فرانسه…‎

فرانسه…‎

 

انقلاب قهری کمونیستی کارگران، زیبا و با شکوه است، همه چیز دیگر بیهوده و پوچ شده است. سرمایه داری مرده است، باید دفن گردد! اگر دفن نگردد، بوی گند لاشه اش همه را خفه می کند!

رفقای کارگر و زحمتکش بدانید و آگاه باشید که :

فقط و تنها طبقه ی کارگر مسلح شده و آگاه به مناقع طبقاتی خویش، طبقه ی کارگر بدون مرز جنی، ملی، نژادی، کشوری، مذهبی،  و سازمان یافته در حزب بین المللی خود و بازو به بازو گردیده، متکی بر نیروی طبقاتی خود و با سرود انترناسیونال بر لب می تواند، در برابر این اوضاع و توحش متمدن و واقعا دمکرات و سکولارمقاومت کرده و حمله را به ضد حمله تبدیل نموده و موفق به درهم شکستن چنین دولت هایی شده و با برقرار دیکتاتوری خویش، کارگران مسلح در شوراهایشان و یا، خود و جامعه را رها نماید.

 رفقای کارگر! اینجا نه ایران و نه ترکیه و نه برزیل و نه مکزیک بلکه فرانسه دارای منشور حقوق بشر و سر گل باغ طبقه ی سرمایه دار است.

 اینجا جامعه مدرن، متمدن، سکولار و ضد اسلام سیاسی منصور حکمت و تمامی نکبت های دیگر است که خود را در لباس کمونیسم و سوسیالیسم کارگری و انقلابی و…  پوشانده اند و از چنین جوامع و دولت هایی دفاع کرده ، می کنند و حتی این قدر وقیح هستند که برخی ها، از یورش نیروهای نظامی شان به اقصی نقاط دنیا برای بردن چنین دموکراسی مثل افغانستانُ عراق، مالی، لیبیُ یمن و غیره  دفاع کرده اند و امروزه کسانی را که این خیانت ها را افشا می کنند را، “هیاهو” طلب می نامند و از رژیم  چنج های ترامپی – مکرونی – پشتیبانی می کنند!

آری، آری،

این عین دموکراسی طبقاتی است که دارند، اجرایش می کنند.

زیرا که دولت  و بویژه مدرن بورژوایی، می تواند اشکال متفاوتی به خود بگیرد، نام های گوناگون داشته باشد، به اشکال متفاوت شکل گرفته باشد و اما در همه حالت ها در ماهیت جز دیکتاتوری طبقه ی حاکمه بر علیه طبقه ی محکوم نیست! در جامعۀ سرمایه داری یعنی عصر ما، دیکتاتوری طبقه سرمایه دار بر علیه طبقه کارگر در داخل و خارج می باشد.  هر جا که منافع سرمایه ایجاب نماید، فرق نمی کند که کجا باشد؟ دولت چه نام داشته باشد؟ رئیس جمهور و یا صدر اعظمش سیاه پوست و یا سفید پوست، معمم باشد و یا مکلا – تاج بر سرداشته باشد یا قپه روی دوش یعنی نظامی یا اصولا زن باشد و یا مرد یا پارلمانی، باید سرکوب کند، به زند، زندانی و بازداشت نماید، یا قتل عام کند ، مانند کارگران خاتون آباد در ایران، کارگران معدن طلا در آفریقای جنوبی، دانشجویان تربیت معلم در مکزیک یا کارگران متعرض در پاریس! همین ها!

البته، دولت کارگران هم بر علیه سرمایه داران نیروی سرکوب گر است! تا دولت هست، آزادی به معنی همگانی محلی ندارد.  به باور من، جز این، هر کس چیزی دیگر بگوید یاوه سرائی کرده است و  یک نادان و احمق و یا سرمایه دار و  طرفدار سرمایه داران است!

کارگران و زحمتکشان جهان متحد و متحزب شوید، سازمان یابید، مسلح گردید و یورش نهایی را بر دولت سرمایه داران فاشیست و امپریالیست، آغاز کنید!

اگر باور ندارید به این ویدئو کلیپ ها، نگاه کنید.

https://www.facebook.com/Redfishstream/videos/vb.349920542118450/1984975898462680/?type=2&theater

https://www.facebook.com/Redfishstream/videos/1756516081115871/UzpfSTEwMDAwM
Dk3NTI1NDI5MjoyOTAwNzIxMzI5OTcwMzQ3/

حمید قربانی سال  ۲۰۹۲اسپارتاکوسی