دنیای فروش وسیله مرگ و نیستی!

دنیای فروش وسیله مرگ و نیستی!

یک چیز را ما کارگران و زحمتکشان باید بدانیم و اطمینان داشته باشیم، با بودن سیستم کنونی نه جنگ تمام شدنی است و نه فروش سلاح مرگبار کمتر می شود، بلکه بر تعداد جنگ های موجود افزوده شده، سلاح بیشتر تولید شده و به فروش رسیده و از کشورهای پیشرفته به کشورهای عقب نگه داشته و یا به اصطلاح در حال توسعه صادر می گردد. هیچ سازمان واقعا انساندوست! جهانی و محلی و ملی نمی تواند و قدرت این را ندارد، از توسعه یافتگی جنگی و قصابی شدن بیشتر انسان ها جلوگیری کند، زیرا که در جامعه سرمایه داری چیزی تولید نمی شود، مگر سود مورد دلخواه سرمایه داران تأمین گردد و بازاری مطمئن برای کالا تولید شده موجود باشد. دولت های موجود و اکثریت بالاتفاق سازمان ها مانند سازمان ملل متحد و بچه و نوه هایش، فقط وسیله سرمایه داران برای حفظ چنین بازار و شرایطی هستند و نه چیز دیگری!

یکی از پر سود ترین کالاهای موجود تولید شده و تولید شونده، در جهان تحت سلطه سرمایه داری امپریالیستی سلاح آتشین و مرگ آفرین برای انسان و همه موجودات زنده است.

دولت های موجود همه وسیله سرمایه داران هستند که باید کاری انجام دهند که بر سود سرمایه داران روز بروز افزوده گردد، زیرا که دولت دستگاهی است، دولت وسیله ای است، در دست طبقه حاکم جامعه برعلیه طبقه محکوم و تولید کننده اصلی، درهرجامعه طبقاتی .

جامعه طبقاتی موجود یک جامعه طبقاتی سرمایه داری است که در آن طبقه حاکم، طبقه سرمایه دار است و بنابراین، دولت وسیله سرکوب طبقه کارگر بوسیله طبقه سرمایه دار است به قول کارل مارکس و فردریک انگلس، دولت مدرن یک کمیته ی برای رتق و فتق امور بین همه اعضای طبقه سرمایه دار است و یا « قدرت حاکمه سیاسی بمعنای خاص کلمه عبارت است از اعمال زور متشکل یک طبقه برای سرکوب طبقه دیگر، هنگامی که پرولتاریا بر ضد بورژوازی ناگزیر به صورت طبقه ای متحد گردد( یعنی بوسیله ی یک انقلاب قهری کمونیستی دستکاه دولت کنونی را درهم شکسته، خُرد نموده و داغان کند و دولت پرولتاریای مسلح – دیکتاتوری انقلابی طبقاتی پرولتاریا را جانشین دولت کنونی نماید تا به وسیلۀ آن فعالیت توطئه گرایانه، طبقه سرمایه دار خلع ید شده را کنترل و محدود و از بین ببرد و انسان کارگر که سالیان سال تحت فرهنگ بورژوایی و طبقاتی با مذاهب و ایدپولوژی های طبقاتی مانند ناسیونالیسمُ فاشیسم بوده و از انسانیت خود تهی شده است، به انسان نوین ، انسان شایسته زیست در جامعه بدون طبقات و بدون مالکیت خصوصی و منافع شخصی، یعنی انسان کمونیست گردد و بر انفراد و فرد گرایی همه گیر و موجود غالب شود. من حمید )، و از راه یک انقلاب، خویش را به طبقه حاکمه مبدل کند و بعنوان طبقه حاکمه مناسبات کهن تولید را از طریق اعمال جبرملغی سازد، آنگاه همراه این مناسبات تولیدی شرایط وجود تضاد طبقاتی را نابود کرده و نیز شرایط وجود طبقات بطور کلی* و در عین حال سیادت خود را هم بعنوان یک طبقه از بین می برد.

