آنها همه با هم هستند !

ترامپ : جنگ های ابلهانۀ خاورمیانه برای ما تمام شده است…
سپاه پاسداران : در خلیج فارس شش سیلی محکم به آمریکایی‌ها زدیم…

حمله نظامی به کردهای سوری توسط دولت ترکیه درد آور و غم انگیز است محکوم کردنش مثبت است ولی کافی نیست جلوی این کشتار جمعی را عملا بگیرید . همین .

اما چند نکته

این سلاخی کردها تازگی ندارد قبلا هم انجام شده است . هرزمانی که میخواهند راهی وسط بازی خون باز کنند اینها را مثل مرغ عزا و عروسی سر میبرند ، خوشحال باشند به کردها حمله میشود ، ناراحت باشند ذبح کردها راحترین کار است ، آمریکا باشد یا نباشد همین است ، شورای امنیت ناراحت باشد یا محکوم نکند باز همین است.

اروپا ساکت باشد یا عربده بکشد باز هم تاثیری ندارد ، جهان ناظر باشد یا نباشد ، تحلیل کند یا نکند … این کشتار جمعی را فقط متوقف کنید . تاریخ این صحنه ها را در حافظه اش ماندگار میکند . دولت ترکیه بازیکن اصلی نیست دولت ترکیه فقط مجری است . غرب با کراواتهای محکم و تمیز و شیک، شراب و کباب … این سلاخی را دستورش را نوشته و ناظر است .

دولت ترکیه عضو ناتو بدون چشمک یا چراغ سبز غرب آب هم نمیخورد . آن هم در زمینی که یک دهه است تمام دنیا سرش دعوا و بمب و خرابی دارند . غرب مسئول اول این جنایات جنگی است فقط در ظاهر و اجرای کار حضور ندارد و دیده نمیشود . این حضور نامرئی از بوی خونی که تمامیتش را گرفته چیزی کم نمیکند.

تحلیل سیاسی اش باشد برای بعد…

……..

پستی دیروز گذاشتم در فیس بوک که یهویی غیب شد . عکسی از داخل ورزشگاهی در ایران ضمیمه اش بود حذفش کردند . فیس بوک پیام داد که با استانداردهای فیس بوک در تضاد است عکسی که همه جا دیدند عکسی از ساختن قفس در ورزشگاه برای بانوان …

قبلا هم سابقه داشت که حذف کنند ، تلویحا پیام میدهند که کنترل این صفحه و دیوار با ماست با فرهنگ حذف و سانسور غریبه نیستم . سالها پیش هم یک وزغ همنشین داشاق تلفنی پیام داد که فقط بزن توی سر مجاهدین ، با بقیه مسائل کاری نداشته باش و نشان دادند که کنترل این صفحه فیس بوک با من نیست ولی به نام من است …
در دلم گفتمش کُص خواهر مادر تو و خواهر مادر محمد عبدالله و بقیه حذف کنندگان جهانی !

ساختن قفس در ورزشگاه برای بانوان نشانه ای از تفکر دینی حاکمان اسلامی ایران است . اگر این تفکر بد است که بیخود میکنید در سطح جهانی ساپورتش میکنید ، اگر هم خوب است حذف کردن ندارد . این پستهایی که من میگذارم ، مراجعینش به زور دو رقمی میشود ، نترسید بابا … شماها که همه با هم هستید پشتتان به کوهی از جهالت انسان فعلا که گرم است .

……

نوشته و عکسی که دیروز فیس بوک حذف کرد….

جایی نوشته بود وزیر ارتباطات حکومت اسلامی در ایران گفته است بزودی فضانورد به فضا می فرستیم … فکرشو بکن حسن و اصغرو باقر میخوان جواد رو بفرستن فضا…که چکار بکنن ؟

حاکمان مسلمان ایران همین حالا دارن فضایی عمل میکنن ، نیازی نیست سفر فضایی برن تا برینن به همه جا…

مصرف قرصهای جدید را می‌توان از انواع رفتارهای انحرافی برشمرد . اکستاسی مخدر جدیدی است که به دنبال مصرف آن شعور ، آگاهی و روان فرد مختل شده ، و مستمر در فضا سیر میکند . ایجاد اعتماد به نفس بالا و شهامت کاذب وهمچنین رفع ممنوعیتهای اخلاقی در فرد که از نتایج مصرف این داروهای توهم‌‌زا است فرد می‌تواند منشأ رفتارهای پرخطر و انحرافی بسیارزیادی در مصرف کنندگان آن باشد .

فرمانده یگان‌ ویژه‌ نیروی انتظامی حوزه علمیه گفت : به کار گرفتن ۲ هزار مأمور نیروی پلیس زن فضا نورد ، برای ۳ هزار تماشاچی زن ، در ورزشگاه آزادی در بازی دو تیم ایران و کامبوج برای «کنترل»، «بازرسی» و «تأمین امنیت» است … برای این چند نفر بانوان هم یک قفس آهنی جوش دادند تا وسط بازی کسی بخور بخور نکنه . مثل مسلمانان زامبی که کارشون شب و روز خوردن زنهاست…

۱۱٫۱۰٫۲۰۱۹
اسماعیل هوشیار