یک سئوال و یک انتقاد از سایت اَزادی بیان … و توضیح کوتاهى از سوران

بنفشه

رفقای گرامی سایت اَزادی بیان با سلام های گرم،خسته نباشید.

رفقای عزیز من از مراجعه کنندگان ثابت  سایت اَزادی بیان هستم و تاکنون ۳ مطلب برای سایت شما فرستاده ام که هر ۳ این مطالب در سایت شما درج شده اند.سایت اَزادی بیان را من یکی از سایت های باکیفیت وسیاسی میدانم.من الان مدت چند ماهی است  که با سایت یادبود رفیق شاهدخت شادیمقدم نیز همکاری نزدیک دارم و این سایت را با بحث ها و مطالبی که دراَن درج میگردد سایتی بسیارباکیفیت ودرراستای انقلاب ، مارکسیسم و کمونیسم میدانم و مسئول این سایت رفیق بهروز را رفیقی بسیارمسئول،انقلابی وکمونیست ارزیابی میکنم.
درسایت یادبودبحثهای بسیارزنده بادینامیک بالایی دربین مراجعه کنندگان این سایت درجریان است. که به پربارشدن وانتقادی شدن فضای سیاسی کمک میکند.خودمن هم ازشرکت کنندگان ثابت در این بحث ها و ازکامنت گذاراران درسایت یادبودشاهدخت شادیمقدم هستم.امروزدربخش کامنت های جدیدی که در سایت یادبود شاهدخت شادیمقدم گذاشته شده بودیکی ازکامنت گذاران( عبه شنو) از رفیق بهروز شادیمقدم پرسیده بودکه :بهتر نیست که شما این نظرات رادرسایت های پربیننده تر درج کنید. من هم خودم همین نظررادارم وفکرمیکنم که اگر بحث هایی که در سایت یادبودهست درسایت پربیننده تری مثل سایت"اَزادی بیان" درج شوندبازدهی اَنها بیشتر و مثبت تر است.  درجواب این سئوال وتقاضای ماکه چرادرسایتهای پربیننده ترگذاشته نمیشوندپاسخ رفیق بهروزدرکامنتی که برای (رفیق عبه )گذاشته این است که او( رفیق بهروز شادیمقدم) این پیشنهادرابه سایت اَزادی بیان داده ولی شما ( مسئولین سایت اَزادی بیان) بااین پیشنهاد او موافقت نکرده ایدودرج نشده است.
برای من خیلی عجیب است وقابل تصورنیست که شمابادیدگاه دموکراتیک وبادرکی که از اَزادی بیان داریدواززاویۀ همبستگی کمونیستی ورفیقانه بادرج وبخش نظرات سایت یادبوددرسایت اَزادی بیان موافقت نداشته ومخالف درج بخش بحث ونظرسایت یادبوددرسایت اَزادی بیان باشید.
من دوست دارم که دلایل شمارادراین رابطه بشنوم ودرواقع به این موضع سایت اَزادی بیان که بخشهایی از بجثهای سایت یادبود را در سایت اَزادی بیان نمیگذاریدانتقاددارم.
امیدوارم که دراین تصمیم خودتان تجدیدنظرکنید و به درج مطالب ستون بحث ونظر اقدام ورزید.
بااحترام بنفشه /۲۶٫۳٫۲۰۰۹


توضیح کوتاهى در مورد سوال و انتقاد ر.بنفشه

دوست گرامى در جواب سوال و انتقاد شما لطفا به نکات زیر توجه کنید
– اولا خودتان نوشته اید که برای سایت ما ٣ مطلب فرستاده اید و هر سه مطلب درج شده است
– دوما تمام مطالب نوشته شده توسط رفیق بهروز شادیمقدم در سایت ما بدون استثنا درج شده است
– سوما من نظر خودم  در رابطه با درج نظرات در بخش نظردهی وبلاگها را برای رفیق بهروز قبلا نوشته ام
– چهارما جواب سوال اخیر رفیق بهروز در رابطه با درج نظرات در پایین مطلب مربوط به فراکسیون درون کومه له در وبلاگ یادبود شاهدخت را هنوز ننوشته ام و تصمیم داشتم در تعطیلات آخر هفته بطور مفصل نوشته و برای ایشان بفرستم .

و اما در مورد انتقاد شما
دوست گرامی
اگر شما و بازدید کنندگان سایت توجه کرده باشند  هم مطالب شما و هم رفیق بهروز تاکنون درج شده است و فقط نظرات شما و  چند نفر دیگر با اسم مستعار در قسمت نظر خواهی وبلاگ یادبود شاهدخت را درج نکرده ایم .  برای اطلاع شما طبق موازین سایت  اگر کسی مطلبی را با اسم مستعار بفرستد درج نمیکنیم حال چه برسد به نظر دادن در وبلاگ یا سایت دیگر با اسم مستعار . اینجا باید اصافه کنم که در مورد خود شما هم با اسم مستعار بنفشه استثنا قائل شدیم .

یقینا در بخش نظر دهی به نکات مهمی اشاره میشود و حتما بحثهای خوبی در جریان است ولی با این وصف باید تاکید کنم که طبق موازین سایت از درج مطالب و نظرات با اسم مستعار و کلا بازچاپ بخش نظرات سایتهای دیگر معذوریم .

اگر شما فکر میکنید که بحثهای خوب و جدیی در جریان است که باید خیلیهای دیگر بخوانند بهترین راه حل این است که به این دوستان نظر دهنده توصیه کنید که با اسم و رسم واقعی خود نظراتشان را بصورت مقاله نوشته و در اختیار مردم قرار دهند . ما هم از درج مطالبشان بدینصورت که عرض کردم با کمال میل استقبال میکنیم .

این دوستان میتوانند مانند رفیق بهروز با اسم و رسم خودشان هرچیزی را به نقد بکشند و آنوقت اگر ما از درج مطالبشان خودداری کردیم حق با شما خواهد بود و به ما انتقاد وارد است .
بحث در این مورد از طرف ما خاتمه یافته است و امید است این توضیحات کوتاه قانع کننده بوده باشد . روز و روزگار خوبی را برایتان آرزومندیم
با احترام سوران