آقای!؟خامنه ای، عجب هوش وذکاوتی!!؟؟

احمد گوهری برحقی

آقای!؟خامنه ای، عجب هوش وذکاوتی در سخنان گوهر بارتان!؟ در آغاز سال نو به چشم میخورد، بخصوص امر«تغییر الگوی مصرف»و نامگذاری سال جدید با آن ، توجه بسیاری را بخود جلب نموده است. خوب خدا راشکر، نام سالها از«علی، امیرالمؤمنین، پیغمبروامام» به کلمات غیردینی « تغییرالگوی مصرف» تبدیل گردیده است، حتما" یا تاریخ مصرفشان تمام شده است یا ازهمنشینی امثال «پوتین وهوگو چاوز»سرایت کرده است.اما در این میان باید جملاتی را به عرض برسانم:

        « آقای!؟خامنه ای، درابتدا باید بگویم، شماکه به نوروز و چهارشنبه سوری و دیگر اعیاد و رسوم ایرانیان اعتقادی ندارید و برای مثال تخت جمشید را مایه ننگ و عار خود دانسته ایدو آنجا را یک مشت سنگ خواندید، پس چرا درآغازهر سال شمسی و نوروز سخنرانی میفرمایید، حتما" بر شرم و خجالت شمامی افزاید !؟
       جناب!؟ نایب امام زمان!؟، اگر منظور شما از «تغییر الگوی مصرف» فقط برای مردم عادی است ومانند سخنان شما و امثالهم برای پا منبری هاست، که دراینصورت چیزی برای تغییرنمانده است، اگر شامل خودتان نیز میشود که شماهم مانند بقیه کارخانجات مثل «نیشکر هفت تپه»، ازآن ۱۰ هزارنفر نوکران وچاکران ده لایه ای بیت رهبری بکاهیدو بجای پیشمرگان متعدد از پسر خلفتان « مجتبی » استفاده کنید، که با توجه به سرمایه گذاری در زمینه ساخت وساز در آفریقای جنوبی برای بازیهای جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ و رایزنی برای«مترسک رئیس جمهوری بعدی» ودستکاری درسیستم اقتصاد وسپاه سرشان بسیارشلوغ است.
        آقای!؟خامنه ای که یک شبه به درجه آیت الهی رسیدید،اگر منظورتان تغییر الگوی مصرف درجهت مسایل اقتصادی است،بااینهمه دزدی و حاتم بخشی به همپیمانان خود همچون هوگوچاوز، حماس ،سیدحسن نصراله و غیره دیگر جانی برتن اقتصاد نمانده است و اگر شما بفکر اقتصاد کشور هستید چرا به نامه یکی از چاکران نظام، «میرحسین موسوی» گوش جان نمیسپارید و دستور نمیدهید تا جواب این سؤال را که « ۲۷۰میلیارد دلار پول حاصل ازنفت راچکارکرده اید؟آنرا لیست کنید.»دولت و تحقیق و تفحص مجلس فرمایشی پاسخ دهند؟ شما که چاکران لایقی! همچون احمدی نژاد و لاریجانی را دارید؛ یا بفرمایید آقای!؟احمدی نژاد بگویند یک میلیارد دلار گم شده که مجلس هم به آن اشاره کرده است،درکجامصرف شده است؟یا چرا نمیفرمایید از تعداد محافظان وماشینهای ضدگلوله شماو رفسنجانی وجنتی و نمایندگان مجلس وغیره کم کنند شماکه ترسی ندارید، شماو دارودسته شما منتخب رای مردم هستیدو همه هم موافق شماهستند و مخالفان شمافقط در لندن و لوس آنجلس بسرمیبرند!؟ لابد منظور شما اینست که مردم بجای خوردن نان روزانه ، فقط «عیدغدیر» نان بخرند و بقیه ایام از سنگ و جوی آب و گوشت کلاغ استفاده کنند، که البته نه دور از ذهن است و نه انگاربا این وضع اقتصادی، فاصله چندانی باقیست!
         آقای!؟خامنه ای، اگر منظورتان تغییر الگوی مصرف در زمینه سیاسی است که نوع وتاریخ مصرف را خود شماتعیین میفرمایید،یکروز خاتمی، یکروز میرحسین موسوی، یکروز لاریجانی و قالیباف، یکروز احمدی نژاد و مظاهری،چه کسی میداند شاید یکروز هم عزراییل ، شماکه به درجه «خودخدایی» رسیده اید و هیچ خدایی را بنده نیستید! در اینصورت، اگر بخواهید روزی الگوی مصرف سیاسی تغییر کند،باید حضرتعالی!زبانم لال! تغییر بفرمایید.
         جناب!؟همه چیزدان! اگر پیام شما جنبه کاربردی درزمینه علمی و دانشگاهی یا انسانهای سطوح مختلف جامعه داشته باشد و به عرض شما نمیرسانند، باید به عرض برسانم خیلی وقت است که الگوی مصرف دراین بخشها تغییر یافته است واساتید و بخصوص دانشجویان و کارگران در« ندامتگاههای! اوین، رجایی و غیره» نه برای پیشرفت علم و صنعت ودر سطح کلان، کل جامعه ، که برای اثبات بندگی به شما و سطوح مختلف جلادی، فرمانبران شما ،در بندهای مختلف، بخصوص بند ۲۰۹ اوین، بکار میبرند .راستی آنان که «جسد مرحوم امیدرضامیرصیافی» را در آستانه سال جدید، هدیه دادند، به چه مقامی میرسند، نماینده شما در کیهان، وزیر درکابینه بعدی یا وکیل در مجلس آینده و یا منسبی در صداوسیما، کدامیک؟
         حضرت آقای!؟ خامنه ای،اگر مردم  بخواهند اینبار به سخنان شما جامه عمل بپوشانند( هرچند نوعی کپی برداری از رئیس جمهور آمریکا، اوباما، یعنی تغییر، میباشد.)و الگوی مصرف خود را در زمینه سیاسی تغییر دهند و بخواهند الگوی جمهوری اسلامی ولایت فقیه یا دیکتاتوری شمارا کنار بگذارند، باید به چه کسی اطلاع دهند؟ به شما؟ در اینصورت شما باید امسال غزل خداحافظی را بخوانید و راهی پناهگاههای سرمایه گذاری شده همچون غزه، ونزوئلا، نیکاراگوئه یا غیره شوید؛ حال با اینهمه تفاسیر، آمادگی تغییر الگو در مورد خود را دارید؟مطمئنا" خیر!».
احمد گوهری برحقی