ابوجمال – اوباما

ایرج عبدالهی
درست در آن ساعاتی که اوباما در ترکیه (به درستی ) اعلام می کرد که آمریکا نه امروز و نه هرگز با اسلام هیچ جنگی نداشته ونخواهد داشت ، در آمریکا دادگاه مومیا ابوجمال (روزنامه نگار آزاده آمریکایی که تصادفا پوستش سیاه از آب درآمده ) پس از ۳۰ سال بازداشت وی ، تقاضای وکلا و دوستانش را برای تجدید نظر و آزادیش رد کرد !

آقای اوباما آنچه را هم که پیشینیان شما انجام دادند نه جنگ با ایدولوژی منحوس وشیطانی اسلام -که اذیت و آزار وشکنجه بیشمارانی بود که جرمشان تنها این بوده است که در شناسنامه شان نوشتند مسلمان ! تفاوت انسان مسلمان با نظام اسلامی مانند تفاوت هر فرد مسیحی است با آن نظامی که گالیله را به مسلخ برد .
کار جنگ با اسلام را سکولارها ، شهروندان متمدن و انقلابیون کمونیست جوامع اسلام زده دیریست به پیش می برند . توصیه من این است که شما انرژی خود را بر آن جنگ و آن مرداب  مه آلود نژادی که نظام سفید سالار آمریکا بر سیاهان آزاده ای مانند مومیا ابوجمال سازمان داده است بگذارید . برابری طلبان ایران علارغم مشقات عدیده ای که در پیشبرد جنگ خود با هیولای اسلام سیاسی دارند ، در پیشبرد مبارزه ضد نژادی پشت شما هستند .