دل آرا دارابی را باید به آغوش بشریت متمدن باز گرداند؟!

محمدامین کمانگر

جوان بیست وسه ساله ای چند ساعاتی دیگر قرار است توسط جلادان رژیم اسلامی  به دار آویخته شود ؟!

ساعات و دقایقی تلخی در گذزند ولحظه هابسرعت سپری می شوند . هر انسان شرافتمندی اگر دقیقه ای به خلوت خود برود صدای قلب جوانی را می شنود که بشدت در طپش است و فریاد می زند و دست تمنارا بسوی شما دراز کرده است . هر لحظه که می گذرد دنیای آرزوهایش در هم ریخته تر می شود .ساعت مچی خود را بر زمین می کوبد تا گذر زمان را در سرعت هولناک  ثانیه شمار که سر گشته و هراسان بر شماره ها می کوبد را  نبیند .

 اوهراسان از مرگ است . وبارها این را اعلام کرده است. امًا این کابوس وحشتناک سراپای تنش را فرا گرفته است و هردم به او نزدیکتر می شود. او آمد و رفت و خنده های  قصابان خودرا مانند نیشی بر قلبش  احساس می کند. دیگر دستهای زیبا و ماهرش توان چرخاندن قلم مو را ندارد تا زیباییهارا بتصویر بکشد و خورشید را پایئن بیاورد وروی دیوار سلولش بنمایش بگذارد . دیگر پروبال روئیاهای بلند پروازش بدست شکار چیان انسان در کنج سلولش ریخته شده  وسنگینی طناب دار به او احساس خفگی میدهد. او نمی خواهد بنشیند، نمی خواهد بخوابد، تا دمی بیشتر وپوکی بیشتری از هوای هرچند ناسالم زندان را بکشد. دلش می خواهد فریاد بر آرد ، داد بزند و دستی را در گردن پدر و مادرش بیاندازد و تقاضای کمک کند اما  آنجا  که جز صدای پای فاشیسم فریاد رسی نیست .

انسانهای شرافتمند آنچه بر این جوان می گذرد احساس کنید . لحظات بسیار حساسی در پیش است.

این لحظات حساس را نباید بدست جلادانی سپرد که دارند طناب دار را آماده می کنند تا انسان  دیگری را بدار بیآویزند هر انسان شرافتمندی به حکم شرافت وانسانیتش باید به این کشتار اعتراض کند. به هر شیوۀ ممکن به هر میزان تلاشی که می توانید و امکان دارید نگذارید که این قاتلان جان دل آرا این جوان هنر مند را بگیرند.

اگر صف میلیونی انسانها اراده کنند می توانند اورا به زندگی و به  آغوش بشریت باز کردانند. تضمین کننده زندگی او شماها هستید.

            زنده باد انسانیت.      محمدامین کمانگر . ۱۸٫۴٫۲۰۰۹

.ایمل آدرس شاهرودی"      shahroudi@dadgostary _ tehran.ir

 ۰۰۹۸۲۱۸۸۳۲۶۷۰۱  تلفن

   ۰۰۹۸۲۱۸۸۳۲۶۷۰۳