آرشيو مطالب سايت آزادى بيان

www.azadi-b.com

آرشيو مطالب سايت آزادى بيان

نمی‌توانید سرخوردگی و شکست های سیاسی خود را به پای حزب کمونیست کارگری ایران بنویسید!

نمی‌توانید سرخوردگی و شکست های سیاسی خود را به پای حزب کمونیست کارگری ایران بنویسید!
از این چپ به‌اصطلاح مدرن و کمونیسم گوشاش مدعی سردرنمی آورم، چرا مسیح علی‌نژاد شده سد راه آنها و مانعی در برابر سیاست و مبارزات خود می‌بینند ، آیا اینقدر ضعیف و بیعملکرد بوده که خطر مسیح علی‌نژاد برای آنها جدی و غیر قابل تحمل و هضم شده، آیا در فردای سرنگونی جمهوری اسلامی و تغییرات اساسی در شکل گیری یک جامعه متنوع با قابلیت ها و ایدئولوژی های سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و غیره در ایران می‌خواهند فعالین سیاسی ، مخالفین سیاسی را ایگنور و از سر راه بردارند؟
من هیچ سمپاتی به مسیح علی نژاد، افکار و عقاید او ونه سیاستی که او دنبال می‌کند، ندارم. خوب شما هم بجنبید و بحای حمله به یک فعال اجتماعی ( سیاسی که نمی‌دانم وابستگی اش به کدام جریان هست چون خودش عملنا اعلام نکرده که در کنار کدام گروه و جریان قرار دارد، انگ و اتهامات درست و نادرست فاقد مدرک هیچ چیزی را ثابت نمی‌کند) از مسیح علی‌نژاد عقب نمانید، جنبش خود را تقویت کنید، اگر توانایی همبستگی و یا سازمانی ندارید با تعرض و اتهام زنی نمی‌توانید بقیه را ایگنور و از صحنه خارج کنید.
اتهام زنی به حزب کمونیست کارگری ایران و راست روی این حزبی که در دل جامعه امروز نقش‌ خود را دارد، سخیف و جز عقب ماندگی چیز دیگری نمی تواند باشد. داستان کار جای دیگری در حال لنگیدن هست و بهر شکل نافرجامی خود را به پای حزب کمونیست کارگری ایران می‌نویسند.
هه ژار علی پور ، ۲۰ مه ۲۰۱۹