سوریه اعلام بی خبری می کند؟ و اصلا عملیات را مشکوک اعلام می کند.

همه شواهد نشان می دهند، همان طور که بارهای بار، دولت مداران دولت های سرمایه داری امپریالیستی و بویژه سردمداران دولت آمریکا دروغ گفته اند که از جمله میتوان به نشان دادن نقشه در سازمان ملل اشاره کرد که کلین پاول وزیر امور خارجه وقت همین دولت هار و فاشیست و قصاب ترین دولت قصاب انسان در جوامع بشری که تا کنون میتوان با جرئت گفت، صدها هزار که نه، بلکه صدها میلیون انسان را در سراسر جهان قصابی کرده است، راجع به بودن انبار سلاح های کشتار جمعی در عراق که بعدا مشخص شد، تپاله گاو بوده است، زیرا که سلاح کشتار جمعی در عراق پیدا نشد که سبب حمله نظامی و اشغال عراق شد و هنوز ادامه دارد که تا سال ۲۰۱۳ یعنی در مدت ۱۰ سال، ۲ و نیم میلیون انسان کشته شدند و میلیونها زخمی و آواره و کودک سرطانی و… از خود به جا گذاشته است.

دومین که باز مربوط بعراق و دروغ همین دولت می باشد که در سال ۱۹۹۹ و بعد از حمله ارتش بعثی عراق به کویت با راهنمائی و صلاح دید، همین سرمایه داران امپریالیست و اشغال آن کشور، در برنامه های خبری تلویزیونهای دنیای باصطلاح آزاد و شمول دموکراسی و پارلمانی ووو به نمایش در آمد و تمامی نوکران مفسر و گزارشگر بسیج شدند که آنرا توجیه کنند.

فیلم این را نشان می داد که دختری جوان با لباس پرستاری با داد فریاد اعلام می کرد که : سربازان عراقی به بیمارستانی در مرکز کویت – کویت سیتی و به بخش زایمان یورش برده و ۱۰۰ نوزاد را سر بریدند.

این بهانه لشکر کشی شد که بر اثر آن و تحریم های همین سازمان مزدورشان، یعنی سازمان ملل متحد، علاوه بر صدها هزار کشته در صحنه جنگ از سربازان و مردم عادی، فقط مرگ ۵۰۰ هزار کودک را باعث شد.

بعد از حدود ۶ ماه فیلمی دیگر ساخته شد که نشان می داد که همان دختر خانم، دختر سفیر کویت در واشنگتن بوده است و آن فیلم هم در واشنگتن تهیه شده بود و نه در کویت!

البته مدتی بعد و در دولت دموکراتها به سرپرستی سایکسون نواز معروف کلینتون زن باز، خانم آلبرایت بعنوان وزیر امور خارجه در جواب خبرنکاران که پرسیدند که آیا پیروزی شما به هزینه مرگ ۵۰۰ هزار کودک می ارزید؟ گفت که هزینه سنگینی بود، ولی، بلی، می ارزید!

آقای ترامپ هم همین چند روز قبل از این، بمباران شهر ها و دهات کردستان سوریه را از جانب ارتش فاشیست ترکیه بعنوان دومین کشور عضو ناتو که با بمب ها و هواپیماهای خودشان انجام گرفت را : ” بازی کودکان ” نامید.

این فیل هوا کردن تا کنون بر طبق اخبار و گزارشات به دو علت اساسی بوده است:
۱٫پوشاندن عقب نشینی نیروهای نظامی آمریکا از کردستان سوریه، یعنی خالی کردن مکانی که ترکیه بمباران و توپ باران کرد و صدها انسان را کشت و هزاران را زخمی و صدها هزار را آواره و بعد با کمک روسیه اشغال نمود
۲٫که مهمترین و اساسی ترین است، دزدیدن ۵۰ تن طلا از مقرهای داعش و انتقال آن به ایالات متحده آمریکا و دادن باج سبیلی حتما، به رهبران خودفروش و ناسیونالیست کورد بعنوان خون بها، دختران و پسران فریب خورده ای که بوسیله نیروهای ترکیه فاشیست در کوه ها تیرباران شدند.

۳٫ناسیونالیست ها همیشه خائن و جنایت کار بوده اند!

اما، راه نجات، از کشتار و قتل عام و شنیدن شنیع ترین دروغ ها و دربدری و آواره گی بشر زحمتکش و رنجبر، فقط در پیروزی انقلاب قهری کمونیستی پرولتاریای متحد، آگاه، متحزب ، مسلح و مرز نشناس است و نه در هیچ چیز دیگر!

اگر افراد فرا نگیرند که گفته ها و اعمال اشخاص و جریانات سیاسی را بر اساس منافع طبقات اجتماعی بررسی نمایند، همواره در سیاست قربانی سفیهانه سفاهت خود خواهند شد.-، اقتباس از لنین .

حمید قربانی – ۳۱ اکتبر ۲۰۹۲ سال اسپارتاکوسی

بی بی سی و گزارش تصاویر: https://www.bbc.com/persian/world-50243844#