فراخوان دیگر به ایرانیان آزاده مقیم گوتنبرگ: قاتلان و جنایتکاران که به لجنشان کشیدید قصد برگشت به گوتنبرگ را دارند

سلام زیجى

فراخوان دیگر به  ایرانیان آزاده مقیم گوتنبرگ: مردم خود را دوباره آماده کنید! قاتلان و جنایتکاران که به لجنشان کشیدید قصد  برگشت به گوتنبرگ را دارند

سفارت رژیم سر تا پا کثافت و جنایتکار اسلامى اعلام کرده است که مجددا به شهر گوتنبرگ باز خواهند گشت. باز گشت به شهری که آزادیخواهان آن در روزهای ۱۷ و ۱۸ مارس،  پروژه " خدمات کنسولگری" همین جانیان را به لجن کشیدند و با رسوا ئی و شکستی که همه شاهد آن بودند آنها را به سوی سفارتشان در استکهلم فراری دادند. پروژه و کاسه و کوزه جلادان سی ساله مردم ایران و همپالگی هایشان در نهایت شور و افتخار به لجن کشیده شد.

آدمکشان رژیم اسلامی اعلام کرده اند روزهای پنج شنبه و جمعه ،۷ و ۸ مای  به گوتنبرگ بر میگردند.بر میگردند که بخیال "جبران" خفت و حقارت و شکست روزهای ۱۷ و ۱۸ مارس را بکنند. بر میگردند تا از مردم "انتقام" بگیرند. بر میگردند تا به آن تعداد افراد انگشت شمار ی که در نهایت بی شرافتی جنایتکاران را همراهی کردند  روحیه بازگردانند. به آنهای که ما مردم را بدلیل اعتراضات بر حق مان مورد هتک حرمت قرار دادند، و بعداز شکست که متحمل شدند آمدند ما را  در باب "عدم رعایت دمکراسی"، سرزنش فرمودند و رفتند اندر باب قوانین سوئد و تحریک به شکایت از ما ها سفسطه کردند ، و البته نتیجه جز رسوائی و شکست باز هم بیشتر  بدست نیاوردند. سفارتی ها بر میکردند که به این طیف حقیر "اعتماد" بازگرداند و به آنها اطمینان دهند که پشت کاسه لیسان خود را خالی نخواهند کرد.

  جانیان تروریست اعلام کرده اند بنا به "درخواست هموطنان" دوباره به گوتنبرگ بر میگردند. آیا برای یک لحظه نیز میتوان متصور کرد  آدمی که سر سوزنی شرف داشته باشد چنین" درخواستی " را از چنین قاتلانی خواهد کرد؟ انسان یا باید مالیخولیا باشد و از حکومت اسلامی و ایران و دریائی از ریختن خون دها هزار انسان شرافتمند بدست اینها بی خبر باشد یا نه یک مزدور کثیفی است که برای پول و منافع خود با هر جنایت و حکومت فاشیستی همراهی خواهد کرد. طیف اولی را میشود کاری کرد و باز کمکش کرد در دنیای حقیقت چشمان خود را باز کند اما در مورد طیف دوم همانطوری که بارها گفتیم و اعلام کردیم ما مردم ایران با این رژیم یک رابطه خونین و دشمنی سی ساله و تمام عیار داریم، هیچ دیالوگ و بحثی در میان نیست!  این رژیم و کل اوباش همراه را باید ، چون جانی ترین،مخوفترین و کثیفترین  پدیده تاریخ جهان امروز از سر راه خود وجامعه برداشت و آنرا نابود کرد. این حکم ما مردم آزادیخواه جامعه ایران است!

  بهانه دفتر و دستک سرویس متخصصان اسلامى رتق و فتق طلاق و ازدواج به "هم میهنان عزیز" دروغ بزرگ اینها است. با کراوات و کیف در مرکز شهر تشریف می آورند تا فضاى سیاسى و رابطه مردم و اپویسیون و آزادیخواهان را به خیال خود آلوده و خراب کنند و در بستر آن  بذر گند اسلامی حجاب و مسجد و سینه زنی و شبکه تروریستی راه اندازی کنند. اعلام میکنیم که  اینبار نیز آنها و همپالگیهایشان رابا حفت و شکست به مراتب بزرگتری روبرو خواهیم کرد.

مردم، احزاب، نهادها و همه انسانهای شرافتمند!

آزادیخواهان و مردم سرکوب شده ایران از شما انتظار دارند که نماینده واقعی آنها در رفتار به این جانیان باشید. در آنجا زیر سرکوب بی وقفه و خشن اوباش اسلامی مردم در اشکال مختلف با این رژیم در حال جنگند، در اینجا ما با دست بازتر میتوانیم نماینده خشم فرورفته آنها باشیم. این حق و وظیفه تاریخی و انسانی را باید ادا کرد!  از تفکر فرقه ای و سازمانی باید پرهیز کرد، باید از دست به "کلاه" خود گرفتن ها خاتمه داد. باید چه چه منفرد و سازمانی در یک صف واحد به این اعتراض پیوست. باید بعنوان یک انسان آزادیخواه و همصدا با زنان و کارگران و جوانان سرکوب شده در ایران، بعنوان کسانی که عملا نشان خواهیم داد برای دها هزار اعدامی و سنگسار و کشتار و قربانیان که  بدست همین وحشی های اسلامی سرمایه  نابود شدند، ارزش واحترام قائل میباشیم و نباید حضور این قاتلان را تحمل کرد. برای آزادی جامعه ایران و دفاع از مردم و ممانعت از گسترش دامنه فعالیت این تروریستها  در خارج و در شهر گوتنبرگ بیائید متحد دست در دست هم و در  صف هزاران نفره شهر را زیر پای ماموران اعزامی جنایتکاران به لرزه در آوریم. اگر به کمتر از این رضایت دهیم مطمئن باشید مردم تشنه آزادی و برابری را در ایران ناخشنود و آدمکشان را خوشنود خواهیم کرد.

سفارت جمهوری اسلامی بدلیل ترس از ما هنوز مکان معینی را برای" حضور" خود اعلام نکرده است. سرگرم النگ کلنگ و راه یابی خود هستند.  چه اعلام کنند و چه نکنند ما باید آماده باشیم، در جستجوی مکانهای مخفی احتمالی آنها باید بود، افرادی که با آنها همکاری میکنند و نهادهای وابسته به آنها را باید زیر نظر گرفت.  کسب هر نوع سر نخی را فوری به ما اطلاع دهید. از هم اکنون موانع های احتمالی عدم حضور خود را در آن دو روز رفع کنید. صمیمانه دست همکاری و اتحاد تک تک شما را  به منظور  برگزاری  تجمع و اعتراض بسیار بزرگ و شایسته به گرفی میفشارم. این ها اجازه هیچ نوع حضوری در خارج کشور  و در میان ما را ندارند!  این دفعه از هر نظر باید با نیرو و  ملزومات کاملتر و برنامه ریزی شده تر به استقبالشان رفت و حسابی تنبه شان کرد!

ایرانیان شرافتمند و آزادیخواه مقیم گوتنبرگ و حومه! متحد شوید و  دشمنان و قاتلان سی ساله مردم ایران را در شهر خود فراری دهید. وآنطور که شایسته جنایتکاران تاریخ میباشد با آنها رفتار نمائید و آنهارا رسوا، مجازات و تنبیه کنید.

درود بر شما!

مرگ بر جمهوری اسلامی!

سلام زیجی

۲۰۰۹-۰۴-۱۸

۰۷۶۲۳۴۹۶۸۳

S_zijji° yahoo.se