رفقای کارگر و زحمتکش: انقلاب سرخ، انقلاب زیر و رو کننده ی اوضاع موجود اجتماعی آرزو و تلاش مان باد!

رفقای کارگر و زحمتکش: انقلاب سرخ، انقلاب زیر و رو کننده ی اوضاع موجود اجتماعی آرزو و تلاش مان باد!


تظاهرات جنبش جلیقه زردها با وجود تمامی تهدیدات و گسیل نیروهای سرکوبگر بیشتر و مجهزتر برگزار شد. این باران را سر باز ایستادن نیست!

سازمان یابیم، متحزب شویم، متحد و مسلح گردیم که راه و مسیر رهایی مان در همین است! باید روزی رسد که پرچم سه رنگ و چند رنگ ، جای خود را به پرچم سرخ کارگران دهد که آن روز ندای مرگ دولت استثمارگران و انقلاب پیروزمند اجتماعی – کمونیستی کارگران را شاهد باشیم!

مثل اینکه خشونت های تا کنونی فاشیست های حاکم تا کنون جواب نه داده است و اکنون بزرگترین سرمایه داران امپریالیست که یورش به مالی و لیبی و … و تبدیل آن ها به زمین سوخته نمی تونست بدون اجازاه آنها و اصولا دستور آنها انجام گیرد، خواهان سرکوب بیشتر شده اند. تانک های ارتشی زمانی که جواب نمی دهند، دیگر باید قتل عامی همچون کمون پاریس در سال ۱۸۷۱ در دستور قرار گیرد. اما، به نظر من، کارگران باید خود را هر چه زودترسازمان دهند و اصولا نظام بانک داران را در آتش خشم شان به سوزانند و بر ویرانه های آن، نظام کمونیستی بر پا دارند! این تنها راه رهایی است! این جواب قانع کننده به این زالوهای خونمک نیز، است!

ولی جنبش جلیقه زرد ها در میان حلقه های پلیس مجهز به سلاح های خود کار و غیره، در شهر های مختلف فرانسه باز هم دست به تظاهرات زد تا نشان دهد که این حرکت را سر باز ایستادن و گردن نهادن به اوامر کثیف ترین و سود طلب ترین سرمایه دارام امپریالیست یعنی جناب بانگداران و رئیس جمهور و دولت شان نیست!

همه چیز جهان امروز ضرورت به پیروزی رساندن انقلاب قهری کمونیستی کارگران و زحمتکشان را فریاد می زند، از مرک در گرسنگی و جاری شدن سیل در ایران تا پاریس محاصره شده در حلقه پلیس و رنجرهای دولت لیبرال دموکراسی و فریاد تظاهرکنند گان در الجزیر که خواهان پایان یافتن”قدرت نخبه گان سیاسی اقتصادی” هستند تا بستن مرزهای مکزیک و روی هم انباشتن مهاجران فراری از جنک و گرسنگی در آمریکای لاتین در زندان های مرزی اسالات متحده و شانه خالی کردن دولت های اروپایی در قبال آواره گان جنگی آفریقا و خاورمیانه و سپردن آنها به دست برده داران جدید – قدیم در لیبی و موج های خروشان دریاها . طعمه تماساح و لاشخور ها شدنشان و …! حالا دیگر از جنگ های موجود نمی گویم که روزانه دهها و صد ها انسان را در آتش سود طلبی بیش از حد سرمایه داران می سوزاند و خانه و کاشانه و اساسا شهرها را به یرانه تبدیل می کند.

آری، انقلاب قهری کمونیستی باشکوه است، رفقا ی کارگر، بگذارید از وحشت بند بند استخوان های سرمایه داران و بانگداران این موجودات پست از وحشت به ترکند، چه باک که زنجیرهایمان را میگسلیم ورها میشویم ! کارگران سراسر جهان متحد، مسلح شوید!

صدای سرمایه داران استثمارگر گزارش به میل دولت و طبقه ی سرمایه دار می دهد!

https://www.alborznews.eu/index.php/2012-06-06-10-12-08/2012-06-06-10-23-11/45281-2019-03-30-17-25-41.html

حمید قربانی – ۳۱ مارس ۲۰۹۲ سال اسپارتاکوسی