بجای جامعه کهن بورژوازی (عصر ما، سرمایه داری امپریالیستی و فاشیست و جنگ طلب و فاسد و گندیده شده و روی به موت! که موت آن، در این شکل، یعنی موت بوسیله رشد و حدت یابی تضادهای ذاتی اش، موت همه چیز زنده است. – حمید)، با طبقات و تناقضات طبقاتیش، اجتماعی از افراد پدید می آید که در آن تکامل آزادانه هر فرد شرط تکامل آزادانه همگان است. »، مانی فست حزب کمونیست – سال ۱۳۴۸، یایان بخش ۲- پرولتارها و کمونیستها.

کارگران برای رسیدن به چنین جامعه ای مجبورند که از درون یک جنگ داخلی – جنگ طبقاتی بگذرند که به آن پیروزی انقلاب قهری کمونیستی می گویند. برای این کار، کارگران نمی توانند، فرد فرد و یا بصورت تشکلات محلی، صنفی و اقتصادی صرف و تنها باشند. برای موفقیت کارگران نیازمند، داشتن یک ارگان سیاسی که شامل کارگران آگاه در اساس خویش و فرزندان روشنفکر آنهاست، یعنی حزب سیاسی می باشند.

کمونیست یعنی اساسا، کارگرآگاه، کس و کارگری است که به باور من، در شرایط کنونی که چنین حزبی موجود نیست، اساس فعالیتش موجودیت دادن به چنین حزبی است که بالاجبار باید مخفی باشد.

گزارش زیر که در باره جنگ این ماشین نابودی انسان و جامعه ویران کن و مهاجر و آواره پرور است، وضعیت جهان و مخصوصا اروپای واحد – اروپای خیلی مدرن و مدافع دموکراسی و حقوق بشر و عملکرد دولت هایش را در رابطه با جنگ ها، فروش سلاح و کنترُل انسان نشان می دهد.

بر طبق این گزارش « از سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ صدور سلاح از کشورهای اتحادیه اروپا به کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا به مبلغ ۸۲ میلیارد یورو بوده است».

کشورهای اتحادیه اروپا اکنون تقریبا تمامی مرزهای زمینی، هوایی و دریایی را به روی فراریان از جنگ هایی که همین سلاح ها را در آن به کار برده شده اند، برده می شوند، بوسیله پلیس های مجهز به تمامی وسایل با بالاترین تکنیک های موجود ازهلی کوپتر و هواپیماهای بدون و با سرنشین گرفته تا کشتی های غول پیکر جنگی و قایق های با سرعت فوق العاده با سلاح های فشنگ کالیبر ۵۰ و غیره بسته اند.

درهمین سال جاری صدها نفر آواره در دریای آرام مدیترانه غرق شده و خوراک کوسه ها شده اند و در عوض نفت و دختران جوان و نوجوان را به اروپا و دیگر مکان ها با صنایع تولید بیشتر سلاح، فیلم های پورنو و صنعت توریسم سرازیر می شود.

این است، معنی تمدن جامعه سرمایه داری درآخر دهه دوم قرن ۲۱!

همه می دانیم که ۳۰ سال قبل از طرف سرمایه داران و کلیه دستگاه های تبلیغاتی موجود، پروفسوران به نام و مشهور، ولی به باور من، مزدور کاسه و چکمه خونین ژنرالها لیس و… اعلام شد که دنیا از دست “هیولای” کمونیسم؟! آزاد شد، دموکراسی با بازار و اقتصاد سرمایه دارانه خصوصی و نئولیبرال بر همه جا حاکم شد و دنیای انسان های شاد و آزاد از دولت های توتالیتار گردید. آیا این درست بود؟ واقعیات یک نه بزرگ است. دنیای امروز خیلی از دنیای ۳۰ سال قبل ناامن تر، غیرانسانی تر، پر از فساد و انسانکُشی در کل و بویژه به قصابخانه واقعی انسان کارگر و زحمتکش تبدیل شده است! گزارش را بخوانید.

این گزارش را در لینک زیر می توانید، بخوانید :

https://www.commondreams.org/news/2016/07/04/report-shows-how-war-profiteers-are-now-refugee-profiteers-too?fbclid=IwAR0OQ-2-4mwTqw9Dzmtp_0cjL_tjIhh1XavSXjprmHgoR90BfDg_yi90lRA

حمید قربانی – انسان بیوطن ۱۲ یولی سال ۲۰۹۲ اسپارتاکوسی