جنایتکاران سفارت جمهوری اسلامی برنامه سفر خود را به گوتنبرگ به زمان نامعلومی تغییر دادند … اما در مالمو نیز ضروری است مردم فوری آماده شوند!

سلام زیجى

در پی فراخوان ما و اعلام آمادگی مردم برای رسوا کردن بیشتر ماموران شکست خورده سفارت رژیم، ناگهان ماموران  اسلامی  که اعلام کرده بودند روزهای ۷ و ۸ ماى به گوتنبرگ بر خواهند گشت، بدون توضیح تاریخ آنرا به زمان نامعلومی تغیر داده اند. اما در مقابل ناگهان اعلام کرده اند که روزهای  ۲۳ و ۲۴ آپریل به شهر مالمو خواهند رفت.

مردم به این نوع شعبده بازی و ترفندهای ذبونانه آشنائی دارند و همه آماده اند که  هر لحظه و از هر طریقی ممکن از حضور  جنایتکاران باخبر شوند و تمام کاسه و کوزه آنها را دوباره  بر سرشان خواهند ریخت و پروژه و ترفندشان را پوچ خواهند کرد. ما در گوتنبرگ همچنان آماده خواهیم بود و سرگرم تدارگ پذیرائی مجدد از جلادان حکومت اسلامی هستیم.

ایرانیان آزادیخواه مقیم مالمو را فرامیخوانیم فوری خود را آماده کرده و مضحکه "خدمات کنسولگری" را بر سر اوباش اعزامی جمهوری اسلامی خراب کنند.   انتظار داریم همچون ایرانیان مقیم گوتنبرگ آنها را رسوا، تنبیهه  و فراری دهید. همکاران کاسه لیس آنها را شناسائی و به مردم معڕفی کنید.

این آدرس از جناب سفارت رژیم برای حضور ماموران اعزامی اعلام شده است

Katrinelunds Folkets Hus, Celsiusgatan 31, Malmö

احزاب ، نهادها و آزادیخواهان متنفر از رژیم  آدمکش و جنایت پیشه اسلامی را در شهر مالمو به اعتراض متحد و گسترده در این مکان فرامیخوانیم

 
سلام زیجی

۲۰۰۹-۰۴-۲۱

۰۷۶۲۳۴۹۶۸۳