برای دفاع از آزادی بیان و بی مذهبی به این کمپین بین المللی بپیوندیم

در تاریخ ۲۶ مارس از طرف دولتهای اسلامی قطعنامه ای تحت عنوان " مخالفت با مذهب جرم است" برای تصویب به سازمان ملل پیشنهاد شده است. اگر چنین قطعنامه ای تصویب گردد اینبار نه درایران تحت حاکمیت رژیم اسلامی بلکه در قلب اروپا منتقدین به مذهب را مطابق آن  تحت پیگیرد"قانونی" قرار خواهند داد. این تعرضی آشکار به دستاوردهای جامعه بشری و به حق بیان و آزادی نظر و مذهب و بی مذهبی است.

اگر درایران تحت حاکمیت خدا و دینشان و با براه انداختن قتل عامهای وسیع و عربده کشیهای حزب الله در خیابانها و با  سنگسار نتوانستند نسل جوان آن جامعه را با این خرافات آغشته کنند و به تسلیم بکشانند میخواهند سازمان ملل را برای جلو گیری از طغیان این نسل و برای خفه کردن هر صدای آزادیخواهانه به کمک بگیرند. اینبار می خواهند در قلب دنیای متمدن به جنگ ما بیایند و باید این تعرض اسلامی سازمان ملل را به تعرضی وسیع علیه اسلام و حکومت های مرتج اسلامی در سطح بین المللی تبدیل کرد.

باید با تمام توان به مقابله چنین روندی رفت و هر رهگذری را از آنچه این خادمان خدا و دین برای بشریت تدارک دیده اند  آگاه کرد. باید اجازه نداد پا را از این فراتر بگذارند امروز اگر با تصویب چنین قطعنامه ای موفق شوند فردا تمامی شئون زندگیمان را می خواهند با همین قوانین رقم بزنند.

تا همینجا بیش از ۲۲۴ نهاد انسان دوست و مدافعان حقوق انسانی ، زنان، کودکان و غیره در کشورهای مختلف دنیا از آسیا تا اروپا و امریکا با امضا متن نامهای که در آن به دولتها هشدار داده اند و به سکوت و عدم عکس العملشان در مقابل این طرح اعتراض کرده اند. در این نامه مشترک از تمامی دولتها خواسته اند در مقابل چنین قطعنامهای بایستند. 

مردم آزدایخواه، احزاب چپ ، نهادهای مدافع حقوق زنان و کودکان و حقوق انسانی !

باید این تلاش را گسترده تر نمود و به این کمپین بین المللی بپیوندیم.  باید  برای جلوگیری از تصویب چنین قطعنامه ای هر ابتکاری را بکار برد.

زنده باد آزادی

اسد نودینیان      ۱۳ آپریل ۲۰۰۹ 

                                            برای امضا این پتیشن می توانید به لینک زیر کلیک کنید.

http://www.unwatch.org/site/apps/nlnet/content2.aspx?c=bdKKISNqEmG&b=1330815&ct=6859557